Parkieten Forum > Kweken!

Kwekers van parkietensoorten

(1/2) > >>

Neophema Plaza:
Hieronder een overzicht van kwekers (dus ben je op zoek naar kwekers, ben je hier op de juiste plek) van parkieten aanwezig op dit forum.
Het is de bedoeling dat hier alleen kwekers komen te staan.

Kweker vanNickname                    Woonplaats        KleurAymara parkiet       Neophema PlazaDen HaagWildkleurBarabandparkiet       GerardKlazienaveenBourke parkietNeophema PlazaDen HaagWildkleur
Opaline
Opaline ino
Opaline palefallowCatharina parkietNeophema PlazaDen HaagDiversRolf WaubenZeistDiversDilemmy-DiversKa1987Prov. ZeelandDiversBinkieboertjeDordrechtGroen
TurquoiseHenkGerkeskloosterTurquoise met en zonder donkerfactor
EF + DF grijsvleugel turquoise (met en zonder donkerfactor)hgpOnbekendDiverse kleurenCitroen parkietBrotoWoerdenWildkleurGiepkes-JackMeijelWildkleurElegant parkietparkiet       Neophema PlazaDen HaagWildkleurGrasparkiet       DeborahAmsterdamDiversDilemmy-DiversKa1987Prov. ZeelandDiversNickyDen HaagDiversBinkieboertjeDordrechtDiversHenkGerkeskloosterDivershgpOnbekendWildkleurGrote Alexanderparkiet       GerardKlazienaveenHalsbandparkiet       GerardKlazienaveenPyrrhura / Groenwang parkietArnootje ArnhemWildkleur
cinnamon
Hypoxantha
Pine-AppelPyrrhura CruentataParkieten-lover ArnhemPennant rosella       Giepkes - JAckMeijelWildkleurPort lincoln parkietBullmanLimburgWildkleurRosellaGerardKlazienaveenSwiftparkietParkieten-loverArnhemWildkleur
MistyTurquoisineparkietTommy-zAsperenGroenParkietenivanHamme (België)Groen
Opaline groen pastel
Opaline groen
GoudgeelValkparkietMiekjeBellingwoldeDiversRianne83HippolytushoefDiversKa1987Prov. ZeelandWildkleur
BontBinkieboertjeDordrechtLutino
OpalineHenkGerkeskloosterDivers

Neophema Plaza:
Voor de kwekers onder ons, aanvullingen kun je hier kwijt. Zodra de gegevens toegevoegd zijn wordt je topic verwijdert zodat het geheel overzichtelijk wordt. Vermeld complete gegevens zoals soort en kleur.

hgp:
Grasparkiet, wildkleur
Catharinaparkiet, diverse kleuren

parkieten-lover:
Bij de molinea's kan ik weg. Deze heb ik namelijk niet meer.
Bij de swiften kan er de mutatie misty bij
En er kan een categorie worden aangemaakt voor de pyrrhura cruentata die in de plaats zijn gekomen van de molinea's.

Pascal:

--- Citaat van: parkieten-lover op februari 02, 2011, 00:07:57 am ---Bij de molinea's kan ik weg. Deze heb ik namelijk niet meer.
Bij de swiften kan er de mutatie misty bij
En er kan een categorie worden aangemaakt voor de pyrrhura cruentata die in de plaats zijn gekomen van de molinea's.

--- Einde van citaat ---

Done!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie