Auteur Topic: lineola's kweek  (gelezen 8670 keer)

lineola

• Gast
Re: lineola's kweek
« Reactie #30 Gepost op: mei 04, 2006, 09:41:02 am »
 :cry:
nou, een van de jongen vond ik vanochtend dood in het nest, hij had zich ook niet zo goed als de anderen ontwikkeld, en had een vreemd pootje, geen spreidpoot, maar het leek alsof 2 van z'n teentjes bekneld waren geweest, ook had hij geen volle krop toen ik m vond, gisteren werd hij gewoon nog wel gevoerd, waarschijnlijk is hij vannacht dus overleden, dus ik denk dat de ouders hem dood hebben laten gaan. :cry:

de andere jongen zien er verder wel heel goed uit en goed gevoed, maar ik houd het nu extra in de gaten, als er nog een overlijdt, laat ik m onderzoeken.

Cosch

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: mei 04, 2006, 09:56:59 am »
Jeetje wat triest! Ik hoop niet dat het iets ernstigs is!  :cry:
Mooie foto!

lineola

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: mei 05, 2006, 09:14:11 am »
hoi, waarschijnlijk blijft het wel bij dit ene kleintje, de jongen groeien nu als kool, en de ouders zijn weer net zo enthousiast, als in het begin, het lijkt wel alsof ze nu alles aan het inhalen zijn, dus ik denk het wel goed komt, het blijft natuurlijk altijd even schrikken, (en een enorme teleurstelling) want je weet maar nooit, maar misschien moet ik niet altijd meteen spoken zien...we wachten gewoon maar af.
groetjes

lineola

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: mei 15, 2006, 00:25:47 am »
de baby's hebben eindelijk hun kleur:1 groentje en 3 blauwtjes..tot onze verbazing, dus blijkbaar heeft de lutino een verborgen blauw gen, hadden we nooit verwacht, want haar ouders waren ook allebei groen, ook zit er nog weer verschil in de tinten blauw, de ene is redelijk paars...(misschien violetfactor?)
als m'n zus er weer is plaats ik wel weer wat foto's

catharina

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: mei 27, 2006, 00:48:42 am »
waar blijven de foto`s
groetjes Piet

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #35 Gepost op: mei 27, 2006, 18:21:55 pm »
Inderdaad!! En dan ook foto's van de pyrrhura's!! :thumsup:

lineola

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: mei 30, 2006, 10:28:00 am »
hoi, foto's volgen nog, ik heb zelf een hele waardeloze camera, ik heb die van m'n zus nodig om wat betere foto's te maken  :-[
groetjes