Auteur Topic: Dennis Papegaaien  (gelezen 94946 keer)

Cheetah

• Gast
Re: Dennis Papegaaien
« Reactie #15 Gepost op: januari 01, 2005, 21:28:24 pm »
Duur kan je wel zeggen ja.

Een grijze roodstaart, 850 euro.
Blauwvoorhoofdamazone 750 euro.
Blauwgele ara 1850 euro.
Kleine geelkuif 2000 euro.
De rest weet ik niet meer.

Maareeee ik zou wel zijn palm kaketoes en Hyacinten willen hebben :D

dreumus

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: januari 02, 2005, 21:38:02 pm »
ja die verhalen die je hoort over DEnis daar gaan je haren van overeind staan pffff.
Snap niet dat niemand wat aan hem kan doen en dat hij gewoon door romelen kan ???

roodrunner

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: januari 12, 2005, 23:29:23 pm »
hallo mag ik even mijn ei kwijt allereerst koop nooit een gaai daar de garantie stelt niets voor want wat er niet in staat is dat je binnen 5 dagen naar een dierenarts moet en een voledige test moet laten doen bloed ontlasting alles maar er is een test waar pas na 6 a 7 dagen de uitslag van is als je als koper veel druk zet zeg hij geef die rot vogel maar hier lwg er 200 euro bij dan krijg je een ander niet doen want dan speel je hem in de kaart dennis moet weg maar er zijn er meer waar ik nog geen mier zou kopen op het moment ben ik met een mevr bezig tegen dennis omdat haar jonge papegaai 2 uur na thuiskomst was overleden dennis zei jammer met kille ogen ik stond er vlak bij wat hij niet wist we hebben het opgenomen en een dag later is mijn baas erheen gegaan en wat zei dennis ze had hem nog geen pap mogen geven dat had ze nieteens gedaan maar dennis inderdaad er sterven daar meer vogels door te snelle inspuiting maar deze zaak loop nu voor het gerecht en omdat we het lullig vonden hebben we gelijk maar een hele map aan de rechter gegeven met film het mooiste is dat hij mij nog niet herkend heb dus ik loop daar nu vaak als hij vraag of ik een vogel wil zeg ik dat ik het eerst zeker wil weten maar nu breek de tijd aan dat ik er een moet aanschaffen en de lid laat hem helemaal testen en gaat dan in een soort van gouveuse het is waar dat er daar flink aangetotzooid wordt maar ja als je weinig geld heb en je kan er een kopen op afbetaling daar trappen de mensen in stom en zielig want voor iedere verkochte vogel gaan er 4 dood zo zijn de zaken nu.maar ik strijd verder alleen jammer dat ik op al die advertenties op marktplaats geen waarschuwing mag zetten want dan moet hij een rechtzaak beginnen en dan hebben we hem wel en kunnen hem op een andere manier pakken ik zou zeggen weet je mensen die een gaai willen breng ze ergens anders heen ik zou zeggen dit was roodrunner de papagaaienfreak

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #18 Gepost op: januari 13, 2005, 10:07:54 am »
Mooi dat Dennis je nog niet door heeft. Kreeg die vrouw wel haar geld terug of kreeg ze gewoon zelf de schulld?

roodrunner

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: januari 13, 2005, 11:56:07 am »
op de vraag van loes ze kon een andere krijgen maar op ons advies niet gedaan en geld reruggarantie ho maar nop  maar omdat die mevrouw zo over stuur was hebben wij een jonge grijsje gekocht voor haar die al zelfstandig kon eten daar is ze zo trots op maar dennis is eel de sigaar want alles wordt nu tegen hem aangespannen het niet nakomen van garantie illegaal houden van vogels en we proberen hem ook verwaarlozing ten lasten te leggen want hij heb nog een afdelihg waar al de vogels zitten die teruggebracht zijn en daar is hij niet zo aardig voor soms zet hij er een in de winkel lijkt tam maar is onder de dope en geef dan druppels mee voor een week a 10 dagen en bingo weer een papegaai verkocht die niet handelbaar is de wildvang die we nu weghalen proberen we weer na jaren werk terug in de natuur te zetten het zijn er niet veel waar het bij lukt maar we hebben een park daar kunnen ze gewoon hun zelf zijn en niet meer gevangen worden dit doen we sammen met een andere papegaaen hulpgroep nog een waarschuwing breng je vogel niet naar die zogezegde mensen die u vogel wel gratis willen opvangen en helpen want ook daar hebben we onze handen vol aan helaas we werken samen met w.p.t de world parrot trust ook de n.o.p sstaat ons bij want op het moment is er oorlog verklaard tegen de papegaaien handel er komen akti,s en flijers uit met zinloos vogelgeweld ik hou jullij op de hoogte ook komen er stickers tegen deze leed  ik laat het weten roodrunner

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #20 Gepost op: januari 13, 2005, 12:58:41 pm »
Ja! Laat ons alles weten over de acties en die stickers wil ik ook!
Dat hij onhandelbare papegaaien onder de dope zet had ik nog niet gehoord, wat een kl**tzak!
En ik ben blij dat ie voor het gerecht komt!!  :P

Cosch

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: januari 14, 2005, 08:48:12 am »
Aanpakken die gast! En idd als er acties komen laat het weten. Wij (ik tenminste) willen ook wat doen om te helpen!
Die vent moet weg!

Gr Corina

appie

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: januari 23, 2005, 10:58:50 am »
Hallo mensen,

Na jullie reacties te lezen over Dennis papegaaien heb ik een aantal vraagjes,

Was nl zelf van plan om a.s donderdag/vrijdag 1 te kopen bij hem...

En jonge grijsroodstaartje ong 5 a 6 maandjes oud.

Jullie raden mensen af om daar niet te komen, in welke winkel zijn jullie geweest landsmeer?
Lijkt mij als je een papegaai kwekerij ben en al zoveel jaar ervaring er mee hebt, en je heb al die publiciteit en negativiteit dan was je ook niet zo bekend meer of je was al failiet en toch gaan bij Dennis de zaken goed....

Dus er zit toch ook iets goeds in hun, of ik zie dat verkeerd, Want er komen toch nog steeds mensen bij hun jonge papagaaitjes kopen enzz.

Wat is jullie grootste erg over hen?
En lijden de papegaaitjes eronder ?

Appie!

Aaran

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: januari 23, 2005, 11:01:26 am »
Ik neem toch aan dat er in dit topic, genoeg staat over hem. Om de juiste beslissing te kunnen nemen?

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #24 Gepost op: januari 23, 2005, 11:03:04 am »
Je wilt toch geen gaaitje dat ziek is?  ???

appie

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: januari 23, 2005, 11:04:10 am »
Ken dennis sinds een paar dagen en dit topic sinds gisteravond!!

Ken wel een vrouw die bij mij in de buurt woont.En die bracht de jonkies altijd naar hem die is juist positief erover...Alleen ze vind het raar dat ik bij hem een jonge roodstaartje van 5 a 6 maanden kan kopen voor 199 euro

appie

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: januari 23, 2005, 11:05:20 am »
Hij zei a.s donderdag komen ze binnen de papegaaitjes dan mogen ze weg uit de voilerre dus dan staan ze neem ik aan niet bij hem in de winkel?

Aaran

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: januari 23, 2005, 11:10:43 am »
Jammer dat je je na deze waarschuwingen niet juist beter verdiept.

Er was er nog een hier op het forum die ondanks de berichten een papegaai daar kocht, en nu 9 maand later is die papegaai loos, zolang als mensen papegaaien blijven kopen bij hem komt hij ermee weg.
Lees de berichten eens van roodrunner, over de wildvang die hij binnen krijgt.

Nou ik wist het wel, Dennis is naar mijn mening de broodfokker (puppyfarm) van de vogel wereld.

appie

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: januari 23, 2005, 11:31:16 am »
Wil hem niet beschermen,
Maar wat bedoel je met loos, ziek?

Papegaaitje van 5 a 6 maandjes kun je zelf alles leren!!!

En vraag me af , hebben jullie dit allemaal van verhalen of zijn jullie daar ook echt geweest?

Wil gewoon een gezonde jonge roodstaartje (we hebben er al 1 die is ong 6 jaar en kwam ook van een fokker maar dan particulier)
Maar bij elke papegaai zit een risico aan vast!!!

Aaran

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: januari 23, 2005, 11:37:39 am »
Papegaai loos in de zin van die papegaai leef niet meer!

Idd, aan elke aanschaf van een papegaai zit een risico, maar waarom bij dennis meer risico nemen dan nodig is,
Het is gewoon bekend dat je bij dennis meer risiconeemt op eventuele ziekte's. Ook zijn levenslange garantie zegt al genoeg!

Als jij een papegaai wil waar je lang plezier van hebt zou ik verder zoeken, ik begreep uit jou vorige bericht dat je ook al een papegaai had,
En je bent je bewust dat als jij een ziek besmet papegaaitje mee neemt ook hem kan besmetten?

zou jij je dat ooit vergeven?

Nu is het niet zo dat elke papegaai van dennis dood gaat, integen deel. Alleen dennis verkoopt zieke papegaaien en is zich ervan bewust.

Ook verhalen van mensen die in de winkel een heel lief ouder papegaaitje hebben uit gekozen, hier alles mee kunnen (papegaai is geringd). Deze mensen betalen hun nieuwe gezellige aanschaf, laten hem wieken door Dennis, vogel gaat mee naar achter en dennis komt met een doos terug, eenmaal thuis aangekomen en de ervaring vd dieren winkel nog achter zich halen ze een papegaai eruit dat kwa gedrag totaal niet overeenkomt met de papegaai die aangeschaft is in de winkel, blijkt ook nog eens dat deze papegaai NIEt geringd is,
En Dennis doet niks, want die heeft zijn geld al binnen!