Auteur Topic: Dierenkliniek Centrum Oost  (gelezen 9980 keer)

Eefjuh

• Gast
Re: Dierenkliniek Centrum Oost
« Reactie #15 Gepost op: januari 31, 2007, 11:50:55 am »
Van Doormalen is topdierenarts inderdaad.

voor geinterreseerden hebben ze een website
http://www.dierenkliniek-centrum-oost.nl/

en ze verzorgen tevens gedragsconsulten voor kromsnavels, dat doet dezelfde vrouw als in de vorige reacties (Jessie Claire van Brederode heet ze).
Ze is heel sympathiek en weet heel veel van vogels en vooral gedrag.

Hoho, hier gaan we de fout in. Jessie werkt daar als stagaire (misschien nu vast, mar is daar biinnen gekomen als stagaire). De vrouw in de bovenste post (gezien dit een tekst is die ik heb geschreven op een vogelartsensite) is Drs. Loriaux!

Zij is meer dan vriendelijk, neemt alle tijd voor je, legt je stap voor stap uit wat ze gaat doen, en heeft zowel mij als Kodi hardstikke goed geholpen toen zijn halve vleugel open lag.

Citaat
Doormalen heeft iets met Dennis te maken............. ik zou er persoonlijk niet naar toe gaan.
Voordat je dit soort uitspraken doet zou ik eerst eens achter de informatiebron gaan.
Doormalen heeft NIKS met Dennis te maken. Omdat Dennis vroeger gebruik maakte om zijn vogels naar de kliniek te brengen, houdt niet in dat Doormalen dan ook maar iets te doen heeft met Dennis. Ik heb hier uitgebreid over gepraat (omdat IK wel onderzoek doe naar de info die ik toegespeeld krijg) maar het blijkt zo te zitten dat Dennis, de kliniek in zijn informatieboekje heeft opgenomen (niet gek, immers, het zijn kundige dierenartsen).

Verder is Drs. Loreaux (en Drs. Doormalen) ALLES behalve fan van Dennis, beter nog, ze liggen daarover helemaal op 1 lijn met mij.......

Ik heb al in een ander topic aangegeven dat ik heel graag wil dat de kliniek genoemt word, en niet alleen van Doormalen, gezien Drs. Loriaux daar ook werkt, en dit voor mij echt een zeer proffecionele dierenarts (met evaring en verstand van vogels) is.

(persoonlijk ga ik ook liever naar haar dan naar hem, op 1 of andere manier legt ze stukken beter contact met de vogels)

Oja, en nog even over doormalen, Kera geeft NOOIT een vreemde gelijk een kus, Doormalen was de eerste waarbij ze het spontaan deed. Dan hoef je denk ik niet te twijffelen, instinct van beesten is vele malen beter dan die van ons! ;)

Offline wesly

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #16 Gepost op: januari 31, 2007, 17:46:25 pm »
Ik heb op dit topic maar 1 ding te zeggen!

Voel je niet meteen aangevalt door wat een ander zegt.
Val ook niet meteen terug aan.
Wickingh heeft alleen maar goede bedoelingen en doet zijn verhaal en mening.

Hier hangt meteen weer een naar sfeertje!!

PS : Ik blijf lekker bij hedwig
« Laatst bewerkt op: januari 31, 2007, 17:50:43 pm door wesly »

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #17 Gepost op: januari 31, 2007, 18:10:31 pm »
Dit topic is al van een jaar terug  ;D

Offline wesly

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #18 Gepost op: januari 31, 2007, 18:28:49 pm »
ow  :-[
hahahaha

dan heb ik het nu alsnog gezegt :P

fluffies

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: februari 02, 2007, 20:59:17 pm »
Ik vind het het een beetje vreemd dat Doormalen slecht is OMDAT hij de zwager van Dennis is.
Dit heeft toch niets te maken met de kwaliteit van Doormalen ZELF?
Beoordeel iemand om z'n kundigheid, niet om z'n familie.