Auteur Topic: wanneer in de "pubertijd"  (gelezen 18172 keer)

Tommy

• Gast
Re: wanneer in de "pubertijd"
« Reactie #15 Gepost op: juni 13, 2006, 14:26:05 pm »
Misschien geniet hij lekker van t super warme weer ;) Niet iedereen verstopt zich tegen de hitte achter zn pc :)

charon

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: juni 13, 2006, 15:50:46 pm »
Misschien geniet hij lekker van t super warme weer ;) Niet iedereen verstopt zich tegen de hitte achter zn pc :)
Dat is ook weer waar nou hopen we dat maar

Tonia

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: juni 19, 2006, 09:27:09 am »
Beste Rene

Blijfgewoon je vragen stellen, domme vragen bestaan immes niet. Inderdaad een tik op de snavel is niet aan te raden, maar goed bedrag lonen en slecht gedrag negeren. Precies hetzelfde als met een hond
Groeten en vertel eens hoe het momenteel loop Rene
Tonia.

Sanco

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: juni 19, 2006, 09:46:26 am »
Hoi René,

Ik vind het juist supergoed van je dat je je blijft verdiepen in het gedrag van je ara. Ik stel ook af en toe vragen hier waar ik eigenlijk ook zelf het antwoord wel had op kunnen verzinnen. Maar het gaat mij puur om de bevestiging van anderen die wat meer ervaring hebben. En door de ervaring die ik hier opdoe kan ik straks anderen weer informeren die net een (baby) papegaaitje hebben aangeschaft of willen aanschaffen. Ik hoop dat je nog terug komt op het forum want van jouw vragen leren anderen ook!

Groetjes Colette

dutchgerard

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: juni 19, 2006, 11:04:43 am »
Volgens mij heb jij best wel "lange tenen" iedereen heeft hier het beste met iedereen voor maar als je al boos wordt als je wat commentaar krijgt..............

Sanco

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: juni 19, 2006, 11:19:20 am »
Ik kan het me best voorstellen dat René zo reageert. Hij is pas net lid op het Forum en hij kent Wickingh niet zoals de meesten van ons. Wickingh heeft het vast ook niet zo bedoelt om René te kwetsen, maar ik zou het ook echt niet leuk vinden als iemand tegen mij zou zeggen van: je had je beter in de grijze roodstaart moeten verdiepen voordat je er één aanschaft. Terwijl ik 5 maanden voor die tijd elke dag op internet zat te lezen. Maar dat betekent niet dat ik gelijk alles weet. Maar dat betekent ook niet dat ik me niet erin heb verdiept als ik een vraag stel waar het antwoord misschien logisch van is ofzo..

Africangrey

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: juni 19, 2006, 11:30:46 am »
Ik kan het me best voorstellen dat René zo reageert. Hij is pas net lid op het Forum en hij kent Wickingh niet zoals de meesten van ons. Wickingh heeft het vast ook niet zo bedoelt om René te kwetsen, maar ik zou het ook echt niet leuk vinden als iemand tegen mij zou zeggen van: je had je beter in de grijze roodstaart moeten verdiepen voordat je er één aanschaft. Terwijl ik 5 maanden voor die tijd elke dag op internet zat te lezen. Maar dat betekent niet dat ik gelijk alles weet. Maar dat betekent ook niet dat ik me niet erin heb verdiept als ik een vraag stel waar het antwoord misschien logisch van is ofzo..

Hier sluit ik me volledig bij aan ;)
Wat ik wel vind dat je sommige te ver gaande opmerkingen gewoon kan negeren, omdat reageren nutteloos is. Dus steek hier geen energie in :)

Gr
Ineke

Sanco

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: juni 19, 2006, 11:33:53 am »
Hier sluit ik me volledig bij aan ;)
Wat ik wel vind dat je sommige te ver gaande opmerkingen gewoon kan negeren, omdat reageren nutteloos is. Dus steek hier geen energie in :)

Gr
Ineke

Tja ook dat is dan wel weer zo... negeren is eigenlijk het beste.. ook bij je papegaai  ;D

dutchgerard

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: juni 19, 2006, 11:35:41 am »
Dat is waar, Wickingh kan nog wel eens behoorlijk uit de hoek komen maar meent het altijd goed. Dit kon jij niet weten Rene.
Sorry.
« Laatst bewerkt op: juni 19, 2006, 11:42:39 am door dutchgerard »

Offline pika

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Vrouw
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
« Reactie #24 Gepost op: juni 19, 2006, 11:38:45 am »
rene als je de berichten nog wel leest bedenk wel dat iedereen hier zo snel mogelijk iemand wil helpen en dan wordt er wel eens iets "krom"getypt. Vraag gewoon wat de opmerking betekent. Ik vond de eerste reacties op mijn vraag ook maar een beetje vreemd/grof :P Gewoon veel vragen veel lezen en de leden leren kennen.

Jeannette

Sanco

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: juni 19, 2006, 11:41:45 am »
rene als je de berichten nog wel leest bedenk wel dat iedereen hier zo snel mogelijk iemand wil helpen en dan wordt er wel eens iets "krom"getypt. Vraag gewoon wat de opmerking betekent. Ik vond de eerste reacties op mijn vraag ook maar een beetje vreemd/grof :P Gewoon veel vragen veel lezen en de leden leren kennen.

Jeannette

Precies dat vind ik ook!  :thumsup:

Cosch

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: juni 19, 2006, 12:02:36 pm »
Ik vind het erg vervelend dat Rene zich aan gevallen voelt. Geloof me, ik weet hoe de reacties van Frank aanvoelen!  :)

Maar aan de andere kant snap ik Frank ook wel. Hoe vaak zien we dat het allemaal net op het nippertje goed gaat. Of hoe vaak het fout gaat omdat mensen zich niet eerst goed van te voren informeren!
En dat is af en toe erg frustrerend.
Alleen als voorbeeld dennis papegaaien al. Hoe vaak kopen mensen daar een gaai en waar het niet goed mee gaat en waar ze achteraf heel veel problemen met hem over hebben. Type maar Dennis papegaaien in Google en je krijgt de verhalen. Dus een kleine moeite!
Maar ja... ik dnek niet dat rene nog terug komt, ondanks de dingen waarmee we hem wel hebben geholpen!

Sanco

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: juni 19, 2006, 12:11:26 pm »
Ik vind het erg vervelend dat Rene zich aan gevallen voelt. Geloof me, ik weet hoe de reacties van Frank aanvoelen!  :)

Maar aan de andere kant snap ik Frank ook wel. Hoe vaak zien we dat het allemaal net op het nippertje goed gaat. Of hoe vaak het fout gaat omdat mensen zich niet eerst goed van te voren informeren!
En dat is af en toe erg frustrerend.
Alleen als voorbeeld dennis papegaaien al. Hoe vaak kopen mensen daar een gaai en waar het niet goed mee gaat en waar ze achteraf heel veel problemen met hem over hebben. Type maar Dennis papegaaien in Google en je krijgt de verhalen. Dus een kleine moeite!
Maar ja... ik dnek niet dat rene nog terug komt, ondanks de dingen waarmee we hem wel hebben geholpen!

Hier heb jij ook absoluut gelijk in! Ik snap Frank ook zeker wel. Ik ben ook blij dat er mensen zijn die ongecensureerd hun mening geven want zo ben ik zelf ook wel, en ik kan het ook goed ontvangen. Maar ik denk dat René zich iets te persoonlijk aangevallen voelde. Ik hoop dat hij nog terugkomt. Of in iedergeval deze reacties allemaal nog leest. Zodat hij kan zien dat we echt wel met hem meeleven en meedenken.

charon

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: juni 19, 2006, 13:24:08 pm »
Ik ben het geheel met mijn voorgangers eens.
Ik wilde alleen zelf nog het volgende zeggen:
Ik vind persoonlijk dat je juist hier de mogelijkheid moet en kan hebben om een discussie te voeren, als iedereen maar met iedereen mee zou kletsen dan zou een forum weinig zin hebben,
Tuurlijk positieve reacties zijn altijd leuker dan negatieve , maar ik denk dat juist de negatieve reacties (indien ze berusten op de waarheid ) de reacties zijn waar we van kunnen leren.

Frank is misschien wel een hork ,maar bedoelt het niet slecht
(Sorry Frank :) )

Offline wesly

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #29 Gepost op: juni 19, 2006, 14:57:38 pm »
berichten van frank moet je soms gewoon anders lezen.
hij bedoelt het allemaal wel goed

kom op rene stel je vragen!!!!!!!!!!!!!!!!!