Auteur Topic: kanarie komen aanvliegen, wie is er een kwijt?  (gelezen 3666 keer)

lineola

• Gast
kanarie komen aanvliegen, wie is er een kwijt?
« Gepost op: juni 27, 2006, 11:03:40 am »
hoi, sinds vorige week zondag hebben we er een logeetje bij, er zat een kanarie in de tuin, van een afstandje leek het in de eerste plaats op een mus..wel een vreemde maargoed, hij leek door de warmte bevangen dus heb ik wat voer en water bij m neergezet, hij ging er ook niet vandoor, dus ik kreeg al het idee, dat het niet zo best met hem was, toen hij er na een paar uur nog zat heb ik hem maar gevangen, hij heeft ook een ringetje om, dus hij is ergens ontsnapt, na een paar dagen was hij al weer helemaal opgeknapt, en hij heeft gisteren voor het eerst gezongen.
ik heb ook meteen in de buurt gevraagt of hij van iemand is, en heb een papier opgehangen waarop staat waar hij af te halen is, maarja geen reactie, dus mijn vraag is ook, is er hier iemand die z'n kanarie kwijt is? tis een grijze kanarie met een blauw ringetje van de NB. uit 2003, ik zit in gasselternijveen, ik kan helaas niet zo snel reageren, want we hebben geen telefoon en internet, op dit moment..maar daar wordt aan gewerkt, dus weet iemand wat? stuur even een mailtje,

groetjes marjan