Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 150410 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Gepost op: februari 08, 2005, 09:18:10 am »
Hier kunnen we weer de grappige uitspraken van onze vogels kwijt en de komische voorvallen!! :D
« Laatst bewerkt op: februari 14, 2005, 10:03:38 am door Loes »

ƒ®@N$j€

• Gast
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #1 Gepost op: februari 08, 2005, 09:25:41 am »
Whiskey die in mijn bord spagetti vliegt, net als Vinnie
Tammy die op de rug van Whiskey heeft gezeten
Whiskey die dat goed vond!!!!
Lovey die aan de tralies hing
Whiskey die er boven kwam hangen en dacht... hee ik kan mijn voeten ergens op neerzetten
Lovey dit niet tof vond en begon te krijsen
Whiskey ook begon te krijsen
Ze samen naar beneden pleurde.
« Laatst bewerkt op: februari 14, 2005, 10:04:01 am door Loes »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #2 Gepost op: februari 08, 2005, 09:36:22 am »
Haha! Zie het voor me!!  Ik heb er ook nog één. Mijn moeder was bezig met rommelen bij mij, ik was niet thuis. Ze liet iets zwaars vallen en Sjakko riep meteen: Stommerd!!  :D
Ze heeft het bescheurd van het lachen!
« Laatst bewerkt op: februari 14, 2005, 10:04:16 am door Loes »

dreumus

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: februari 08, 2005, 09:56:32 am »
wij kwamen zondag thuis en werden verwelkomt door twee grijsjes in de vensterbank die in de kooi zaten toen we weg gingen ze zijn uitgebroken via de waterbak hihihihi lag wel ff blauw hoor toen we ze zo zagen zitten
« Laatst bewerkt op: februari 14, 2005, 10:04:35 am door Loes »

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Country: nl
  • Geslacht: Man
    • Waar is Pascallo - Wandelen tegen kanker!
« Reactie #4 Gepost op: februari 08, 2005, 23:44:43 pm »
Mijn Japie (Grijze roodstaart) stond van de zomer bij mijn moeder in de tuin. (Hij logeerde daar tijdens mijn vakantie). Het volgende speelde zich voor:

De hond van de buren was vervelend en kreeg een standje van zijn bazinnetje. De hond gaf een piepende noodkreet welke Japie direct imiteerde. Vervolgens begon mijn moerder en haar visite om Japie te lachen. Dit vond Japie gezellig en begon dus mee te lachen. Wanneer hij dat doet kom je dus niet meer bij...... dus er werd meer gelachen. Toen iedereen een beetje uitgelachen was zei Japie heel droog: "Die houwe we d'rin".
« Laatst bewerkt op: februari 14, 2005, 10:05:13 am door Loes »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #5 Gepost op: februari 09, 2005, 09:28:26 am »
Ja, dat meelachen is geweldig, doet Sjakko ook, je moet er nog harder door lachen! En de eerste keer dat hij riep: "Bjorn!" Die antwoordde met "Ja!" en Sjakko: "In bad!!" hebben we ook dubbel gelegen! :D
« Laatst bewerkt op: februari 14, 2005, 10:06:22 am door Loes »

senna

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: februari 09, 2005, 13:13:15 pm »
Ik zit geheel rustig te computeren. Niemand thuis. Radio zachtjes. Ik heb een grote villa in de huiskamer met twee grijsjes zitten. Op het dakterras zit een broedhok waar ze zich ook terug trekken als ze willen slapen of als het ze te druk is. Cookey het vrouwtje kan heel goed praten maar doet het nooit als er mensen zijn. Jopie het mannetje praat veel maar onduidelijker.Cookey zit in het broedhok te wachten dat Jopie die aan het eten is haar komt voeren. Vind het volgende plaats:

Cookey: fluit . . .    jopie? . . .  fluit . . . hè, kom dan . ..  fluit. . . . kusje . . . kom maar . . . kom maar bij pappie . . .. . (jopie blijft onverstoorbaar zitten eten)  . . . fluit . . hè . . . kom! . .  . Hè OUWE RUKKER!!!!

je kon me echt weg dragen. jopie bleef rustig door eten. Ze is ooit eens tijdens vakantie bij iemand geweest die haar ouwe rukker heeft geleerd. Ze zegt het bijna nooit, want wij zeggen dat eigenlijk ook niet. Maar in dit geval.........

« Laatst bewerkt op: februari 14, 2005, 10:06:39 am door Loes »

amacera de pera

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: februari 10, 2005, 12:28:29 pm »
lora gaat zins kort in de hoek van haar kooi aan de tralies hangen meestal om een uur of 7 maar gisteren tikte ik op haar stok en zei lora stok en tot mijn verbazing ging ze naar tweekeer inderdaad op haar stok zitennog geen half uur later hing ze weer in de hoek dus ik sta op en wil net op de stok tikken en zeggen lora stok maar lora was vlugger dan ik ze ging op haar stok zitten en begon te lachen dit heeft ze tot drie keer toe gedaan ,mij man had de grootste lol omdat ik  zo mooi in de maling werd genomen door lora    gr   ann
« Laatst bewerkt op: februari 14, 2005, 10:07:11 am door Loes »

ƒ®@N$j€

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: februari 10, 2005, 12:43:42 pm »
Lovey is nu de L aan het oefenen. De hele tijd horen we "IIAAALOWLOWLOWLOW..." Het is net een kat die een haarbal omhoog haalt terwijl ze hallo wil zeggen... Whiskey zit dan te lachen...
« Laatst bewerkt op: februari 14, 2005, 10:07:40 am door Loes »

amacera de pera

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: februari 11, 2005, 19:11:08 pm »
pedro stapte vandaag zonder mopperen of bijten zomaar op mijn hand ,lora natuurlijk stikkend jaloers kwam gelijk op mijn arm zitten waarop pedro heel verontwaardig neeeeeeeeeee roept en direkt op de standaart gaat zitten en roept ppppppppppaaaaaaaaaaaaaaaaaapaaaaaaaaaaaaaaaa paaapaaaaa  net of hij man om hulp vroeg ,maar jammer voor pedro hij was niet thuis,ik heb lora op de kooi gezet en ze toch maar alle twee een stukje appel gegeven  ;D ;D ;D  
« Laatst bewerkt op: februari 14, 2005, 10:08:14 am door Loes »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #10 Gepost op: februari 14, 2005, 10:01:28 am »
Ik zei net tegen de hoind: "Ga nou maar terug" en Sjakko tussen het poetsen van zichzelf door: Húp! (op de toon van: en opschieten nou!)  ;D
« Laatst bewerkt op: februari 14, 2005, 10:09:02 am door Loes »

amacera de pera

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: februari 14, 2005, 19:19:15 pm »
ja leuk is dat he ,ik verwacht van lora ook nog wel een keer zo iets vandaag had ik een beetje water in een afwas teiltje gedaan ik dach even een keer proberen of lora een badje zo wel leuk vind ,ik heb haar op mijn hand en met m'n andere hand laat ik zachtjes wat water over haar rugje lopen ze bleef aardig rustig zitten maar echt supper vond ze het niet ,en op eens riep ze   ophouden  en dat kwam er zo kollig uit dat ik voor deze eene keer maar gehoorzaamde ,morgen nog maar eens proberen mischien gaat ze het leuk vinden   Gr Ann

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Country: nl
  • Geslacht: Man
    • Waar is Pascallo - Wandelen tegen kanker!
« Reactie #12 Gepost op: februari 14, 2005, 23:52:03 pm »
Vandaag gaf Japie zichzelf op zijn donder. Hij was op zijn manier kabaal aan het maken waarop het volgende zei:

He he he, geen herrie maken. Dat mag niet hoor. Op je stok. Schiet op. Je mag geen herrie maken. Dan komt de politie. Met een heeeele grote hond.

Mij kon je dus opdweilen. Pijn in de buik van het lachen. En Japie weer meelachen.  :thumbsup:

amacera de pera

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: februari 21, 2005, 20:00:35 pm »
Gistere  was het broedhok wat mijn man heeft gemaakt af en werd op gehangen  lora had er meteen heel veel interesse  voor ging er telkens heen en keek staads naar binnen ,vandaag deed ze het zelfde maar begon steeds te lachen als ze naar binnen keek en ja hoor net even voor 12uur ging ze er helemaal in en kwekken in dat hok het was om je rot te lachen ikzat dan ook de hele tijd te wachten tot ze er met haar kopje weer uit  kwam met het fototoestel in de aan slag ,maar helaas het is niet gelukt toen lora er uit eindelijk weer uit kwam met een kostelijk kiekeboe had mijn foto toestel zich zelf uit geschakeld  en lachen die grapjas en het werkte zeer aan stekelijk pedro ging ook even mee lachen en dat ging zo een min of 7 zo door , ik weet nu hoe het is om door 2 van die donders in de maling genomen te worden

Cosch

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: maart 08, 2005, 10:21:09 am »
Omdat Coco al zoveel kan zeggen, maar ook wil zeggen moeten we echt gaan bedenken wat we nu weer moeten gaan leren! Dus ik bedacht gisteren dat we hem maar moesten leren tellen. Dus vanochtend zei mijn moeder tegen hem 1,2,3,4,5 Zegt tie Goed zooooooo!
 :D :D

Lachen he?

Het fluiten gaat steeds beter. Hij probeert het tenminste!  ::)  :thumbsup:

Gr Corina