Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 150446 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #15 Gepost op: april 07, 2005, 20:50:30 pm »
Sjakko is tegenwoordig erg geinteresseerd  als ik eten ga koken, omdat hij heel vaak van het ongezouten dele ervan mag "proeven" (ik bied hem van alles aan, kijken of ie het lust...). Van de week vloog hij toen ik bij het fornuis stond op mijn hoofd en zei"Proeven!".

miekje

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: april 09, 2005, 11:09:28 am »
hoi
ik was een poosje geleden rick aan het sproeien met een plantenspuit.
vond hij heerlijk!
op een gegeven moment vond hij dat het ook een keer mijn beurt was,
pakt hij de rand van zijn waterbakje en kiept hem zo over mij om leeg!
mijn trui helemaal nat!  :)
en hij gelijk lachende geluidjes maken...
yakkoe stond hem toen aan te kijken van: wat doe jij nou?!?!?

groetjes

Ronald

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: mei 03, 2005, 16:02:40 pm »
Tjick zit al de hele dag met de radio mee te "zingen". Met haar 14 weken is dat dus best een comisch gehoor.

Ronald.

miekje

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: mei 03, 2005, 16:18:01 pm »
Tjick zit al de hele dag met de radio mee te "zingen". Met haar 14 weken is dat dus best een comisch gehoor.

Haha!!
Proberen Rick en Yakkoe ook, alleen is dat geen zingen meer te noemen maar meer schreeuwen!  ;)
Maar als je een nummer vaker achter elkaar draait gaan ze toch wel een beetje met de melodie mee!!  ;D

pipo

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: mei 03, 2005, 17:05:45 pm »
Hoi,
Hier een komisch voorval van Sjaccie. Sinds kort kunnen we aan hem vragen "Hoe doet een poes?"en dan geeft ie keurig antwoord" miauw". We kunnen ook vragen, "hoe doet een eend?"dan krijg je keurig antwoord "kwek kwek kwek"'. Soms, dan geeft ie een volgens ons expres verkeerd antwoord. Dan geeft hij een fluitje of zegt "hallo"en daarna pas het goede antwoord. Vanmorgen vroeg mijn dochter "hoe doet de eend"krijg je als antwoord " uhhh ( even nadenken) en dan "kwek kwek kwek" Dit had hij nog nooit gedaan dat ehhh ervoor.

joep

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: mei 03, 2005, 22:08:46 pm »
de volgende zin komt er in zijn geheel uit

"Tis grijs en t'heft een rood stertje"

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #21 Gepost op: mei 06, 2005, 13:26:57 pm »
Sjakko vliegt de laatste tijd erg veel en nu zei hij iedere keer als ie dat deed en bij bij landde iets van:  kort, koort, koorts.. Ik dacht een paar keer: hè? waar heeft ie het over, wat zegt ie nou? Tot ik er echt over nadacht en serieus dacht wat zegt ie nou eigenlijk, want hij praat heel uidelijk altijd. Het moest dus "kort" zijn. En toen schoot me te binnen dat ik iin het begin edere keer als hij naar me toe vloog en het was lastig (met koken bijvoorbeeld) riep: Ik laat je kortwieken hoor!!! :) En dan met de nadruk op kórt... Ik was dan natuurlijk geirriteerd en dat heeft impact...  Vond het geinig. Hij zegt het echt ieere keer als hij naar me toe vliegt... ;D

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Country: nl
  • Geslacht: Man
    • Waar is Pascallo - Wandelen tegen kanker!
« Reactie #22 Gepost op: mei 06, 2005, 19:37:32 pm »
juist ja. japie zing Pipo de clown maar slikt ook vanalles in. Dit zal hij nooit volledig gaan zingen.

Pipo de Clown....

Nanda

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: mei 07, 2005, 10:40:58 am »
Tatoo praat (nog) niet maar toch krijgt hij ons erg aan het lachen hoor!

We zaten van de week op de bank te klieren en Tatoo zat gewoon in zijn kooi. Op een gegeven moment moesten we ontzettend lachen. Toen we stil waren hoorden we ineens achter ons "hahahaha"
Wij dus helemaal in een deuk en toen weer stil. En ja hoor, weer "hahahahaha" en zo ging het maar door.
Was echt lachen :thumbsup:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #24 Gepost op: mei 07, 2005, 10:58:35 am »
Ja, als ze lachen is het echt lachen!! Dat vind ik ook zo mooi!!!  :thumbsup: Sjakko zei vandaag voor het eerst tegen Jari dat ie zijn tanden moest oetsen!!  ;D

Ronald

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: mei 11, 2005, 00:06:24 am »
Tjick is dan wel geen grijsje maar dit vond ik toch wel even grappig om te zien.

Tjickie zat al een tijdje "op stok" te donneken. Op een gegeven moment zie ik haar opkijken. Ze kijkt naar haar deurtje. :CENS Klautert er naar toe. Trekt het deurtje dicht met zo'n blik van: "He joh, de deur moet nog op slot" of "Eerst die deur dicht want het toch hier!" En toen weer vrolijk verder pitten.
Vond ik best wel leuk om te zien. Wijsneus van 15 weken! ;D 8)

Groetjes, Ronald.

Koko

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: mei 11, 2005, 02:51:49 am »
Koko was maandag in de troffe kast van de honden gekropen, en ik ging kijken wat hij daar uitspookte, hoor ik hem op eens zeggen (godverrr, Godverrrr) en daarna mompelde hij iets onverstaanbaars en nog eens Godverrrrr :)  ik moest best wel lachen hier om.
Ik vroeg me af of hij dit bij zijn vorige eigenaar had geleerd maar kon het niet voorstellen, maar ging er wel van uit.
S avonds vertelde ik dit aan een vriendin en deed het zo als hij het zei, zij zei ja hallo dat heeft hij van jouw hoor :-[ nu moet ik wel toe geven dat ik wel eens godver zeg, maar niet naar Koko toe.
Ik had er vandaag best wel op gelet, en het viel eigenlijk best mee zo vaak zeg ik het niet.
Ga ik vanavond naar mijn werk en onze oudste Jack slaapt appart in de kamer, deze heeft een handje om op eens achter me te staan en dan kiehard te gaan blaffen , hij deed het weer en ik draai me om en zeg Godver Jacky,  ;D ;D ;D dit heeft koko natuurlijk 2 maanden gehoord vandaar.
of ik er zo blij mee ben, ach hij zegt het toch al, en eigenlijk vindt ik het wel humor.

verder zegt hij (wat doe je) als je bezig bent in zijn beurt, lekker zijn naam kopje koffie en kusje , hij praat wel meer maar ik kan hem niet altijd verstaan en zeg dan (voor in de snavel articuleren ;D})

Groetjes
Boudewijn

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #27 Gepost op: mei 11, 2005, 09:07:20 am »
Ja, dat is het risico van zo'n grijze... Jij vindt het niet erg, omdat je het zelf dus ook zegt. Sjakko zegt ook k*t en verdorie. Dat vind ik ook niet erg. Het is alleen te hopen dat je geen vrienden of familie hebt die het wél schokkend vinden....  ;)

Koko

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: mei 16, 2005, 23:44:42 pm »
ha.ha ik heb zo gelachen om Koko vanavond, eerst zit hij aan de gordijnen, wat niet mag en hij zegt gelijk huh,huh,huh, (dit doe ik ook altijd als hij aan de gordijnen zit) ;D daarna begint hij de trofee van de honden uit de kast te gooien en als ze dan leuk op de plavuizen kletteren zei hij weer godver, godver en gaat er naar zitten kijken ;D

ik wist niet dat ze op een leeftijd van 40 jaar nog wat woorden bij kunnen leren, maar dit belooft wat we hebben hem nu 2halve maand :)

Groetjes
Boudewijn

Kimz

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: mei 17, 2005, 18:02:29 pm »
Een papagaai van een vriendin van me had ook wat gevonden: Als haar vriend binnen kwam zei ie: Je stinkt...ga je us wasse! hahaha ;D Jammer dat mijn grasjes niet kunnen praten, misschien kan ik het ze wel leren met een bandrecorder ofzo. Groetjes, Kim