Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 150349 keer)

Cosch

• Gast
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #30 Gepost op: mei 18, 2005, 08:46:40 am »
Hahaha. Wat een goeie.
Deze is iets minder leuk maar gisteravond heb ik zo gelachen!
Ik stak mijn tong uit tegen Coco ( :-[) draait tie zich heel beledigd om en mompelt oh oh oh oh.

Gek beest!

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #31 Gepost op: mei 22, 2005, 14:07:17 pm »
Ik liep net een beetje te balen van mezelf (vergeten mijn beddegoed op te hangen buiten, dekbed hing er al- sorry Werkendam en Urk) ) en zei ohohohoh... beetje mopperen.. Sjakko staat buiten en zei meteen "Stommerd!!" en toen vergoeilijkend... "Stommerdje..."  ;D

Offline lisianthus

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Man
  • Edels in top!!!
« Reactie #32 Gepost op: mei 22, 2005, 14:44:40 pm »
`s Winters gaan we een keer in de week klaverjassen en deze keer was ik de gastheer.Na verloop van tijd zegt de persoon die alles aan het verliezen was:"tjonge jonge ik krijg echt he-le-maal geen kaart"Omdat die persoon niet in zijn beste hum was hielden wij wijselijk onze mond maar Dino(grijze roodstaart)besloot er een krachtige "SUKKEL"uit te gooien.
Die persoon wist wel dat Dino wat kon zeggen maar aangezien de duidelijkheid en vooral de timing zo perfect was,had hij moeite met het geloven dat Dino het was.
Hij heeft er wel een bijnaam bij.

Rob

Cosch

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: mei 23, 2005, 08:59:41 am »
Precies op het juiste moment! haha!
Ik heb zaterdag ook weer zo gelachen. Coco is niet zo wild van zijn eigen witte pluisjes. Hij is er een beetje bang voor of word er helemaal wild van als ze door de lucht vliegen!
Ik mag hem nog wel es plagen  ;D dus ik liet een pluisje zijn kant op vliegen. Vond tie niet zo grappig als ik!
Ik zat naast de kooi en hij zat op het deurtje van de kooi! Op een gegeven moment had ik weer een pluisje op mijn hand liggen maar deed er verder niks mee. Komt Coco vanaf zijn deurtje over de kooi naar de zijkant gelopen. Zet 1 poot op mijn hand de andere liet hij aan de kooi. Pakt het pluisje en gooit het op de grond. Stapt weer terug op de kooi en klimt weer terug naar het deurtje.  :D

Zo van: Nou kun je er ook niet meer mee klieren!  :D

Gr Corina

Freebird

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: mei 30, 2005, 12:28:10 pm »
Kira Gofflin kaketoe is bezig met haar kersentak (onbespoten) in stukken aan het bijten. Stuk eraf, gooit ze op de grond roept "kom maar". Laska (jonge poes van 6 maanden) stormt er op af. Zegt Kira: Opruimen die troep!!   ;D ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: mei 31, 2005, 09:18:49 am »
Ik kwam gisteravond thuis van het sporten en zei dat ik ff ging douchen. Maar eerst ging ik ff met coco stoeien. Zijn staart pakken enzo en lekker wild doen. Op een gegeven moment zat tie op het deurtje van de kooi, ff bijkomen. Zegt tie: Corina tot straks.  ;D Wij moesten natuurlijk lachen. Zegt tie: Wat is er joh?

Was ook erg grappig!

Gr Corina

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Country: nl
    • Waar is Pascallo - Wandelen tegen kanker!
« Reactie #36 Gepost op: juni 04, 2005, 22:42:59 pm »
vanavond was ik op de bank in slaap gesukkeld. Op een gegeven moment werd ik wakker van een bonkend geluid.

Dat bleek Japie te zijn. Die zat op zijn schommel. Hij ging zo hard in de rondte dat hij de tralies aanraakte met de schommel. Daarbij was hij zichzelf aan het toespreken met de woorden. "Japie kan mooi schommelen he! Zo hee, wat kan Japie mooi schommelen"  :thumbsup:

Offline --Lydia--

• Eendags kuiken
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is top
« Reactie #37 Gepost op: juni 05, 2005, 13:33:18 pm »
Hoe vaak ze de dingen wel niet op het juiste moment zeggen!!!!  :thumbsup:
Dat is het leuke. Je weet dat ze het niet snappen maar toch komt de juiste reactie eruit!
Zo grappig!

Gr Corina

Zo wou Richard een keer een vlieg vangen, had m eindelijk te pakken met onze elektronische vliegenvanger, vloog er nog 1 langs de kooi van Jimmy, die onmiddelijk zei: "Nog een!!" ::)

De timing was goed!  ;)

Cosch

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: juni 06, 2005, 09:10:37 am »
 ;D  ;D

Ook leuk als ze zinnetjes gaan combineren!
Hij heeft geleerd: Oe wat gezellig.
Laatst zegt tie: Corina, ik ben gezellig!  ;D

Sinds een paar dagen zegt tie overal mijn naam voor.  ???
Hoor je in een keer:
Corina, ik heb honger.
Corina, Ajuu
enzovoort.

Gr Corina

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Country: nl
    • Waar is Pascallo - Wandelen tegen kanker!
« Reactie #39 Gepost op: juni 07, 2005, 13:24:30 pm »
Gisteren was ik in de keuken bezig. Riep Japie: Joehoe...... Tantuh Nehelllll.

(Ter info: Nel is de vriending van zijn vorige eigenaar)  :thumbsup:

Kimz

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: juni 07, 2005, 15:16:14 pm »
Mijn grasjes kunnen dan wel niet praten maar ze halen ook heel wat gekke dingen uit. Zoals vanmorgen, Gwen zat bij Ricky in het kooitje. Gwen is nogal een watje en durfde niet te gaan eten omdat Ricky zat te eten. Hij had wel honger en kroop voorzichtig dichterbij. Heel voorzichtig en steeds dichterbij, toen ie vlakbij Ricky was, tikte ie Ricky aan en rende toen gauw naar de andere kant van de kooi voor Ricky ook maar kon omkijken ;D . Maarja, toen had ie nog geen eten :) .

leaf_famke

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: juni 11, 2005, 14:57:32 pm »
Bij de opvang hebben we ook superleuke vogels zitten, maar de vogel die momenteel het beste praat is Tommy (venezuela-amazone). Als je aan komt lopen zegt ie: goeiemorgen!! En dan zeg ik zo van tataratatadaaaaaaaaaaah SUPER....en dan antwoord hij heel droog: Tommy!  :)
Maar hij zegt nog veel meer hoor...zoals hallo tommy, tommy eten, heb je honger, tommy honger. En als ik zeg hieperdepiep zegt tommy 'hoera'. Echt een gezellige vogel....tussen het schreeuwen door dan heh...jaah hij zit niet voor niets bij ons. :(
liefs leaf famke

miekje

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: juli 17, 2005, 17:47:20 pm »
Mn vader heeft vroeger aan boord ook een papegaai gehad. (een Amazone, maar hij weet niet wat voor 1tje, hij zegt een roodhoofd/kop amazone, maar volgens mij is dat niks  ???).
Zijn kooi stond in de messroom (eetkamer).
Vanuit het kombuis (keuken) zat er een doorgeefluikje naar de messroom.
De kok was een keertje hutspot aan het opwarmen, in een grote koekenpan en dat vond Willem (de gaai  ;)  :) ) heeel lekker ruiken, hij nam toen een kleine duikvlucht door  het luikje en belande zo plat op zn snavel in de hutspot  ;D  ;D  ;D  :thumbsup:

sabrina

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: juli 21, 2005, 19:16:07 pm »
Lore,mijn grijsje is 2 jaar,en telkens als ze poept zegt ze dirrect daarachter'kaka'
Geen heel verhaal,maar ik blijf het grappig vinden ;D

dylantjuh

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: juli 21, 2005, 19:36:23 pm »
Lore,mijn grijsje is 2 jaar,en telkens als ze poept zegt ze dirrect daarachter'kaka'
Geen heel verhaal,maar ik blijf het grappig vinden ;D

Me broer zei toen hij klein was inplaats van vogel, kaka :P.

En sweepy als je daar de doek van de kooi afhaald s`morgens dan zegt ie welteruste ;D