Auteur Topic: 4-Animals te Rijswijk aan de galg!  (gelezen 50514 keer)

Jarie

• Gast
Re: 4-Animals te Rijswijk aan de galg!
« Reactie #15 Gepost op: augustus 05, 2006, 22:03:27 pm »
Wat een ellende allemaal,(Dennis en nu weer 4-animals)maar ik ben wel blij dat iedereen zijn verhaal doet!
Het zet je wel aan het denken.

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #16 Gepost op: augustus 05, 2006, 22:15:13 pm »
Weer een Dennis erbij  :cry: :angry: :angry: :angry:

chantal

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: augustus 05, 2006, 22:38:15 pm »
Jeetje wat een verhaal zeg. Vreselijk  :cry: Wat een mensen zeg ik ben blij dat ik er niet in getrapt ben vorig jaar ik had ze meteen door met hun mooie praatjes. Die zaak moet echt gesloten worden en ik zou echt mijn 100 euro terug eisen is het niet goed schiks dan maar kwaad schiks. Mijn vriend zou heel de tent verbouwen daar.  :angry: 100 euro is een hele hoop geld en je hebt er recht op.

russelltje

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: augustus 05, 2006, 22:39:08 pm »
Wat ik weleens op marktplaats vind zijn advertenties om niet naar een bepaalde zaak toe te gaan zoals bijvoorbeeld dennis of 4animals, misschien een idee om er iedere dag 1 te plaatsen, het is immers een veel gebruikt medium. Marktplaats doodzwijgen heeft geen zin iedere noob zal er kijken, ik ook, zo heb ik lorre en co gevonden die wel erg goed bezig is.

Loesje

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: augustus 05, 2006, 23:15:10 pm »
Ik zit ook op een ander forum, fluffies (mag ik dit hier noemen?) en hier heeft linda persoonlijk uitleg proberen te geven.
Ik neem aan dat ze hier ook nog wel even 'langs komt'.
Voor mij is het wel duidelijk: mij zullen ze er niet zien.

billy

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: augustus 05, 2006, 23:21:55 pm »
Ze adverteren met garantie op PBFD , dat klopt dus. >:D

Groetjes Els

Tommy

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: augustus 05, 2006, 23:23:15 pm »
pff ja, mooie uitleg over die roodstaart met pbfd :( Kwam erop neer dat ze gewoon naar HUN dierenarts hadden moeten gaan :( Linda kan beter niet op forums langskomen ...maar direct de dieren en klanten goed en netjes behandelen...dan hoeft ze ook niet meer te proberen met kromme naalden de boel recht te breien waardoor ze nog meer in de knoop komt. Ik kom er iig ook niet :(

Heell jammer...vooral voor de gedupeerden :cry: , maar ook omdat die winkel net zo goed WEL een goede winkel had kunnen zijn.  ::)

russelltje

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: augustus 06, 2006, 00:17:30 am »
Ik zat nog even naar advertenties te snuffelen van 4animals op marktplaats, ik las al ergens dat iemand vertelde dat ze onder andere (plaats)namen advertenties plaatsen, daarbij ontdekte ik dat ze onder verschillende plaatsnamen zoals: Gouda, Rotterdam, Pijnacker en Rijswijk adverteren. En onder verschillende telefoonnummers advertenties plaatsen. Alle vier verschillende adverteerders kon ik aan elkaar koppelen door vergelijken van foto's en telefoon nummer. Rotterdam en gouda had hetzelfde 06-nr.

Waar ik wel van schrik zijn toch de vele advertenties van gezocht.
Ze kopen hun hele handeltje ook gewoon op via marktplaats zoals deze bijvoorbeeld:
http://koopjes.marktplaats.nl/dieren_en_toebehoren/vogels_parkieten_en_papegaaien/44370679.html?return=eJw1j9EKgzAMRf9FcI9qGm1tRca2LylOUOy02A7cxv59Lc2ezr0kHBKtQH1mVXVOMQkqc6Peh6mbvLeqLJfNjmvx0PvirdHau2I1ZVop7GTPh%2BnhdHe933K8QI7X5xwCcqgEx1DtEKtoc9awGwqZ2FZEIDIiEmtiQ%2BREQSRfSz5JPkk%2BST5JPpl8AHUSATb4DzRCycO5xodz37ON8Qgx8pW4ufgZO9kesu77AzfgTU4%3D&df=1&fta=

Verschil in naam, tel.nr., plaats en niet willen zeggen of aangeven hoe de winkel heet zegt al genoeg over 4animals.
« Laatst bewerkt op: augustus 06, 2006, 00:27:26 am door russelltje »

babalou

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: augustus 06, 2006, 09:48:14 am »
ik vindt dit echt walgelijk,ook haar reactie op het andere forum :angry:
en de advertenties op marktplaats,speurders,marktplaza enzv enzv ze staan echt op bijna elke advertentiesite :CENS

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #24 Gepost op: augustus 06, 2006, 10:30:23 am »
Maar zo zie je maar weer: als je nare praktijken hebt en niet ozrgvuldig met de dieren en klanten omgaat (dus, zoals Tweety zegt: niet deftig een zaak runt :)) komt het uit en hangen ze je op! :thumsup:
Dit en de verhalen op andere fora is geen goede reclame hè? :thumsup:

giggles

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: augustus 06, 2006, 11:06:54 am »
Wij hadden ook gebelt naar Gouda.
Linda in Gouda stond in de advertentie, maar de stem klonk al erg bekend.
Zij had ook edels van dezelfde leeftijd en evenveel en voor dezelfde prijs als 4-Animals, dus ook gelijk maar vriendelijk bedankt  :(
Is toch erg als je zo graag mensen wilt besodemieteren.  :-[

Cosch

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: augustus 06, 2006, 11:16:33 am »
Ja dat is niet slim wat ze doen. Geeft geen betrouwbare indruk als je niet onder je eigen naam reclame 'durft' te maken.
En ik denk dat als je het zo voor eklaar heb dat je op bijna elk forum sta met dit soort verhalen, dat je het niet lang uithou!

Als ze dit netjes hadden opgelost, was het helemaal niet zo ver gekomen, en had iedereen nog een beetje een goed gevoel gehad. Soms moet je investeren voordat je er beter van word!   ::)

Dom hoor!

Danny

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: augustus 06, 2006, 11:24:51 am »
Ik vind het jammer dat ze hier niet gereageerd heeft.
Op een ander forum heeft ze dat wel gedaan.
Ze is ook nog echt dom ook!!!

Ik weet natuurlijk niet of ik hier de link daarvan mag neerzetten,en of jullie dan wel op die bewuste pagina komen.

Offline Neophema Plaza

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
    • George Steinz
« Reactie #28 Gepost op: augustus 06, 2006, 11:33:32 am »
Ik weet natuurlijk niet of ik hier de link daarvan mag neerzetten,en of jullie dan wel op die bewuste pagina komen.
die is niet zo moeilijk te vinden hoor  ;), het het al gelezen.

Cosch

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: augustus 06, 2006, 11:35:42 am »
Oh dan ga ik ook even kijken!