Auteur Topic: lorreco  (gelezen 28621 keer)

Simone 99

• Gast
Re: lorreco
« Reactie #30 Gepost op: september 14, 2006, 11:23:25 am »
Hallo

Mijn blauw gele ara Elvis komt ook bij lorre&Co vandaan echt een hele goede keus geweest.
Je wordt vriendelijk te woord gestaan en kan met al je vragen bij eigenaar Bert terecht.

Nathalie

giggles

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: september 16, 2006, 23:51:12 pm »
Vandaag ook weer even op bezoek geweest bij Lorre en Co.
Het was de bedoeling om mijn vader over te halen een papegaai aan te schaffen, maar aangezien hij ziek was heb ik me broer maar meegenomen.
Ik ging in eerste instantie alleen voor eucaliptus reiniger en palmnoten weg, maar als je er dan bent kan je je toch niet inhouden en kom je toch weer met je handen vol de winkel uit  :-[

Het was echt superdruk, maar Bert had toch wat tijd gevonden om even een babbeltje te maken met ons. Was erg leuk en me moeder is helemaal verliefd geworden op de Ara Sevéra. Eerst wilde ze een grijsje, maar na de Sevéra gezien te hebben is ze er toch erg van gecharmeerd geraakt. (nu alleen nog me vader overtuigen  :P )

Nog een reden voor mijn bezoek aan Lorre en Co is de gevonden liefde voor de Rosé Kaketoe. Ik vroeg mij af of mijn kooi groot genoeg was voor nog een 3e papegaai en of de combinatie van edel, grijze en rosé wel een goede was. Bert stelde mij gerust in al mijn vragen en heeft de drempel verlaagd voor mij om serieus na te gaan denken over een rosé erbij. Nou mocht het willen dat ik gisteren van russeltje nog een link kreeg van Lorre en Co met bericht dat ze nog Rosé's hadden, maar helaas... gisteren had hij de laatste verkocht.  :( Misschien maar beter ook, want me vriendin was inmiddels helemaal enthousiast geworden en wilde het liefste vandaag nog eentje mee naar huis nemen  :)

Bert vertelde dat hij zijn winkel verder ging uitbreiden, omdat het zo goed gaat met de zaken.  coolthumb
Lorre en Co is ook benadert door dierentuinen, met de vraag of hij papegaaien kon leveren. Toen Bert vroeg hoe ze aan zijn naam kwamen kreeg hij te horen dat Avi Fauna hun zijn adres hadden gegeven. Dit terwijl hij helemaal geen contacten heeft bij Avi Fauna.
Zo zie je maar weer waar een goede naam je allemaal kan brengen.  :thumsup:
Ze besteden er erg veel zorg aan de gaaien en dat betaald zich helemaal terug. Petje af voor Lorre en Co en hun manier van zaken doen.  :good:

Anja

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: januari 14, 2007, 22:01:43 pm »
Lorre & Co is top winkel.  :thumsup:
Het zijn goede mensen die echt voor de diertjes gaan en dan pas voor de "toekomstige" eigenaren.

Je moet de vogels alleen wel RUIM van te voren reserveren. Het is niet zo, even kijken en morgen ophalen bij hun. (op zich geen verkeerde zaak natuurlijk)

Ben het helemaal met de spreker eens. Het is een geweldig goede winkel

charon

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: januari 16, 2007, 13:23:33 pm »
Ik ben er nog nooit geweest maar waar zit die eigenlijk ergens??

Sanco

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: januari 16, 2007, 13:40:44 pm »
Ik ben er nog nooit geweest maar waar zit die eigenlijk ergens??

In Wijhe, vlakbij Deventer. Ik heb tony daar ook vandaan.

charon

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: januari 16, 2007, 13:47:13 pm »
Ok dat is hier even vandaan
maar als ik een keer in de buurt ben zal ik ff gaan kijken

Sanco

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: januari 16, 2007, 14:05:09 pm »
Ok dat is hier even vandaan
maar als ik een keer in de buurt ben zal ik ff gaan kijken

ja moet je echt doen, is de moeite waard! Hij heeft allemaal soorten vogels los in de winkel staan, echt leuk om te zien, zwaar veel speelgoed en alles. Ik kan daar gewoon niet weggaan zonder iets te kopen!  :)

charon

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: januari 16, 2007, 14:08:22 pm »
ja moet je echt doen, is de moeite waard! Hij heeft allemaal soorten vogels los in de winkel staan, echt leuk om te zien, zwaar veel speelgoed en alles. Ik kan daar gewoon niet weggaan zonder iets te kopen! :)

Daar zal manlief blij mee zijn daarheb ik nu altijd al last van  :P

Sanco

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: januari 16, 2007, 17:12:52 pm »
Daar zal manlief blij mee zijn daarheb ik nu altijd al last van  :P

Inderdaad! Dat vindt hij echt niet zo heel leuk hoor! Je hebt genoeg zegt ie dan.. ::)  maar voor mij kan het nooit genoeg zijn haha!  ;D

Offline 180sonic

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #39 Gepost op: januari 16, 2007, 17:38:05 pm »
Inderdaad! Dat vindt hij echt niet zo heel leuk hoor! Je hebt genoeg zegt ie dan.. ::) maar voor mij kan het nooit genoeg zijn haha! ;D
als ik er alleen al naar kijk gaat die van mij al grommen ;D

Sanco

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: januari 16, 2007, 18:56:40 pm »
als ik er alleen al naar kijk gaat die van mij al grommen ;D

;D  misschien moet je hem wat beter africhten.. zulk gedrag negeeren enzo, en goed gedrag, als je wat mag kopen, belonen!  ;D

Offline 180sonic

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #41 Gepost op: januari 16, 2007, 19:22:59 pm »
;D misschien moet je hem wat beter africhten.. zulk gedrag negeeren enzo, en goed gedrag, als je wat mag kopen, belonen! ;D

:CENS zal er aan gaan werken  :CENS

cheesy3 coolthumb cheesy2

Cosch

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: januari 20, 2007, 22:31:01 pm »
Ik lees net op Birdplanet dat er PBFD ontstaan is bij Lorre en Co.  :(

Ik hoop dat er niemand van parkieten-land daar een vogel gereserveerd heeft?  :cry:

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #43 Gepost op: januari 20, 2007, 22:46:07 pm »
Ik had het ook elders gelezen,heel triest verhaal  :cry:

Wickingh

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: januari 20, 2007, 22:50:44 pm »
Ik lees net op Birdplanet dat er PBFD ontstaan is bij Lorre en Co.  :(

Ik hoop dat er niemand van parkieten-land daar een vogel gereserveerd heeft?  :cry:

Niet ontstaan, maar bij enkele vogels geconstateerd,ondanks het van te voren testen.
heel droevig ja, hij heeft helaas zijn hele groep jonge vogels (15) die in de winkel aanwezig waren moeten laten euthaniseren.
Des te erger omdat juist Bert zo zorgvuldig mogelijk omgaat met deze materie.
Hij heeft gisteren veel zeer nare telefoontjes moeten plegen, ik zou niet graag in zijn schoenen staan op dit moment,

mvg Frank