Auteur Topic: Kanarie vliegt als een gek door zijn kooi  (gelezen 3445 keer)

Alice

• Gast
Kanarie vliegt als een gek door zijn kooi
« Gepost op: september 02, 2006, 10:15:47 am »
Hallo,

Vanmorgen ben ik de kooien van mijn aga's en mijn kanari gaan schoon maken. Ik zuig de kooi van de aga's altijd uit met de stofzuiger. Normaliter is er niks aan de hand maar nu begon mijn kanari als een bezetenen door de kooi te vliegen!!! Alsof ie volledig zijn verstand verloor.
Ik heb dit wel eens eerder met 'm meegemaakt en als ik dan zijn naam zachtjes riep kwam hij snel uit zijn gefladder uit en ging hij rustig in een hoekje van de kooi op de grond zitten. Nu was het een stuk erger. Ik kreeg 'm niet uit zijn gekte en hij bleef maar als een gek rondfladderen in zijn kooitje. Hij kroop over de grond alsof hij vleugellam was en hipte op en neer ... compleet gestoord.
Nu zit hij bij te komen op de bodem van zijn kooi. Ik laat hem maar met rust en stofzuig nog maar even niet ...

Zijn hier meer kanarieliefhebbers mee bekend of heb ik nou een uitzonderlijk raar beest ??

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Kanarie vliegt als een gek door zijn kooi
« Reactie #1 Gepost op: september 02, 2006, 10:53:34 am »
Ik heb ook een kanarie gehad en zie wat jij nu beschrijft als schrik. Je komt er toch niet achter waarom nu ineens zo'n angst ervoor en ik zou er gewoon rekening mee houden inderdaad! ;)

Alice

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: september 02, 2006, 11:17:02 am »
Ja het leek mij ook pure schrik!
Ik heb 'm een half uur laten rusten en toen ik ging kijken en zijn naam zei: hipte die vrolijk naar boven op zijn stokje en er was niks meer aan de hand!!!  doh
Gek beessie!!
Maar goed... Hij gaat weer vrolijk verder  cheesy2

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #3 Gepost op: september 02, 2006, 13:23:07 pm »
Gelukkig! :a036: