Auteur Topic: jumper & van der hoven  (gelezen 10306 keer)

anton

• Gast
Re: jumper & van der hoven
« Reactie #15 Gepost op: januari 20, 2007, 18:21:33 pm »
Volgens mij kijken de dierenzaken niet zo nauw, als ze maar verkopen. Ik zelf ga alleen heen voor het voer en ga beslist niet kijken naar andere vogeltjes, ik vind ze allemaal zielig en wil ze dan allemaal kopen. Mijn man zegt dan: als nou niemand meer vogeltjes koopt, dan heeft de dierenzaak geen handel meer in vogels en stoppen ze er mee om te verkopen. Ja er zit wel wat in. Maar toch blijven mensen ze kopen. :CENS

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #16 Gepost op: januari 20, 2007, 18:46:56 pm »
Is het trouwens Jumper op de Bergweg ? Ik vind ze daar iig niet veel kennis hebben  :(

Ik weet niet of je nog naar Alexandrium bent geweest ? Ik was er een paar weken terug en ik vond de vogels er goed bij zitten hoor,
die ara's zijn soms wel een stel acrobaten waardoor ze er soms ook niet echt uitzien  :)
Verder ben ik tevreden over deze zaak.Ik vind ze alleen wel heel erg duur ja  :S

En zeker,is Dieca een goeie en vooral een hele leuke zaak om eens te gaan kijken  :thumsup:

Offline 180sonic

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #17 Gepost op: januari 20, 2007, 18:58:11 pm »
ja het is jumper op de bergweg, en die is tevens ook nog eens ongeveer 20% duurder als anderen  :stink:
ik ben nog niet naar t alexandrium geweest, dat moet nog gebeuren, aangezien wij geen auto hebben moet dat met het ov geplant worden..
dieca wil ik ook eens heen, maar zoals hierboven, moet ik dat eerst regelen, om pa zn auto te lenen, of met iemand mee te rijden...

heb vndg weer geshopt  :-[ ray vind t allemaal een beetje veel worden voor 1 vogeltje  :-[

;D

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #18 Gepost op: januari 20, 2007, 19:02:37 pm »
Ach ja.....alles voor je beesie he  :)

Dieca is heel gemakkelijk met de trein te doen hoor,heb ik ook al een keertje gedaan,heb ook geen auto  ;)

Offline 180sonic

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #19 Gepost op: januari 20, 2007, 19:26:46 pm »
alles voor mn beesie  :hart: alleen ray vind t allemaal een beetje veel voor t beesie  ;D die zei: "daluk zien we heel cor niet meer door al dat speelgoed  :seestars:
ok thanks ga ik dat eens uitzoeken!  :-*

Offline vivke

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Country: be
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #20 Gepost op: januari 21, 2007, 00:29:55 am »
ik ben vandaag met sandra naar 2 dierenwinkels hier in de buurt geweest
bij kriske (dierenplezier) zitten de beestjes wel goed verzorgd en er zaten daar 2 schattige roze bourkeparkieten,had ze nog nooit gezien,je mocht er zo aankomen,vlogen helemaal niet op

dan naar de volgende gereden (gejo) niet echt een aanrder,koop daar ook nooit iets,een echte afknapper,honderden kietjes in één grote kooi ,wel hele schone kleurtjes maar geen enkele intacte vogel
sandra werd er ziek van,twas niet te doen,kaalgeplukte catharina's ,een koppeltje,losvliegend grut daar waarschijnlijk niet meer bij het eten of drinken kan
san zei ook,als de mensen moesten stoppen met hier te kopen ,njah,idd 'als"
die kaketoe dat daar zit ,die zit daar ook al een paar maanden,de andere is weg,verkocht  of overleden  ???
iig ,ik wil daar geen vogel van,zelfs al gaf hij ze gratis

met de puppy's hetzelfde,deze keer lag er veel kaka in het hooi waar ze in rolden en speelden  :cry: te erg voor woorden,zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt daar  :angry:

en als je iets zegt (wat ik deze keer niet heb gedaan) krijg je steeds hetzelfde antwoord,zeg het tegen de baas,wij zijn personeel  :S

Yvette

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: juli 28, 2007, 08:20:53 am »
Ik kom ook bij de Jumper in Lelystad en daar hebben ze regelmatig jonge papegaaien zitten en alllerlei soorten parkieten
Maar ik heb daar geen problemen mee
En ze hebben vrij ruim assortiment aan papegaaienvoer of lekkernijen en ze hebben zelfs harrisons
En de eigenaar van de zaak is gelijk papegaaienkweker

Offline 180sonic

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #22 Gepost op: juli 28, 2007, 14:58:49 pm »
Ik kom ook bij de Jumper in Lelystad en daar hebben ze regelmatig jonge papegaaien zitten en alllerlei soorten parkieten
Maar ik heb daar geen problemen mee
En ze hebben vrij ruim assortiment aan papegaaienvoer of lekkernijen en ze hebben zelfs harrisons
En de eigenaar van de zaak is gelijk papegaaienkweker

ik denk dat dat gelijk je voordeel is.. ik heb het vermoede dat de eigenaar van onze jumper zelf veel honden heeft,
want wat je er allemaal voor je hond kan kopen :o

Yvette

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: juli 28, 2007, 20:48:41 pm »
Zelfs mijn bonte boertje kwam daar vandaan
En de dierenarts had nog nooit zo'n ontzettende gezonde papegaai gezien

giggles

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: juli 29, 2007, 00:16:25 am »
Ilona haalt ook regelmatig speelgoed bij de Jumper in Lelystad en heeft ook al is met die kerel staan praten geloof ik.

Ilona vond dat ze best veel spullen hadden voor gaaien, maar over gaaitjes zelf heb ik haar niet gehoord, ik zal haar dat morgen is vragen als ze weer wakker is  ;)

Yvette

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: juli 29, 2007, 05:14:58 am »
Ze zijn daar ook heel erg aardig
Ik mocht mijn pasgekochte Harrisons weer terug geven na het overlijden van mijn Minou en ik kreeg zelfs wat geld voor terug

annet

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: februari 02, 2008, 12:47:47 pm »
Ik ben wel eens bij deJumper in Maassluis geweesr , staan jonge meiden (niets mis mee) maar hebben meer aandacht voor elkaar dan voor een klant.

In het Alexandrium , Pet's Place , w3as vroeger inderdaad dierenland. Alleen alle dierenland winkels zijn overnomen door Pet's Place , maar hoe de vogels ed. eruit zien is toch de verantwoording van de eigenaar. in Vlaardingen zitten er ook twee , dezelfde eigenaar. Daar gaan ze zeeer goed met hun dieren om. Alleen ze hebben hun beperkingen met kooien ed. (opdracht van Pet zelf he)
Ze zijn inderdaad duurder geworden.

kokosnoot

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: februari 02, 2008, 13:00:36 pm »
oh wat erg, ik kan daar ook niet tegen  :cry:

Offline aschra

• Net zelfstandig
  • joly en keesie en Dirk
« Reactie #28 Gepost op: februari 02, 2008, 19:10:53 pm »
ja het is jumper op de bergweg, en die is tevens ook nog eens ongeveer 20% duurder als anderen  :stink:
ik ben nog niet naar t alexandrium geweest, dat moet nog gebeuren, aangezien wij geen auto hebben moet dat met het ov geplant worden..
dieca wil ik ook eens heen, maar zoals hierboven, moet ik dat eerst regelen, om pa zn auto te lenen, of met iemand mee te rijden...

heb vndg weer geshopt  :-[ ray vind t allemaal een beetje veel worden voor 1 vogeltje  :-[

;D

Misschien kunnen we dan samen eens naar dieca met de trein

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #29 Gepost op: februari 02, 2008, 19:13:16 pm »
Het was een berichtje van vorig jaar, volgens mij is Nicole inmiddels allang geweest  :CENS   ;)