Auteur Topic: Badderen in waterbakje  (gelezen 2746 keer)

Aaran

• Gast
Badderen in waterbakje
« Gepost op: december 25, 2004, 11:45:07 am »
Ik zit net even Lolly te bestuderen, en die heeft naar mijn weten een gruwelijke hekel aan water, wat zie ik nu dan net  :o

De veren helemaal open gezet en spatterend in het waterbakje.  ::)
Kun je nu nog iets van ze begrijpen?  ???

Edit Cosch: Titel verduidelijkt
« Laatst bewerkt op: februari 09, 2008, 22:01:24 pm door Cosch »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Water liefhebbers
« Reactie #1 Gepost op: december 25, 2004, 11:47:18 am »
Ja, toch die behoefte aan badderen!! Als Sjakko dat doet in zijn waterbakje zet ik een grote schaal op de bodem van zijn kooi en gaat ie daar verder! Zo zie je maar weer het kan altijd veranderen. W.s. willen ze gewoon op hún tijd en als zij zin hebben... ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: december 27, 2004, 08:45:41 am »
Hier precies hetzelfde. Waster is uit den boze! Ik heb Coco zaterdag ochtend in bad gedaan! Tegen zijn zin. Weer een heel drama. Zit hij 's middags zelf in zijn etensbakje te badderen!  ::)

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #3 Gepost op: december 27, 2004, 11:29:36 am »
En lukt het bij jullie dan ook om een schaal neer te zetten, dat ie dan zelf verder baddert in de schaal?  :D

Cosch

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: december 27, 2004, 11:33:38 am »
Meestal lukt dat niet want dan moet ik het onderin de kooi zetten. Daar komt tie bijna nooit! Vind tie veel te laag denk ik! En als ik hem eruit haal dan vind tie dat veel interessanter dus dan denkt hij niet meer aan badderen!
Ja het is me er eentje!

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #5 Gepost op: december 27, 2004, 11:41:55 am »
Wel jammer!! Haalt ie dan ook geen gemorst voer van de bodem? Als zijn bakje leeg is?

Cosch

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: december 27, 2004, 11:45:23 am »
Ja dat wel. Als er iets lekkers ligt gaat hij het wel ophalen maar hij zou het nooit op de bodem oppeuzelen! Hij klimt er eerst mee naar boven! Hij vind het gewoon niet fijn daar!
Ik denk dat het ook wel komt omdat de kooi een stukje achter een tafel staat! Dus als hij dan naar de bodem gaat dan ziet tie niet veel meer wat er in de kamer gebeurd. Ik denk dat dat het is!

Gr Corina

Aaran

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: januari 10, 2005, 14:30:31 pm »
Niemand verder meer??

marianne

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: januari 21, 2005, 11:23:02 am »
of ik moet het verkeerd begrijpen doet hij dat zelf in het waterbakje, dan is het het tegendeel dan vindt hij het juist fijn
Zelf zie ik dat hier als ik de gaaitjes heb bespoeid ze het zelf nog eens dunnetjes overdoen in hun drinkbakken.

MARIANNE