Auteur Topic: Speelgoed om zelf te maken  (gelezen 74829 keer)

senna

• Gast
Re: Speelgoed om zelf te maken
« Reactie #15 Gepost op: juni 09, 2005, 13:46:23 pm »
Nicky kan uren bezig zijn met een lege tissue of eier doos. Ze pulkt het helmaal uit elkaar en sleept het door haar hele kooi heen..... :)

gr corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #16 Gepost op: juni 17, 2005, 14:17:36 pm »
Nou Daphne, ik heb vlierhout en al stukjes ontdaan van het zachte gedeelte om te gaan rijgen! Laat jij het eerst drogen of geef je het meteen?  ;)

Tommy

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: juni 17, 2005, 14:19:54 pm »
He das toevallig :) Ik zit net achter mn PC
Ik laat het niet drogen, daar hebben ze ook geen geduld voor, want ze zitten er altijd bij te bemoeien ;D

Nanda

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: juni 17, 2005, 14:20:29 pm »
wat een creativiteit hier zeg  :thumbsup:

ik ga ook maar eens aan de slag met iets denk ik. De pollepel klinkt goed (en simpel  :-[ )

luc

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: juni 17, 2005, 14:29:31 pm »
fotos....  :)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #20 Gepost op: juni 17, 2005, 14:30:19 pm »
Ik heb ze aan een draadje geregen (een dun draadje anders kreeg ik het er niet doorheen...) en an de kooi gehangen. Hij zat er even aan, schudde met zijn kop (bah) en gaat Harrisons eten.. Het is ook niet om te eten, maar om te slopen en mee te spelen suffie!!  :)

Tommy

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: juni 17, 2005, 14:49:41 pm »
 ;D ;D Hahaaaaa hij moet nog ontdekken waar dat voor is. Dacht natuurlijk heeeeee een lekker hapje...mooi niet dus :P

deejee

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: juni 23, 2005, 11:31:09 am »
Leuke speeltjes allemaal .

Zelf hebben wij ze allemaal zo'n beetje wel uitgeprobeerd. Alleen die met de dopjes van de flessen nog niet. Die ga ik zeker maken voor hem.

D.J. vindt alles geweldig. Maar helaas is het altijd van korte duur en moeten we al gauw weer wat nieuws maken, omdat hij alles, maar dan ook alles binnen no time gesloopt heeft. Hij heet niet voor niets "nijptang"(vertaald(kaketoe). Wij hebben een echte sloper in huis, zijn bekkie staat nooit stil, alles wat ie onderzoekt moet ook stuk. Je kunt hem dan ook nog niet voor een halve minuut op je rieten stoel alleen laten zitten bijvoorbeeld, want je kunt zelf wel invullen wat er dan gebeurt.
Ik had deze week een kussensloop met van die katoenen kwastjes op de hoeken, die ik eigenlijk weg wilde gooien. Ineens dacht ik dat d.j. die wel leuk zou vinden. En inderdaad ze zijn al gesloopt in honderden kleine draadjes. Hahahaha.

Ik wil eigenlijk vragen of er iemand is die weet waar ik voor niet te veel geld echt katoenen scheepstouw kan krijgen??? Ik heb al verschillende keren op internet gezocht, maar dan moet je gelijk hele katrollen kopen. We zijn bezig met een mega speeltuin voor buiten.
Ik hoor het graag.

mvg Christel

Tommy

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: juni 23, 2005, 11:36:28 am »
Op marktplaats kun je misschien "scheepstouw" intypen, of "touw trapleuning" dat zijn van die hele dikke katoenen touwen. Ik heb ze er al een paar keer gezien, maar was voor mij helaas te ver weg. En opsturen is denk ik duur, omdat het erg zwaar is :CENS

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #24 Gepost op: juni 23, 2005, 11:39:58 am »
Ik heb ze aan een draadje geregen (een dun draadje anders kreeg ik het er niet doorheen...) en an de kooi gehangen. Hij zat er even aan, schudde met zijn kop (bah) en gaat Harrisons eten.. Het is ook niet om te eten, maar om te slopen en mee te spelen suffie!!  :)

Die oen kijkt er totaal niet naar om...  ::)

deejee

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: juni 23, 2005, 11:48:43 am »
Hoi Loes,

Lachen he, dat verschil in interesse. D.J. heeft laatst een nieuwe stenen stok gekregen. Hij had een hele grote in de vorm van een boomstam, maar die was massief dus een beetje erg zwaar voor de tralies. Na 4 jaar hebben we een eindelijk een nieuwe gekocht. Wat denk je wat....... duurt het 4 dagen voor hij er eens een keertje op gaat zitten. Sukkel. ;)

deejee

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: juni 23, 2005, 11:53:53 am »
Ik heb even op marktplaats gekeken. Er staat er wel een bij dat is niet ver hier vandaan. Zeist. 6 meter touw. Ziet er goed uit. Thanks!!
Ga het vanavond even met het baasje overleggen!!!!!!

mvg Christel

Pattie

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: juni 23, 2005, 17:35:02 pm »
Probeer het eens in een winkel voor scheepsbouw en zeggen dat het voor je papegaai is..!! Ik heb zo ook een heel lang stuk dik touw gekregen voor maar 5 euro..!

Pattie

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: juni 23, 2005, 17:35:33 pm »
Er is trouwens nog maar weinig van over :)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #29 Gepost op: juni 23, 2005, 19:56:13 pm »
Hoi Loes,

Lachen he, dat verschil in interesse. D.J. heeft laatst een nieuwe stenen stok gekregen. Hij had een hele grote in de vorm van een boomstam, maar die was massief dus een beetje erg zwaar voor de tralies. Na 4 jaar hebben we een eindelijk een nieuwe gekocht. Wat denk je wat....... duurt het 4 dagen voor hij er eens een keertje op gaat zitten. Sukkel. ;)

Ja, zo zijn ze!  :) Maar Sjakko is helemaal niet bang voor dit speeltje, hij doet gewoon net of het niet bestaat...  :CENS