Auteur Topic: Onbeschoft!!! Boycot Villa Vliegbrigade te Raalte!  (gelezen 9605 keer)

Patyar

• Gast
Re: Onbeschoft!!! Boycot Villa Vliegbrigade te Raalte!
« Reactie #15 Gepost op: april 11, 2007, 16:41:18 pm »
Niet echt netjes nee :) , maar eerlijk gezegd zie ik t nut van die mail ook niet echt :-[ ??? Prijzen wisselen nogal en je had de kooi al..daarbij ben je vrij te kopen waar je wilt en zijn zij vrij te vragen wat ze willen...toch ??? Tsja en dat jij of u? Je kunt ook ergens een punt van maken ;D Maar goed..hun reactie is ook niet bepaald klant vriendelijk..dat is waar ;)

Het heeft idd weinig effect gehad mijn mail haha maar ik moest gewoon even kwijt dat ik het erg onbeschoft vind hoe zij potentiele klanten benaderen. Ik ben op zoek naar een kooi en als hij nou duidelijkheid had gegeven waarom hij zoveel durder is (miss. toch betere kwalitiet ofzo) dan ben ik best bereid iets meer te betalen, daarom vroeg ik het hem ;). En dat "U" is idd ook niet mijn ding normaliter maar dat was puur een principe kwestie. Maargoed ik kan de wereld niet verbeteren alleen mezelf hahaha!!!

gaaitje

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: juli 02, 2007, 22:44:02 pm »
Prijzenverschillen heb je nou eenmaal overal,maar ik vind het ook zeer onprofessioneel hoe zij dan reageren.
In ieder geval bedankt voor de tip,aangezien ik binnenkort ook een kooi nodig heb en ze daar dan al in ieder geval niet ga halen :thumsup:

remco1976

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: maart 30, 2008, 10:01:03 am »
hallo allemaal,

mischien telaat,maar beter laat dan nooit.ik moet eerlijk zijn en heb meedere kooien bij hen vandaan.een stuk of 15.en heb nooit problemen gehad met hen.ze zijn gewoon vriedelijk!!.maar ik snap jouw vraag ook niet.dat is de prijs wat hun vragen!!.ook al zijn ze duurder dan een andere.dat is hun goed recht!!.je vraagt toch ook niet in de winkel waarom de ene winkel duurder is dan de andere winkel.ik vindt persoonlijk niet dat hun aso zijn mij jij.dit is een aso vraag!en krijg je ook zon antwoord.vindt ook dat mensen die hier op gereageerd hebben.ook eerst info aan hen hadden moeten vragen.dan hoor je 2 verhalen.want kan best zo zijn dat hij zelf ook niet beleeft was,dus dan hoeven hun ook niet beleefd teblijven.

dit is mijn meening.

mvg remco

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Country: nl
  • Geslacht: Man
    • Waar is Pascallo - Wandelen tegen kanker!
« Reactie #18 Gepost op: maart 30, 2008, 11:26:01 am »
Beste Remco,

Mike is blijkbaar een goede kennis van jou uit de valkparkieten kweek.

Ik vind jouw ervaring is dan ook niet te vergelijken met die van een willekeurige klant.

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #19 Gepost op: maart 30, 2008, 12:25:43 pm »
Ik vond de vraag echt niet aso hoor  ???
Je mag toch vragen wat de rede is dat bij hen een kooi een stuk duurder is dan bij een ander ?
Het had ook zo KUNNEN zijn dat de andere een imitatie was van een bekend merk en dat zij
evt een origineel hadden, dan zou het antwoord simpel zijn geweest.
Ik vind juist het antwoord heel erg aso  :-X

remco1976

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: maart 30, 2008, 12:30:21 pm »
het wordt intresant,

want jullie hebben het over mike,nou hahahaha dit gaat niet over mike,want hun heten marcel en carina.dus eerat even beter info inwinnen en dan met comentaar komen.dat is de probleem hier heb ik in de gaten.en trouwens wie heeft het over valkparkieten kweek?em ik vindt dat er ook goede bevindingen hier neergezet moeten worden,en niet alleen de negatieve.neem de moeite en vraag hun hoe het in elkaar zit,en vel dan je mening.een verhaal heeft TWEE kanten.en zeker als administrator hoor je een goed voorbeeld tegeven.maar goed.

gr.remco
« Laatst bewerkt op: maart 30, 2008, 12:34:08 pm door remco1976 »

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #21 Gepost op: maart 30, 2008, 12:34:43 pm »
Zo intressant vind ik het niet hoor ...

Je komt je toch niet aanmelden om over iets van een jaar terug herrie te schoppen  :CENS

Het ging om het verhaal en niet om wie geloof ik  ???
En praat niet zomaar over "jullie" alsjeblieft, dank je wel.

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #22 Gepost op: maart 30, 2008, 12:37:48 pm »
Idd Remco. Wat is je doel om je hier aan te melden?

Ik heb idd door het verkeerd doorlinken op websites de verkeerde naam erbij geplakt. Mijn excuses daarvoor. Dat neemt niet weg dat jouw mening over deze vliegbrigade niet objectief is.

Daarbij ben ik het met Antonia eens dat je een vervelende toon in je post hebt.

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #23 Gepost op: maart 30, 2008, 12:39:15 pm »
en zeker als administrator hoor je een goed voorbeeld tegeven.maar goed.

???

Wat doe ik verkeerd?

Offline Bobbie

• Aan de leg
« Reactie #24 Gepost op: maart 30, 2008, 12:40:52 pm »
???

Wat doe ik verkeerd?

Laat lekker gaan joh. Die komt hier alleen maar herrie schoppen. Staan wij toch boven? ::)

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #25 Gepost op: maart 30, 2008, 12:43:21 pm »
Laat lekker gaan joh. Die komt hier alleen maar herrie schoppen. Staan wij toch boven? ::)

Vind ik ook!
Zoals wij in zeeland zeggen: salut en de kost  :bye:

Offline 180sonic

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #26 Gepost op: maart 30, 2008, 15:34:08 pm »
het wordt intresant,

want jullie hebben het over mike,nou hahahaha dit gaat niet over mike,want hun heten marcel en carina.dus eerat even beter info inwinnen en dan met comentaar komen.dat is de probleem hier heb ik in de gaten.en trouwens wie heeft het over valkparkieten kweek?em ik vindt dat er ook goede bevindingen hier neergezet moeten worden,en niet alleen de negatieve.neem de moeite en vraag hun hoe het in elkaar zit,en vel dan je mening.een verhaal heeft TWEE kanten.en zeker als administrator hoor je een goed voorbeeld tegeven.maar goed.

gr.remco

hoi remco,

ik vind het jammer dat jij een discussie met nare ondertoon "interessant" vind,
hierdoor lees ik jou antwoorden ook met een nare ondertoon, al dan niet zo door jou bedoeld.
ik hoop dat je in je volgende post iets minder wil generaliseren, omdat ik
Citaat
dus eerat even beter info inwinnen en dan met comentaar komen.dat is de probleem hier heb ik in de gaten
deze jou nu terug kan geven! ik win namelijk WEL eerst informatie VOORDAT ik met commentaar kom.

remco1976

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: maart 30, 2008, 16:03:50 pm »
even anders dan,

ten eerste meld ik me aan omdat ik een vogelfriek ben,en naar mijn weten leven we in een land met vrijheids van menings uiting.wat ik bedoel tezeggen is dat ieamand een topic aanmaakt,en direct blindeling gelooft wat er gezegt wordt.ik heb de mensen achter villa vliegbrigade gevraagt om hier hun reactie tegeven.zij hebben mij laten weten met de mails van degene die dit heeft aangehaald teplaatsen.zo zien we 2 verhalen.en waarom mag ik geen jullie zeggen?volgens mij niets verkeerds mee.jullie interpeteren direct het slechte ervan.wel jammer.kijk ik heb mij hobby,en daar ga ik voor.zeg alleen dat ik veel mensen ken die daar de kooien vandaan hebben gehaald zonder probleem.dat zegt voor mij al genoeg. :-* :a036:
« Laatst bewerkt op: maart 30, 2008, 16:06:26 pm door remco1976 »

Offline 180sonic

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #28 Gepost op: maart 30, 2008, 16:17:30 pm »
hoi remco, dat is al een heel andere toon die ik lees!
welkom op het forum, jammer dat we zo begonnen zijn!

natuurlijk leven we met een vrjiheid van meningsuiting!

(ik ben even bezig reageer straks verder!!)

cosch

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: maart 30, 2008, 16:19:34 pm »
zij hebben mij laten weten met de mails van degene die dit heeft aangehaald teplaatsen.zo zien we 2 verhalen.
Het lijkt me als bedrijf zijnde niet zo'n goed plan om je te verlagen tot dat niveau.  :CENS Wie vertrouwd ze dan nog om een e-mail te sturen.. straks komt je e-mail op een of ander forum te staan zonder toestemming.  ???

Ik denk dat het beter is om het hierbij te laten en gewoon weer gezellig verder te gaan.