Auteur Topic: Waarschijnlijk een Ducorps erbij!  (gelezen 7689 keer)

Eefjuh

• Gast
Waarschijnlijk een Ducorps erbij!
« Gepost op: april 24, 2007, 13:07:11 pm »
 :yahoo:

Ik ben al tijden opzoek naar een maatje voor Kodi, maar net als met Kodi, het moest op mijn pad komen.

Via een ander forum heb ik een meid leren kennen waarvan haar moeder een ducorps had gehaald. Deze komt helaas wel bij Dennis vandaan. 3 en ene half jaar hebben ze voor haar gezorgd, maar ze krijgt net niet de verzorging die lisette wil dat ze het krijgt.

Daarom dat ze een oproep op 2 fora had geplaatst voor een nieuwe eigenaar. Natuurlijk was ik er als de kippen bij, ze wist ook dat ik eerder een voorstel had gedaan om Jacky (zo heet ze) over te nemen.

Morgen is de dag van de grootste spanning. Lisette Jacky en haar moeder komen naar Amsterdam om daar Jacky door mij te laten testen op PBFD, ontlastingsonderzoek en waarschijnlijk ook testen op Polyoma.
Daar zal ik Jacky voor het eerst ontmoeten. Heel zenuwachtig, want er moet natuurlijk ook wel een beetje een klik tussen Jacky en mij zijn! Maar ik denk dat dat wel goed gaat komen!

Zaterdag ga ik een weekje op vakantie, dan valt de spanning van het wachten op de uitslag natuurlijk ook mee, aangezien ik die iets van 3 dagen na thuiskomst krijg!

Als alle testen negatief zijn, kan ik Jacky komen ophalen (of ze komen haar brengen) en zal ze voor de rest van mijn leven bij ons komen wonen tussen haar soortgenootjes.

Hier is Jacky!

Duim allemaal voor me dat de uitslag negatief is!!!!  :thumsup:

Dorian

• Gast
Re: Waarschijnlijk een Ducorps erbij!
« Reactie #1 Gepost op: april 24, 2007, 13:34:44 pm »
ooooooooooow Eef,

dat is de Jacky die bij ons zou kunnen komen wonen als ze bij Lisette weg ging...
Gelukkig dat jij Jacky ook een goed huisje kunt bieden.
En in dit geval ook wel heel erg goed dat Jacky een nieuw huisje krijgt, want ik ken het verhaal en echt lekker was dat niet...

Gefeliciteerd

(ben wel heel erg jaloers)

Eefjuh

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: april 24, 2007, 13:53:42 pm »
Klopt ze zei dat jij ook erg geinterreseerd was, maar ze had je al een tijdje niet meer gesproken. Wel jammer natuurlijk voor je dat ik met dr vandoorga hihi!

Nou je mag dr best een keer komen bezoeken hoor :D

Ik had haar toen ookal een voorstel gedaan toen ze op PC kwam hihi!

Dorian

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: april 24, 2007, 14:14:50 pm »
Ja ik weet het Eef, ik ook.
En inderdaad hebben we elkaar al een tijdje niet meer gesproken.
Daarnaast denk ik dat Jacky bij jou ook prima op haar plaats is, dus ik gun het jou en Jacky beiden van harte.
Voor Lisette vind ik het vreselijk erg. Goed te weten dat ze altijd bij je langs mag komen. Lisette woont redelijk dicht bij mij in de buurt. Wie weet kunnen we een keertje een combiritje maken. Haha.

Ik denk dat je er een leuk maatje bij gaat krijgen.
Hopen op een goede afloop...

ede

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: april 24, 2007, 20:06:34 pm »
Ohh spannend eef!  :nailbiting:

miekje

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: april 24, 2007, 21:08:14 pm »
Wat spannend!  :nailbiting:
Hij lijkt me echt een schatje  :hart:

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #6 Gepost op: april 24, 2007, 22:12:08 pm »
Ach wat een dotje! Ik duim heel hard voor de juiste uitslag (negatief klinkt zo negatief  :) maar je begrijpt wat ik bedoel)  :-*

Offline papadoc

• NOP Sponsor
  • Pas uitgevlogen
  • Geslacht: Man
  • Isis is 6 jaar
« Reactie #7 Gepost op: april 24, 2007, 23:29:11 pm »
 :-*  Pracht vogel !! zo te horen krijg die een goed te thuis  :-*

Offline Rossi 46

• Het komt zoals het komt
  • Broedrijp
  • Geslacht: Man
  • TUVIX en KATO
« Reactie #8 Gepost op: april 25, 2007, 10:12:34 am »
 :nailbiting: wat spannend allemaal. Goed dat er een vakantie tussenzit, dan heb je een beetje afleiding.

Mooie vogel hoor  :thumsup:

Eefjuh

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: april 27, 2007, 13:51:56 pm »
Nou mensen het was echt een fantastische ontmoeting. Ikheb het de hele week gigantisch druk gehad, invallen voor een collega die weg is gegaan, druk met voorbereidingen voor mijn vakantie, dus bij deze wil ik jullievoordat ik wegga nog eve mijn kantvan het verhaal vertellen.

Toetsenbord van me speest het,dus let niet op de taalfouten :P

Ik was ZOOOOzenuwachtig woensdag at ik 's avonds met hoofdpijn door vastzitende spieren in bed heb gelegen :hihi:

Ik heb helaas niet zoveel goeie foto's kunnen maken, arme Jacky was zwaar onder de indruk van de DA :hihi:

Hier zit ze bij lisette dr moeder, wachtend op bloedprikken.

Leuk vind ze het ECHT niet, ze was zo wild de eerste keer dat het prikken niet lukte.

:hihi: Go Jacky! Grijp hem maar!

Dus dan maar even ohandigfkoelen en opnieuw proberen!

Eindelijk gelukt!

Na nog te worden gewogen (precies 300 gram) kon ik een dikke vette rekening (160 euro) betalen en nog even buiten kleppen:

:hihi: bijna weer dr bril tepakken!

Jacky was echt een scheetje, de geluidjes die ze maakte, het feit dat ze zich op dr gemak bij me voelde! Ik kan echt niet wachten op de uitslag! Nu maar duimen dat ze gezond is!!!!!!

Ik ben verliefd!  :wub:

miekje

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: april 28, 2007, 21:13:19 pm »
Leuke fotosessie!  :thumsup:
Ik ben benieuwd naar de uitslag

TWEETY

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: mei 04, 2007, 12:58:05 pm »
ik duim voor een goeie uitslag  :thumsup:
en geniet van je vakantie

Eefjuh

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: mei 06, 2007, 10:46:16 am »
Ik kon vrijdag in Tsjechie mezelf niet meer in bedwang houden, ik moest en zou naar de dierenkliniek bellen, in dikke zenuwachtigheid omdat ik zo bang was dat ze niet gezond zou wezen!

Nou......

Polyoma: negatief
PBFD: negetief!!!!!

:kwijl:  :thumbsup:  :yes:  :love:  :yes:
FEEEEEEEEESSSTTT!!!!!!! :yes:

O ik ben zo blij!!!

Van de week gaan we langs met Kera of Kodi (ik denk eerder Kera dan kodi maar goed) en dan rond einde van deze week of begin volgende week willen we haar graag hierheen halen.

In iedergeval niet te gehaast, ik wil dat Lisette en haar familie wel de kans krijgt om echt nog even een paar laatste dagen met haar te genieten!!

O ik ben zo blij!!!!!!!

WHOEHOE!!!!!

marian53

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: mei 06, 2007, 11:37:33 am »
dat word een klein feestje bij jullie zo te lezen  :)
 logisch dat je blij bent .
 heel veel plezier met je nieuw huisgenoot  :)

ede

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: mei 06, 2007, 11:46:47 am »
Gaaaaaf gefeliciteerd!