Auteur Topic: Het dagboek van Noa en Paco  (gelezen 8549 keer)

Offline sandra

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het dagboek van Noa en Paco
« Reactie #30 Gepost op: oktober 06, 2010, 11:03:12 am »
Sheiko is nu bijna een jaar bij ons, het is zo'n schatje!  :hart:
Alleen de klik tussen Noa en Sheiko is er nog steeds niet, ze zaten al die tijd samen in 1 kooi maar er werd geen toenadering gezocht  :CENS
Daarbij bleef Sheiko erg zenuwachtig en vrij neurotisch plukken, op zijn borst is een heel stuk kaal en zijn staartveren "ritst"ie in tegengestelde richting  ???
Sheiko wilde ook al maanden niet uit de kooi, als ik aandrong om hem op te laten stappen dan kreeg ik een flinke hap en dan tot bloedens toe.
Er moest dus iets veranderen, ik denk dat we die 2 roze kippen lang genoeg de kans hebben gegeven om elkaar aardig te gaan vinden en het lijkt er dus echt niet in te zitten dat dat gebeuren gaat. Noa is dan ook echt wel een krengetje  :-X en Sheiko eigenlijk een sulletje  :)
We hebben nu besloten dat Sheiko lekker zijn eigen kooi krijgt, hij zit nu in de oude kooi van Paco om te zien of hij daar rustiger van wordt....
Vanmorgen de kooi opengezet en Sheiko zat al met een pootje vooruit om op te stappen! Ik kon hem dus zo op mijn hand uit de kooi halen  :thumsup:
Het zenuwachtige plukken is natuurlijk niet over, maar dat kan ook niet na een halve dag :P

Ik heb net ruim een uur met hem zitten kroelen en als ik even stopte dan zei meneer "Koppie??" en deed even voor hoe het moet  :hart:

Reacties kunnen hier geplaatst worden ----> http://www.parkieten-land.nl/smf/index.php?topic=29399.0
« Laatst bewerkt op: september 10, 2011, 19:42:30 pm door sandra »