Auteur Topic: Een kat erbij??  (gelezen 12774 keer)

chantal

• Gast
Re: Een kat erbij??
« Reactie #30 Gepost op: december 30, 2007, 09:27:58 am »
Ze kunnen inderdaad 9 kilo worden. Maar ik neem sowieso een vrouwtje en die worden altijd wat kleiner  :)

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #31 Gepost op: december 30, 2007, 13:17:06 pm »
Ze kunnen inderdaad 9 kilo worden. Maar ik neem sowieso een vrouwtje en die worden altijd wat kleiner  :)

Maar vertel nou, was het gisteren wat? Wordt het 1 van die Coontjes van de foto's?

chantal

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: december 31, 2007, 08:40:31 am »
We zijn gister langs geweest. We konden alleen nog het 1e katje nemen. Zij was echt ontzettend lief maar we hebben toch besloten het niet te doen. Ik denk dat we toch maar voor een normale kat moeten gaan. Deze katten kostten namelijk 600 euro en we zijn bang dat als het mis gaat tussen de vogels en de kat we de kat weg moeten doen. Een gewone boerderij kat kan ik gratis ophalen bij me tante als het weer de kittentijd is. En als het dan fout gaat kan ik nog een goed tehuis vinden op de boerderij van me tante. Zo'n Maine Coon raak je waarschijnlijk niet zo snel kwijt en die kan je niet zo maar los op een boerderij laten lopen. Dus waarschijnlijk in het voorjaar gaan we weer eens kijken bij de gewone katten.

Jeffrey

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: januari 02, 2008, 01:43:52 am »
ja ze worden echt heel groot, de zus van mijn zus haar vriend heeft er 5 ;). De kater is echt enorm, echt een prachtig beest en enorm aanhankelijk maar als hij op je af gestormd komt om te kroelen en je weet ziet dat hij zo lief is ;D dan denk je echt dat er weer een poema is los gebroken  ;D

Rianne83

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: januari 07, 2008, 12:37:51 pm »
Ik heb zelf 2 perzen, en die zijn bang voor de vogels  ;D De valkjes interesseren ze niet, toen de katten voorheen nog boven mochten komen (de deur is nu dicht vanwege de kou) sliepen ze op de vensterbank van de valkjes/computerkamer.
Voor de rose was vooral 1 van m'n katten erg bang in het begin, als ie begon te 'praten', vluchtte ze onder de bank.  ;D

Jammer dat het niet is doorgegaan maar de reden waarom is erg goed over nagedacht.

Hennie

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: januari 07, 2008, 16:12:38 pm »
We zijn gister langs geweest. We konden alleen nog het 1e katje nemen. Zij was echt ontzettend lief maar we hebben toch besloten het niet te doen. Ik denk dat we toch maar voor een normale kat moeten gaan. Deze katten kostten namelijk 600 euro en we zijn bang dat als het mis gaat tussen de vogels en de kat we de kat weg moeten doen. Een gewone boerderij kat kan ik gratis ophalen bij me tante als het weer de kittentijd is. En als het dan fout gaat kan ik nog een goed tehuis vinden op de boerderij van me tante. Zo'n Maine Coon raak je waarschijnlijk niet zo snel kwijt en die kan je niet zo maar los op een boerderij laten lopen. Dus waarschijnlijk in het voorjaar gaan we weer eens kijken bij de gewone katten.
Ik weet niet waar je woont, maar mijn zoon en schoondochter woonachtig in Alphen aan den hebben een nestje van vier kittens.Allemaal cypers gekleurd.
Zijn nu bijna 6 weken oud dus als je interesse hebt...

giggles

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: januari 08, 2008, 14:27:14 pm »
Chantal heeft het momenteel een beetje druk met het opvoeden van een ara  ;)

chantal

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: januari 09, 2008, 08:12:45 am »
Hennie bedankt voor je reactie en het zou inderdaad wel heel dichtbij huis zijn maar ik heb het inderdaad heel druk met het opvoeden van mijn ara. En dat gaat denk ik heel veel tijd kosten dus een kat erbij opvoeden gaat het voorlopig echt nog niet worden  ;)

Hennie

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: januari 09, 2008, 16:13:49 pm »
Geen probleem hoor, heb net mijn zoon aan de lijn en die zegt dat ze ze allevier al kwijt zijn.
gr.v. Hennie

chantal

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: januari 31, 2008, 08:36:40 am »
Hoi Chantal,

Ik heb een Kaketoe en een Valkparkiet (samen in een kooi) en 3 katten, 3 honden enz. enz. De katten hebben veel ontzag voor de Kaketoe. Toch voor de zekerheid gaan de katten naar buiten als de vogels los zijn. Maar... het gaat prima!!!!
Heb je al een kat of willen jullie er eentje uit het asiel? Ik heb namelijk het sterke vermoeden dat mijn rode poes gedekt is, dus... over een aantal weken weet ik meer!

groetjes Linda