Auteur Topic: Hier schrik ik van... (<<<als het waar is)  (gelezen 5512 keer)

Offline Sanny

• Super Parrot
  • Geslacht: Man
  • me
Re: Hier schrik ik van... (<<<als het waar is)
« Reactie #15 Gepost op: februari 29, 2008, 22:47:18 pm »
ik kan niet volgen, gene idee waar jullie het over hebben  ???

Deze pagina is niet voor jou toegankelijk.
Om toegang te krijgen tot deze pagina moet je aspirant lid zijn van deze club.
Je bent niet bekend als gebruiker van Clubs, klik op log in om jezelf bekend te maken. Indien je nog geen lid bent van deze club kun je vervolgens op aanmelden klikken om lid te worden van deze club.

jip

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: februari 29, 2008, 22:48:31 pm »
ja je moet wel een club id hebben en dan vind je meer gaaienclubs ;)

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #17 Gepost op: februari 29, 2008, 22:52:00 pm »
Ja hoor ik geloof het best, ik heb al meer verhalen gehoord over bepaalde personen van het NOP,
ik schrik er dus niet van, al vind ik het best jammer, zeker omdat ze het zelf ontkennen.

Offline vivke

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Country: be
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #18 Gepost op: maart 01, 2008, 00:33:32 am »
ik kan niet volgen, gene idee waar jullie het over hebben  ???

Deze pagina is niet voor jou toegankelijk.
Om toegang te krijgen tot deze pagina moet je aspirant lid zijn van deze club.
Je bent niet bekend als gebruiker van Clubs, klik op log in om jezelf bekend te maken. Indien je nog geen lid bent van deze club kun je vervolgens op aanmelden klikken om lid te worden van deze club.

ik krijg net hetzelfde

kan er iemand misschien vertellen over wat het juist gaat , kheb echt geen zin om me lid te maken alleen omdat te lezen ,sorry

Africangrey

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: maart 01, 2008, 00:46:02 am »
Als het waar is het schande :(
Maar begrijp wel dat deze club fervent tegenstander is van t nop ;)
Dus ieder negatief gerucht, maakt niet uit wat, zal aan de buitenwereld bekend worden gemaakt.
Positieve berichten worden niet vermeld.

arnootje

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: maart 01, 2008, 07:50:51 am »
Even voor de duidelijkheid, wat is er aan de hand dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/font]

TWEETY

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: maart 01, 2008, 07:58:19 am »
graag een beetje meer uitleg  ???
ik ga ook geen lid worden om het te kunnen lezen,
maar ik ben een grote fan van het nop en zolang niemand het tegendeel kan bewijzen geloof ik in de goedheid van het park en de mensen die er werken.
ik vind het  trouwens niet gepast dat dit topic geopend wordt met vage beschuldigingen .sorry

Pim

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: maart 01, 2008, 08:26:14 am »
meld je ff aan bij clubs dan ;)

Het verhaal gaat op dat betrefende forum dat er in het nop vogels worden verkocht. dit verhaal is gebaseerd op een uitspraak van een man die daar rolluikken (in het nop) aan het maken was. Hij heeft toen een kakketoe gekocht.. :-X :angry: :o

cosch

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: maart 01, 2008, 09:17:42 am »
Meer staat er eigenlijk niet in het topic. ;)

Het zal vast niet zo zwart wit zijn dan er gesteld word.  :CENS

Offline Sanny

• Super Parrot
  • Geslacht: Man
  • me
« Reactie #24 Gepost op: maart 01, 2008, 09:23:23 am »
gezien de gewezen diefstallen en nu dit...
word het NOP nogal negatief verkondigd
zijn er mensen die het NOP graag laten verdwijnen of zo? wegens jaloezie of zo
het is maar mijn indruk

aan de andere kant, NOP heeft ook maar een limiet en kan niet eeuwig blijven binnenhalen,
tenzij er ook iets buiten kan gaan, mocht het waar zijn, denk ik dat NOP prof. genoeg
is zoals een asiel, om de koper te evalueren of zo dat hij capabel is deze te onderhouden zoals het moet, niet?

cosch

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: maart 01, 2008, 10:36:13 am »
Het NOP is volop aan het uitbreiden. Ze hebben een stuk land extra en ze zijn volop volieres aan het bouwen.
Ze hebben er echt niks aan om 1 kaketoe te verkopen. Als ze zouden verkopen, wat ik niet denk dat dat waar is, dan zouden het om veel meer vogels gaan. En zou het toch allang bekend zijn!

Offline Bobbie

• Aan de leg
« Reactie #26 Gepost op: maart 01, 2008, 10:45:03 am »
Ik weet echt niet wat wel waar is en wat niet waar is, maar als ik het bovenstaande lees, en daarbij de instelling in ogenschouw neem, lijkt het mij dat àls ze een gaai hebben verkocht, het zeker in het belang van deze individuele gaai geweest zal zijn, toch ....  :CENS ? Misschien raakte deze gaai wel verschrikkelijk gestrest van andere papegaaien. Kan toch?

cosch

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: maart 01, 2008, 10:47:35 am »
Het schijnt te gaan om een vrijwilliger/medewerker!  ???
Dus, als het zo is, kunnen er tig redenen voor zijn. Misschien is het wel tijdelijk om aan te sterken of is tie erg ziek.. nou ja je kunt van alles bedenken zonder eerst van het negatieve uit te gaan.

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #28 Gepost op: maart 01, 2008, 10:55:45 am »
Ik heb van iemand die zelf in het kweekwereldje zat/zit gehoord dat er wel degelijk wordt gehandeld en gekweekt.
Het zal dan meer gaan om kwekers onderling en niet zozeer mensen zoals wij die graag een huiskamergaai willen.
Het is ook niet voor niks dat je moet tekenen voor definitieve afstand van je vogel en je maar moet afwachten of je
hem ooit weer zal zien wanneer je een bezoek brengt aan het park.
Ik heb daar op zich niet heel veel tegen, behalve dat het tegenstrijdig is met wat zij op hun site verkondigen.

arnootje

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: maart 01, 2008, 11:11:09 am »
Ik heb van iemand die zelf in het kweekwereldje zat/zit gehoord dat er wel degelijk wordt gehandeld en gekweekt.
Het zal dan meer gaan om kwekers onderling en niet zozeer mensen zoals wij die graag een huiskamergaai willen.
Het is ook niet voor niks dat je moet tekenen voor definitieve afstand van je vogel en je maar moet afwachten of je
hem ooit weer zal zien wanneer je een bezoek brengt aan het park.
Ik heb daar op zich niet heel veel tegen, behalve dat het tegenstrijdig is met wat zij op hun site verkondigen.

Hier ben ik het ook mee eens antonia, als je ziet hoeveel soorten gaaien er zitten, en dat daar dan niks mee wordt gedaan, eeuwig zonde. Ik zou het heel goed vinden als er een soort uitwisseling is met andere goede en betrouwbare kwekers.

Ook vind ik dat er daar best gekweekt mag worden met soorten die zeldzaam zijn, en dat zal volgens mij ook wel gebeuren, en dat verhaal van dat er eieren worden geschut als ze gelegd zijn dat geloof ik niet.

Maar ik vind dat ze dit dan wel mogen vermelden, en er gewoon openlijk over moeten kunnen praten. Want nu wordt er elke keer zo'n hoop ophef gemaakt als er weer eens iets anders is dan dat ze ergens anders vermeld hebben.
« Laatst bewerkt op: maart 01, 2008, 11:15:46 am door arnootje »