Auteur Topic: Dierspeciaalzaak Pascallo.NL  (gelezen 18888 keer)

Offline vivke

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Country: be
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
Re: Dierspeciaalzaak Pascallo.NL
« Reactie #105 Gepost op: januari 28, 2012, 13:16:26 pm »
 :thumsup: :thumsup:

Offline Betty

• Aan de leg
  • Geslacht: Vrouw
  • Jack & Jill
« Reactie #106 Gepost op: januari 29, 2012, 17:02:42 pm »
hahaha ja stoppen is moeilijk, je klantjes gaan dan zeuren he  :)

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Country: nl
  • Geslacht: Man
    • Waar is Pascallo - Wandelen tegen kanker!
« Reactie #107 Gepost op: januari 31, 2012, 23:36:43 pm »
Ik heb weer handige dingen 'geknutseld' :)

Als je een Facebook account hebt, dan kun je nu met 1 muisklik middels je Facebook account inloggen op de webshop.

Heb je al een account in de webshop en het emailadres is gelijk aan die van Facebook, dan worden deze 2 accounts gelinked en kun je onder "Mijn Account" je bestel historie bekijken zoals je al gewend was om te doen. Je moet wel 1 malig de Pascallo.NL Facebook app accepteren. Deze app zorgt voor de koppeling.

Heb je nog geen account in de webshop, dan is je account met 1 muisklik aangemaakt. Hoe makkelijk kan het zijn. Geen registratieformulieren meer invullen en wachten op de bevestigings mail. Gewoon KLIK en voila  :thumsup:

Daarnaast heb ik nu ook Twitter geactiveerd. Ik had het account al wel een poos, maar gebruikte het nog niet. Twitter heb ik aan mijn Facebook pagina van de webshop gekoppeld, dus ik hoef maar op 1 plek mijn social media bij te houden  :thumsup:

Ook kan er weer betaald worden met iDeal. Deze betaaloptie was om duistere redenen opeens niet meer zichtbaar in de webshop terwijl er niets was gewijzigd in de software. Wat bleek, het digitale certificaat dat voor veilige transacties moet zorgen was verlopen. Deze certificaten heb ik opnieuw aangemaakt, geupload bij de bank en in de webshop en alles werkt weer zoals het moet werken.

Achter de schermen ben ik een actie cq acties aan het bedenken die ik op korte termijn wil lanceren. Ik zit te denken aan dagelijkse aanbiedingen met wisselende producten, kortingen of gratis verzenden. De ene keer dit, de andere keer dat. Ik ga hiervoor social media gebruiken, dus houd deze in de gaten  ;)  Heb je je nog niet aangemeld, dan kun je de pagina's vinden via de 2 linken in mijn handtekening.

Offline vivke

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Country: be
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #108 Gepost op: januari 31, 2012, 23:57:56 pm »
 :thumsup: :thumsup: :thumsup: