Auteur Topic: insulinde almere wat een afknapper  (gelezen 3373 keer)

marloes1972

• Gast
insulinde almere wat een afknapper
« Gepost op: juli 31, 2008, 20:25:21 pm »
Ik ging hier vandaag heen voor informatie zoals ze op hub site uitnodigend zeiden.
Er waren meerdere medewerkers aanwezig.Maar er was geen tijd voor fatsoenlijke informatie.
Toen ik vroeg om het verschil tussen bonte boertje of meijer zei de medewerker, er is geen verschil zet je er hier 60 neer zijn ze gewoon het zelfde. .??
ook zat er tussen de kanarie, grasparkieten , en andere gewone verkoop vogels / parkieten een vakantie ganger namelijk een bonte boertje.
OOk was en een afgeslaten gedeelte met opvang papegaaien.(zou ik dus nooit daarheen brengen gezien ze hun loge tussen de verkoop parkieten zetten met puur een memo loge niet voor verkoop)
een andere afgesloten ruimte ernaast verkoop jonkies.
Nee op de website kwamen ze vriendelijk  en kundig over maar daar twijfel ik nu erg aan.

http://www.insulinde-papegaaien.nl/1210449.htm

http://www.insulinde-papegaaien.nl/1586052.htm

giggles

• Gast
Re: insulinde almere wat een afknapper
« Reactie #1 Gepost op: juli 31, 2008, 20:53:07 pm »
Wij zijn hier ook een keertje geweest...
Ilona was helemaal verliefd geworden op een roseetje die daar zat...
Toen we een beetje info gingen vragen kwamen ze ook erg ongeïnteresseerd op ons over...

Ik meen zelfs dat we daar al een keer een topic over gemaakt hadden, maar weet ik niet zeker meer  :CENS
Ik weet wel zeker dat we het een keer ergens vermeld hebben hier op het forum..

Ik zou er ook niet zo snel een gaai kopen in ieder geval.
Eerste indrukken zijn vaak de beste indrukken ben ik van mening  :-[

cosch

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: juli 31, 2008, 20:55:04 pm »
Goed dat je het verteld!  :thumsup:

Offline Dilletantjes vader

• Pas uitgevlogen
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
    • www.vogel-online.nl
« Reactie #3 Gepost op: juli 31, 2008, 21:38:41 pm »
Ik wil hier toch ook wel even graag op  reageren,ik weet bv dat er in deze zaak een goede service en ook heel belangrijk in mijn ogen GEEN vogels(lees baby papegaaien),worden meegegeven die nog NIET zelfstandig eten,er ook een volledige garantie op de verkochte vogels wordt gegeven.

Bovendien is de eigenaar zeer zeker, terzake kundig,ik heb er wel eens voer gekocht en besteld wat ik ergens anders niet kon kopen en heb er toen meerder malen uitgebreid over onze en dus ook mijn liefhebberij zeer interessante gesprekken gehad,waaruit mij dat wel duidelijk  werd in het verloop van die discussies.

Bovendien een uitgebreid arsenaal  van allerlei papegaaienbenodigdheden,in de vorm van voer en speelmateriaal,ik wilde dit even kwijt omdat er al zoveel discussies over dierenwinkels zijn,maar nogmaals,in MIJN ogen steekt deze er zeker bovenuit.

Gr Kees.