Auteur Topic: rose kaketoe?  (gelezen 17509 keer)

Dorian

• Gast
Re: rose kaketoe?
« Reactie #45 Gepost op: februari 25, 2009, 09:43:44 am »
Linda, wat betreft Pinkey: ze was die avond heel erg rustig. Geen idee waarom, want ze heeft weinig van haar stoere kunsten laten zien.
Alleen het mooi doen toen ze bij je vriend zat eigenlijk.
Mochten jullie ooit nog zin hebben enzo, zijn jullie altijd welkom om nog eens te komen spelen met ze (ook met de Ara's).
Zo ver is het niet naar hier voor jullie  :)

linda-1

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: februari 26, 2009, 17:38:23 pm »
Allemaal bedankt voor jullie reacties. Ik wil graag nog een keer langskomen Dorian. En dan hoop ik dat ze iets drukker is. En we willen ook zeker bij lowieke gaan kijken. Al zoveel over gezien op het forum echt leuk en ook helemaal het idee wat ik over een rose kaketoe had. Dus als we tijd hebben hoor je het vivke.

Offline vivke

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Country: be
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #47 Gepost op: februari 26, 2009, 17:54:53 pm »
als het in het weekend moet ,dan kan het nog alleen in de maand maart ,dan zijn we sweekends weg
in de week op een dinsdag of donderdag kan het altijd, tenzij ik les heb en dat weet ik goed op voorhanden  ;)

Dorian

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: februari 26, 2009, 19:49:29 pm »
Jullie zijn ook hier altijd welkom hoor. Het gekke is dat ze toen echt toevallig 3 dagen wat stiller was.
En nu is ze helemaal niet meer te stoppen, het totaal tegenovergestelde zeg maar.
Als jullie nog een keer komen zullen we Menno op de bank zetten met Pink, dan kunnen jullie zien wat ze doet. Het komt ms ook wel omdat ze jullie niet kent en dan net wat voorzichtiger is en dus rustiger.

Ik hoop dat jullie snel bij Vivke kunnen gaan kijken. Lowieke is geloof ik echt HET voorbeeld van een rose kaketoe.
En mijn grote liefde  :hart: