Auteur Topic: Goedkope Harrisons  (gelezen 1915 keer)

Aniki

• Gast
Goedkope Harrisons
« Gepost op: december 27, 2008, 23:46:45 pm »
Ik heb zeer goed contact gehad met de eigenaar van PetworldUSA en van de week twee zakken Harrisons Adult lifetime fine besteld. Ik heb inclusief verzenden, 25,50 dollar betaald. (ongeveer 18 euro)

hij had nog het volgende voorstel:

The adult lifetime fine tiel food 1 lb. has a best before date of October 2009. All international shipping usually takes about 6-15 days for regular first class mail and about 5-10 for priority mail. If you are interested in purchasing a few of these I can ship 2 of them to you for $13 in the flat rate shipping option that USPS offers. They also have another flat rate shipping box rate of $40, which can hold up to 6 bags of food. If you would like to order them simply wait to make payment as I will send you an updated invoice with any new shipping charges if they differ. I can have your order shipped out as early as tomorrow morning.

die 13 dollar bleek uiteindelijk 11. maar je zou dus wel 6 zakken voor 40 dollar verzendkosten kunnen kopen. Ze hebben ook de coarse en ook HP. maar volgens mij niet in grotere zakken. voor ons maakt dat in ieder geval niet uit. met de houdbaarheid zit het dus ook goed.

ik heb de zakken nog niet binnen, maar ik zal dat hier ook posten!

Aniki

• Gast
Re: Goedkope Harrisons
« Reactie #1 Gepost op: januari 04, 2009, 11:49:16 am »
ik zie dat er veel interesse is... ???  maar ik wil in ieder geval even laten weten dat alles goed is aangekomen en dat de verkoper goede service verleent. Een aanrader dus.

cosch

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: januari 04, 2009, 11:55:28 am »
Super om te horen.

Die verzendkosten vallen idd mee!  :thumsup:

Offline Marijke

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: januari 04, 2009, 12:00:47 pm »
hier lusten ze de harries niet  :(
we zijn overgestapt op de senic!!
Maar fijn dat het een stuk goedkoper kan!! :dance:

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Country: nl
  • Geslacht: Man
    • Waar is Pascallo - Wandelen tegen kanker!
« Reactie #4 Gepost op: januari 04, 2009, 12:22:25 pm »
Ik geef inmiddels ook Scenic. Komt meer om dat ik hier makkelijker aan kan komen  ;D en er niet een wereldreis voor hoeft te maken  :(