Auteur Topic: baby ara  (gelezen 12753 keer)

Offline Marian

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
baby ara
« Gepost op: augustus 12, 2009, 12:08:00 pm »
durf het bijna niet te schrijve  :-[ maar als als meezit heb ik ongeveer over anderhalve week a twee weken een baby groenvleugel  :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Offline bibi

• Net zelfstandig
Re: baby ara
« Reactie #1 Gepost op: augustus 12, 2009, 12:15:25 pm »
He wat zeg je nou
Vertel vertel ik ben heel benieuwd naar je verhaal.
Ik ben heel blij voor je :-*

Steph

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: augustus 12, 2009, 12:26:46 pm »
Dat is een verrassing! Hoe dat zo snel????

Wel echt gaaf hoor!!!

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #3 Gepost op: augustus 12, 2009, 12:34:36 pm »
heel verhaal . die mensen die coco hadden zouden voor een andere kuiken zorgen voor mij zeiden ze maar ik vertrouwde ze niet en heb de andere dag gezegd dat ik er van af zag. heb het hier eigenlijk niet zo aan de grote klok gehangen op het forrum omdat ik niet me hele hebbe en houe bloot wou legge  :-[ maar het kwam er zo op neer dat ik hun 700 euro had betaald en dat ik dat terug zou krijgen(ik kon coco ook gewoon inruilen en dan hoefde ik 500 euro bij betalen en dat had ik een kuiken. maar omdat ik mijn woordt had gegeven aan die mensen om de kans terug te geven als het niet ging heb ik daarvoor gekozen. en toen ik coco zo zag wist ik dat ik het goede besluit had genomen. toen zei ik dat ik natuurlijk wel me geld terug wou omdat het voor mij ook een hoop geld was en ook heel veel al kwijt was aan coco. speelgoed ete hok noem maar op jullie wete hoeveel dat gaat oplope. toen zei hij ja maar je hebt wel 5 weke plezier van hem gehad. ik dus o nou als jij dat zo ziet ik niet  :( heb ook een heleboel verdriet gehad omdat het niet ging en het heeft nogal wat voete in de aarde gehad hier. dag kwijt aan dieca schreeuwgedrag gehad,allerlei telefoontjes gepleegt voor hulp en noem maar op. nou hij zei dus ja ik geef je 500 euro ik verbaasd waarom? hij nou je hebt 5 weke plezier gehad ik dus o ik wist niet dat je tegenwoordig ook een vogel kan lease met de vacantie? dacht dat dat alleen bij autos was :( hij ja maar krijg een andere vogel terug en wie weet heb je hem wel geslagen  :o ik werd echt pislink en vroeg of hij wel goed bij zijn hoofd was. afijn na veel gepraat zou hij het terug geve en toen kwam hij met het verhaal aan over 8 weke heb ik een kuike voor je dus geef je mij het bedrag en ik doe de 700 erbij ik zei oke. maar ik vertrouwde het niet en belde de andere dag op en zei ik heb liever mijn 700 want ik koop er met de tijd dan wel 1 bij lorre en co. hij zei is goe den savonds belde hij op helemaal uit zijn dak en zei gillend op de achtergrond dat het kwam er op neer dat ik de vogel slecht had behandeld en dat ze maar 500 gave.hij heeft ze gestord en belde op dat hij het had overgemaakt.ik zei dat ik te goed van vertrouwe was geweest en dat ik hem ook had kunne doorverkopen en aan het rondkijke was maar eerst hun de kans wou geve en coco om bij hun terug te kome dat ik me aan al me woorden had gehouden en dat hun uiteindelijk mij voor 200 euro hadden opgelicht en ik er heel erg in terleurgesteld was. ik heb nu iemand gevonden die een kuike heeft van 5 weke oud en die mag nu nog niet weg maar met 7 a 8 weke mag ik hem wel meenemen en als ik wil mag ie daar ook blijve tot hij zelfstandig eet dat is aan mij. vandaar dat ik nu heel voorzichtig schrijf dat ik er een baby bijkrijg  :dance:

Offline vivke

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Country: be
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #4 Gepost op: augustus 12, 2009, 18:33:52 pm »
héhé marian, wat een verhaal ,die mensen zijn helemaal gek ség
ik hoop voor je dat je alle euro's terugkrijgt maar ik zou het kontakt met zo'n mensen direkt verbreken en zeker nooit meer vertrouwen

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #5 Gepost op: augustus 12, 2009, 19:01:28 pm »
nee vertrouw ik inderdaad niet meer en hoef ik ook nooit meer te zien  :angry:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #6 Gepost op: augustus 12, 2009, 20:38:29 pm »
Ik geloof dat ik toch zou wachten tot de baby zelfstandig eet hoor!  ;)

Offline bibi

• Net zelfstandig
« Reactie #7 Gepost op: augustus 12, 2009, 20:50:52 pm »
sjonge wat een verhaal zeg
Balen van die 2 honderd euro :angry:

Ik geloof dat ik toch zou wachten tot de baby zelfstandig eet hoor!  ;)
Die mening deel ik ook.
Maar dat is je eigen keus natuurlijk ;)

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #8 Gepost op: augustus 12, 2009, 21:52:11 pm »
kijk even want in pricipe heb ik al op werk geregeld om vacantie uren op te nemen voor die periode. en het lijkt me wel onwijs gaaf om die band op te bouwen. want hij wordt nu al gepapt door die mensen  ;)

Offline vivke

• Global Moderator
  • Senior Parrot
« Reactie #9 Gepost op: augustus 12, 2009, 22:08:28 pm »
de band is misschien groter ,maar zo ook het gevaar dat de ara als hij groter is , jou helemaal als partner gaat zien , met alle bijkomende problemen

het is niet dat we het je niet gunnen hoor, maar het moet wel verteld worden , een verwittigd mens is er tenslotte 2 waard hé

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #10 Gepost op: augustus 12, 2009, 22:31:49 pm »
nee is goed hoor alle informatie is welkom  ;) maar rich papt hem ook en sherida dus dan gaat ie aan iedereen wennen. en als ik hem krijg zou die 2 a 3x aan de pap zitten eerder mag ie niet weg van die man  ;)

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #11 Gepost op: augustus 13, 2009, 00:12:38 am »
we hebben een eindelijk een naam  :a036: kyara gaaaaaaaaaaaaaf

Offline bibi

• Net zelfstandig
« Reactie #12 Gepost op: augustus 13, 2009, 07:37:49 am »
Dat is een hele mooie naam :thumsup: :thumsup:

Offline vivke

• Global Moderator
  • Senior Parrot
« Reactie #13 Gepost op: augustus 13, 2009, 08:35:03 am »
is het een popje of een manneke  ???

kyara klinkt leuk trouwens  :thumsup:

[Betekenis Kyara: Kyara is afgeleid van Chiara en betekent "helder" of "glanzend". De naam Kyara werd populair door de film De Leeuwenkoning waarin Kiara het welpje was van koning Simba en zijn vrouw Nala.
 /i]

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #14 Gepost op: augustus 13, 2009, 11:28:50 am »
weet nog niet of het een mannetje of poppie is  :CENS  o en de betekenins wist ik niet. mooie betekenis wou hem diva noemen maar vondt rich niks   :CENS terwijl ik het nog steeds een naam vindt die bij een ara past maar oke we zijn nu eindelijk uit de naam pffffffffff