Auteur Topic: wandele met kyara was niet goed uitgepakt  (gelezen 3678 keer)

Offline Marian

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
wandele met kyara was niet goed uitgepakt
« Gepost op: april 06, 2010, 22:02:02 pm »
vandaag mooi weer dus lekker kyara meeneme met shana uitlate  :dance: nou dat werd een ramp  :( kyara vond het eng dus wou in me nek ik hem waarschuwen maar hij pakt maar waar ie pakke kon. ik denk ik geef niet op hoor hij went maar aansteller  :angry: nou daar was hij het niet mee eens dus op de helft van de straat had meneer mijn ring te pakke. nou mog de pret niet drukke is dus boos laat los en liep door  ;) aan het eind van de straat moet je bij mij een bruggetje over en ik dacht toen ik erover heen liep wat voelt me vinger raar  :CENS nou bleek dus dat meneer me ring die best wel zwaar is met 3 ringen tege mekaar aan en dik gewoon klem tege me vinger had aangedrukt  :o me vinger kreeg geen bloed meer en begon te kloppe als een gek  :nailbiting: ik weet terug de s.traat in zo snel mogelijk naar huis met een nog steeds een ara op me hand die het er nog steeds niet mee eens was pffffff. en als je dan ook nog een golden achter je aan heb lopen die vooral geen haast maakt schiet dat allemaal niet erg op  :angry:afijn eindelijk thuis gekome kyara op de speelplaats gezet naar de buren gelope want mijn vinger had niet echt meer een gezonde kleur  :nailbiting: dede niet open  :hot: dus naar de andere buurman ernaas en die schok zich het lazerus van mijn viner die onderhand ook wel heel erg dik aan het worde was buite de kleur die ook niet erg fraai was. rennend de tuin in voor een tang althans rennend mank strompele want hij loopt met krukke  :) riep in paniet kan me kniptang niet vinde waar.op ik pas in paniek raakte(heb nogal een band met me ringen) dus gilde nee een gewone tang want je gaat hem echt niet doorknippe   :seestars: nou uiteindelijk een tang en ik dus geen gevoel meer in me vinger was dood zeg maar  :nailbiting: hij hem buige en trillend vrage doe ik je geen pijn  :nailbiting: ik nee voel toch niks meer nou uiteindelijk kreeg ie hem losser van me vinger dus kwam er weer langzaam leve in  :dance: leuk hoor met je ara naar buite erg gezellig  :dance: 

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Country: nl
  • Geslacht: Man
    • Waar is Pascallo - Wandelen tegen kanker!
Re: wandele met kyara was niet goed uitgepakt
« Reactie #1 Gepost op: april 06, 2010, 22:23:04 pm »
Marian. Dat moet naast het avontuur met Kyara erg pijnlijk geweest met je vinger. Ik zou ook lichtelijk panieken.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik erg om je verhaal heb moeten lachen  :-[  Ik zal het helemaal voor me hoe jij daar moeilijk liep te doen met je vinger, golden (retriever denk ik) en Kyara die het er niet mee eens was.  :)

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #2 Gepost op: april 06, 2010, 22:46:28 pm »
ja moet er nu ook wel erg om lache maar wel pijnlijke vinger pfffffffffffffffffff krijg die ring er ook niet vanaf dus vrees toch doorknippe  :nailbiting: ffe afwachte want dat is wel de laaste optie
 :cry:

Offline sandra

• Broedrijp
« Reactie #3 Gepost op: april 07, 2010, 07:49:46 am »
 :)  :-[ sorry maar het verhaal doet me en beetje lachen.....

Beterschap met je vinger, ik hoop dat je je ringen kunt sparen!

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #4 Gepost op: april 07, 2010, 10:42:06 am »
 :)

Ik snap dat je het niet leuk vindt zo, maar Kyara kan er ook niks aan doen.
Je hebt een tuin dus ik zou hem daar maar laten wennen aan het buiten
zijn, al moet ik zeggen dat ik het nog nooit zo heb meegemaakt  :)
Misschien kan je ook beter een buggy nemen om hem mee te nemen,
zit voor hem prettiger en voor jou is het veel makkelijker, ook om in te grijpen als dat nodig is  ;)

Offline Bobbie

• Aan de leg
« Reactie #5 Gepost op: april 07, 2010, 11:36:34 am »
Ik ben ook begonnen met buitenwennen in de tuin. Rondje tuin en weer naar binnen. Twee rondjes tuin en weer naar binnen. Tuin en steeg en weer naar binnen. Tuin, steeg en stukje straat en weer naar binnen. En maar vrolijk doen om te laten zien hoe leuk alles is. ;) Alles benoemen wat je ziet etc etc. In een week vonden ze het normaal.

Succes ermee, Nel

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #6 Gepost op: april 07, 2010, 16:28:17 pm »
Ja ik heb met de twee vogels waar ik mee naar buiten ga ook langzaam gewend, anders zijn ze veel te gestresst..  :)

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #7 Gepost op: april 07, 2010, 16:33:51 pm »
ja zo heb ik mijn .grijsjes ook gewent aan buite ;) dacht met kyara nou loop ffe met hem tot aan het eind van de straat want daar heb je een veldje hihi. maar oke geen probleem vandaag op werk me ring erraf gekrege met babyolie en vooral veel draaien trekken noem maar op  :seestars:   moet ik ook maar geen ringen om doen  :) heb er een gekneusde vinger aan over gehouden  :( komt goed kyara die went zo snel genoeg met al die mooie dage die er aan komen  ;) en mijn vinger dat komt ook wel weer goed is het ergste niet pffff ken ik wel hebbe  ;D

Offline bibi

• Net zelfstandig
« Reactie #8 Gepost op: april 07, 2010, 16:42:45 pm »
 ;D ;D ;D
Sorry hoor maar moest ook best lachen :)
Ik heb het een paar weken geleden ook gehad Pebbles beet in mijn ring die ijna gelijk plat was :o
met me vinger er nog in he.
Gelukkig was rob thuis en heeft met een tang de ring weer een beetje in vorm gebogen zodat hij weer af kon. ;D ;D

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #9 Gepost op: april 07, 2010, 22:34:07 pm »
 ;D ben gelukkig dan niet de enige pffffffffffffff

Offline vivke

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Country: be
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #10 Gepost op: april 25, 2010, 22:20:53 pm »
 ;D ;D ;D ;D sorry hoor, hier ook dezelfde reactie

en omdat ik een levendige verbeelding heb,zie ik alle detals,jij ,je gaai het bruggetje en vooral die dikke pijnlijke vinger  :)