Auteur Topic: Volkomen onverwacht, Baby grijsjes... foto update p7  (gelezen 19552 keer)

Offline wesly

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • Super!
    • Onze gaaien!
Re: Volkomen onverwacht, Baby grijsjes... foto update p7
« Reactie #105 Gepost op: september 22, 2010, 07:25:05 am »
alle 3 poppen?

Bons

• Gast
« Reactie #106 Gepost op: september 22, 2010, 08:08:11 am »
alle 3 poppen?

Ja  :a036:

Ik was ook erg verbaasd maar aan de andere kant, ik had bij 1 koppel valkparkieten in een nest van 6, 5 poppen en 1 man en het tweede nest was een nest van 4 en dat waren 4 poppen  ???  Da's het leuke van kansberekening  :)

Offline wesly

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #107 Gepost op: september 22, 2010, 18:00:53 pm »
grappig zaten wij even vet mis hahahahaha

gefeliciteerd met je vrouwen bende :D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #108 Gepost op: september 24, 2010, 19:44:36 pm »
Grappig zeg!!! Pa is dan net zo gezegend als mijn broer die drie dochters heeft (en hij wou zo graag een jongen.  ;D)..

Offline Binkieboertje

• Broedrijp
« Reactie #109 Gepost op: september 25, 2010, 08:49:45 am »
Wat grappig! Soms heb je van die apparte dingen ;) Tzijn wel moppies hoor :thumsup: Ik had vorig jaar ook een nestje valkjes, waren er 5 en alle 5 mannetjes :)

Bons

• Gast
« Reactie #110 Gepost op: september 26, 2010, 18:51:57 pm »

Ja het is geinig, ik had dit jaar bij  1 koppel valkparkieten 2 nestjes, 1 van 6 en 1 van 4. In het eerste nest 5 poppen en 1 man, in het 2e nest 4 poppen  ???

Sinds afgelopen week heb ik de jonge grijsjes eigenlijk bijna elke dag even mee het hok uit genomen, hetzij naar buiten hetzij naar binnen en dan steeds in een andere kamer.

Ik baal als een stekker dat ik domweg vergeten ben er foto's of filmpjes van te maken... maar vanmorgen was zoooooooo gaaf. Liepen ze met zijn drietjes over de keukentafel uitgebakken broodjes met zonnebloempitjes te slopen   :)

De reden dat ik dan vergeet foto's te maken is domweg omdat we bijna ademloos naar het spul zitten te kijken. Vliegoefeningen op een keukenrol vastgehouden door Lief, te hard in je vinger bijten om te zien of het stuk kan  :o. Ze proberen uit hun knuistje te eten, klimmen op je arm en glijden daarbij met trui en al ondersteboven... *smelt*

Ze zitten nog steeds allemaal in het blok, en elke dag denken we dat de grootste er nu wel uit zal komen. Lang kan het toch niet meer duren denk ik, de oudste wordt dinsdag 10 weken oud.

Vlada

• Gast
« Reactie #111 Gepost op: september 27, 2010, 11:23:26 am »
wat zijn ze toch mooi  :hart:

Offline sylvia

• Net geringd
« Reactie #112 Gepost op: september 27, 2010, 15:22:21 pm »
smelt  :hart:

Offline Binkieboertje

• Broedrijp
« Reactie #113 Gepost op: september 27, 2010, 16:45:06 pm »
Wat schattig zeg :hart: Na te gaan dat het een paar weekjes geleden nog maar eitjes waren :thumsup:
Grappig dat ze nu zo aan het onderzoeken zijn! ;) Alleen wel balen al bijten ze zo hard op je vinger... dat is ff slikken :nailbiting: