Auteur Topic: 7 november leuk en kost weinig tot niets in de Avonturia de Vogel kelder  (gelezen 5124 keer)

Offline kroon

• rose'land
  • Aangepikt eitje
  • rose'land
Avonturia De Vogelkelder Kerketuinenweg 3 2544 CV 's-Gravenhage http://www.de-vogelkelder.nl  Programma vind plaats in de  brasserie genaamd de Oehoe  Hier kan u  op eigen kosten overheerlijk genieten van een hapje of een drankje door de gehele dag .

Programma in de morgen  .reeds vol Hiervoor kan u zich niet meer inschrijven (besloten).

Programma in de middag

1200 tot 1700 uur .  VOOR IEDEREEN GRATIS TOEGANGKELIJK,U KAN DE DAG INDELEN NAAR EIGEN WENS 

1330 -  1345 uur Presentatie Voeding 1 :Tijdens deze presentatie vertelt Ed de Moor u over voeding van papegaaien en parkieten : Zaden met variatie

1345  - 1400 uur  Presentatie Papegaaien in huis: Tijdens deze presentatie vertelt Thiely de Moor u alles over het houden van papegaaien in huis .

1430 -  1445 uur  Presentatie  Voeding 2 :Tijdens deze presentatie vertelt Ed de Moor u over voeding van papegaaien en parkieten : Pellets en variatie

1445  -  1500 uur  Presentatie  EHBO voor vogels .Tijdens deze presentatie vertelt Thiely de Moor hoe u eerste hulp kan bieden aan uw vogels .Ongelukken in huis met daarbij diverse tips.   

1500 - 1600 uur  Signeren boeken  en   spreek uur  voor al uw vragen aan het Papegaaienvrouwtje Hermine Assenbroek. Boeken: Papegaaien van A tot Z  : Thiely de Moor van Kleef. www.akala.nl

Koken voor kromsnavels : Carla Bierman

Daarnaast zal Carla haar kookkunsten aan u laten zien  dmv voorbeelden                                           

Het Papegaaien vrouwtje  Hermine zal in de middag klaar staan voor uw vragen en is aanwezig  bij de tafel in brasserie Oehoe  tussen 1500 en 1600 uur voor al uw vragen . www.papegaaienvrouwtje.nl  .

Offline kroon

• rose'land
  • Aangepikt eitje
  • rose'land
Re: 7 november leuk en kost weinig tot niets in de Avonturia de Vogel kelder
« Reactie #1 Gepost op: oktober 25, 2010, 17:28:40 pm »
 :pics:zijn er ook leden van deze lijst die er heen gaan  :a036: :thumsup: :dance:

Offline wesly

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #2 Gepost op: oktober 25, 2010, 17:53:56 pm »
ik niet.

Elien

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: oktober 25, 2010, 17:57:33 pm »
te ver  :cry:

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #4 Gepost op: oktober 25, 2010, 18:25:27 pm »
Ik ga ws wel

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #5 Gepost op: november 05, 2010, 00:48:23 am »
ik ga ook  :dance:

Offline lady

• Uit de jeugdrui
« Reactie #6 Gepost op: november 05, 2010, 15:01:49 pm »
ik niet,
ben op fandag Marco Borsato ....

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #7 Gepost op: november 05, 2010, 23:17:59 pm »
ook erg gezelli  :dance: wat kan die man zingen  :thumsup:

Offline wesly

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #8 Gepost op: november 06, 2010, 07:29:34 am »
Ik zou dan eerder naar de vogelkelder gaan  tongue2

Offline kroon

• rose'land
  • Aangepikt eitje
  • rose'land
« Reactie #9 Gepost op: november 06, 2010, 19:11:52 pm »
ja dat lijk mij ookkkkkkkkkkkkkkkkkk :a036:

Offline Binkieboertje

• Broedrijp
« Reactie #10 Gepost op: november 08, 2010, 08:49:39 am »
Heb van verschillende mensen gehoort dat het tegenviel.. Hoe vonden jullie het????  ???

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #11 Gepost op: november 08, 2010, 12:24:47 pm »
de kids hebben het daar onwijs naar hun zin gehad met al die dieren en goud zoeken en schatkistje verven  :dance: dat deden ze boven dat verven en daar waren dus ook die lezingen . ik persoonlijk vondt het erg saai verteld allemaal echt in 1 toon  :CENS
maar das mijn persoonlijke mening. moet ik wel zeggen dat ik niet de hele middag boven heb gezeten ongeveer een uurtje maar dat vond ik dan ook wel genoeg pfff. het papegaaienvrouwtje heb ik niet kunnen vinden  :( wel jammer en er was iemand die dan uitleg gaf over bakken voor papegaaien met een boekje dat je kon kopen met allerlei recepten wel leuk. maar alleen de informatie van haar vondt ik wat minder want het kwam er op neer hoe ze het zei van ja mijjn papegaaien eten geen fruit en geen pellets dus hier zit wel alles in en krijgen ze het nodige binnen. nou ik vindt persoonlijk dat je het niet als standaard voer moet gebruiken maar als tussendoortje als een snack op zo  :CENS maar buiten die saaie lezing was het in de vogelkelder wel reuze gezelli  :dance: de kids van me schoonzoon vonden dat ook want de kleinste viel van alle indrukke in slaap in de auto zo moe was ze   :hart: en de oudste was niet moe want dat is niet stoer zegt ie maar zat onderhand met twee hele rode konen bij zijn vader op schoot op de achterbank  :)     

Offline Binkieboertje

• Broedrijp
« Reactie #12 Gepost op: november 08, 2010, 17:11:16 pm »
Fijn dat je kids het heel erg naar hun zin hebben gehad ;) Tja.. dat hoorde ik ook dat het hele saaie lezingen waren.. En al geef je alleen maar zelfgebakken dingen :o heel appart.... niet ├ęcht het goede voorbeeld lijkt me :(

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #13 Gepost op: november 08, 2010, 17:23:26 pm »
zijn niet mijjn kids hoor  ;) sherida (mijn dochter) haar vriend heeft 2 kinderen een jongen van 5 en een meisje van 3 en die hadden het super naar hun zin  :dance: :dance: ik ben nu zeg maar een soort stiefoma  :)

Offline Binkieboertje

• Broedrijp
« Reactie #14 Gepost op: november 08, 2010, 17:50:54 pm »
Zat nog te twijfelen of ik het zou veranderen haha ;D Maar ook goed, het zijn iig kids, en toch ook een beetje van jou ;)