Dwergpapegaaien Forum > Huisvesting en Voeding

Forpussen

(1/1)

spritetje:
Hey
Ik heb 2 forpussen (waarvan de pop vanavond naar de VA mag) ,en die nemen nu een vlucht in in mijn voiliere omdat ik die krengen niet samen kan steken bij mijn aga's of catha's. Ik ben erg gehecht aan de man van het koppel,ik heb hem nu al 10 jaar en zou hem nu niet weg willen doen om plaats te hebben (dat zou wel erg zielig zijn) . I k kan misschien een huis voor hen zoeken maar de pop moet regelmatig naar de VA voor haar bekje (zoals vanavond) en denk niet dat er vele zullen staan te popelen om er regelmatig iets te laten aan doen.
Nu mijn probleem. Ik ga vast als de eerste jongen uitvliegen de vlucht nodig hebben,en ik heb 3 soorten kooien waar ze inkunnen.
1 ruime vogelkooi die kan perfect op een tafeltje staan
1 smalle binnenhuisvoiliere (leuk voor vogels die graag klimmen)
1 grotere binnenhuisvoiliere ( vliegruimte + neemt veel plaats in beslag in de voili )

Ik weet dat het een domme vraag is,maar ik wil het beste voor mijn vogels hun oude dag.Het beste zou zijn,in de voili houden en de jongen dan in de kleine voili's zetten. Maar ik wil dat mijn jongen sterk weg kunnen en ze eerst nog een tijdje vliegruimte gunnen voor ze gaan.

:-[ :-[

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie