Auteur Topic: Dagboek - Vrije Vlucht Apeldoorn  (gelezen 2395 keer)

Offline Steffie

• Net geringd
  • Geslacht: Vrouw
  • Vrije Vlucht Apeldoorn
Dagboek - Vrije Vlucht Apeldoorn
« Gepost op: april 14, 2011, 15:10:59 pm »
Hier zal ik jullie op de hoogte houden van onze vogels!
Het begint in elk geval al leuk bij jonge volgetjes, hihi.

Tuinvolière
De groenlingen zijn dit jaar wel erg vroeg begonnen!
Ze hebben een nestje met drie jongen die, waarschijnlijk, zondag alweer uitvliegen. Dit zijn foto's bij het ringen
(erg schattig zijn ze niet  :) ) :

Verder zitten de japanse nachtegalen op 4 eitjes! Ze komen waarschijnlijk zondag uit.

Kakariki volière
In m'n eigen volière gaat het ook erg goed! Ik heb tien kakariki's, 4 koppels daarvan
zitten in kweekkooien, en 2 koppeltjes zitten al op eieren! Als ze jongen hebben zal
ik een apart kweek topic voor ze openen.

Ook heb ik in deze voliere nu 6 rijstvogels zitten. Twee wildkleur, drie witte en één mokka.
Een grijze pop heeft een jong, zo lief! Het jong is nu vier dagen oud, en nog steeds geen
dons hihi:

In huis

Binnen hebben we twee honden, een bruine en een zwarte schotse collie en een rosé kaketoe, Roosje.
Roosje is erg lief ze geeft kusjes, doet telefoongeluiden na en ze zegt een paar woordjes: 'Koppiekrauw', 'Hoi' en als we
's avonds naar boven gaan zegt ze zachtjes "welterusten, welterusten'. Dit is Roosje tijdens het douchen:

Offline Steffie

• Net geringd
  • Geslacht: Vrouw
  • Vrije Vlucht Apeldoorn
Re: Dagboek - Vrije Vlucht Apeldoorn
« Reactie #1 Gepost op: mei 02, 2011, 20:53:47 pm »
Met de vogels hier gaat het goed! Er zijn drie jonge japanse nachtegaaltjes, deze zijn nu ongeveer een week oud.
Voor de rest zijn er al veel nieuwe nestjes gebouwd, en eitjes gelegd  :thumsup: .
Hier zijn weer een aantal nieuwe foto's:

Goofy

Eefje

Roosje