Auteur Topic: het dagboek van rolf  (gelezen 1214 keer)

Offline thewolf

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is top!!
    • een kromsnavel site
het dagboek van rolf
« Gepost op: juni 17, 2011, 09:43:43 am »
ik heb niet zo veel tamme dieren maar ik kan wel wat vertellen voor me nieuwe plannen wat hier gaat gebeuren

Kijk zo ver als jullie weten hebben wij een nieuw huis we wonen er nu al bijna 1 jaar in onze nieuwe huis , we zijn erg blij en zo als alles hoord bij een huis hoord het is nooit af , en dat is zo wat ik hier af en toe wil posten een bouw van een nieuw voliere buiten en een binnen Volierre.

de opvervlakte is voor de buitenvoliere is 2 x 1,50 x 1,80 , het binnenhok word 60 x 1,00 x 1.00 , de maten voor het binnen hok staat nog niet vast , wand wat er ook moet gebeuren de schuur moet geisoleerd worden en dat doe ik ook allemaal zelf , ik wil dat ze vorstvrij komen te zitten , er komen ook 4 of 6 kweekooien te staan dus moet even kijken wat het word maar de buiten voliere zit hellemaal in me hoofd staat niks op papier omdat dit een klein project is

afgelopen week ben ik begonnen met de bodum van de buiten voliere, daar komen een vloer  van beton tegels te liggen van 60x40 .
de voliere word van hout , en ik ga volgende week het hout bestellen , de volierre moet over 10 weken hellemaal klaar zijn incl. het gedeelte waar de binnen volierre komt geisoleerd is ,

wat voor vogels er ik komt dat hou ik nog even voor me  tongue2 tongue2

Offline thewolf

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is top!!
    • een kromsnavel site
Re: het dagboek van rolf
« Reactie #1 Gepost op: juli 01, 2011, 00:09:32 am »
zo weer een update

nou de vorm van de volierre (buiten) is  klaar  alles staat al in de verf beits

het gaas moet er natuurlijk op . ik doe het wel dubbel aan de binnen kant en de buiten kant i.v.m. de buurt katten

het is weer leuk om bezig zijn met me hobby ,

als alles klaar is wil ik jullie vertellen hoe het bij mij gaat met eeen TT seisoen

groetjes