Auteur Topic: hoeveel geluid is normaal?  (gelezen 2404 keer)

Offline Lotte

• Pas uitgevlogen
  • Geslacht: Vrouw
Re: hoeveel geluid is normaal?
« Reactie #15 Gepost op: augustus 11, 2011, 09:31:28 am »
Dank je Loes, je hebt waarschijnlijk gelijk. Het is inderdaad echt drammen wat hij doet.
En waarschijnlijk mijn gevoel dat ik hem te weinig aandacht geef.
We gaan Marcus kletspraatjes belonen, hij zegt al best veel. Vanochtend leek hij het wel erg leuk te vinden, al die aandacht om zijn gepraat. en nu zit hij in zijn kooi met een kattenballetje met belletje te spelen.
Maar ik blijf het toch lastig vinden. en me schuldig voelen

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #16 Gepost op: augustus 11, 2011, 11:45:42 am »
ik denk echt dat dat je grootste probleem is.. Koosje krijgt natuurlijk aandacht als het opvalt dat hij iets leuks doet. Verder heb ik hier veel te veel dieren die ook aandacht moeten hebben en mijn eigen dingen om te doen, de zonen die zeer aanwezig zijn etc. Hij vraagt eigenlijk zelden om aandacht omdat hij ook niet gewend is dat hij veel bij me mag zitten, gebeurt hooguit 1 x in de week. ;)

Offline Lotte

• Pas uitgevlogen
« Reactie #17 Gepost op: augustus 12, 2011, 09:30:36 am »
ik denk echt dat dat je grootste probleem is.. Koosje krijgt natuurlijk aandacht als het opvalt dat hij iets leuks doet. Verder heb ik hier veel te veel dieren die ook aandacht moeten hebben en mijn eigen dingen om te doen, de zonen die zeer aanwezig zijn etc. Hij vraagt eigenlijk zelden om aandacht omdat hij ook niet gewend is dat hij veel bij me mag zitten, gebeurt hooguit 1 x in de week. ;)

Dan wordt Marcus gewoon enorm verwend!
Dank je Loes, dat helpt me het even in perspectief te plaatsen!

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #18 Gepost op: augustus 12, 2011, 11:40:06 am »
 ;)