Auteur Topic: Grote kwartels in parkieten voliere ?  (gelezen 2272 keer)

Offline unSOUND

• Pas uitgevlogen
  • Geslacht: Man
    • unSOUND's webstek
Grote kwartels in parkieten voliere ?
« Gepost op: oktober 28, 2011, 00:50:18 am »
Mijn vriendin en ik hebben nu al een paar jaar een flinke volière met parkieten en kanaries, en hebben daar altijd dwergkwartels op de bodem gehad. Nu waren we laatst bij iemand op visite, en die had dwergkwartels en gewone ( grote ) kwartels bij elkaar zitten ! Ik dacht altijd dat dat niet kon ?!

Nu zei die man ook dat grote kwartels minder agressief zijn dan de dwergkwartels, en dat is inderdaad wel iets waar ik me aan stoor bij mijn dwergkwartels, het is heel vaak ruzie zoeken tot bloedens toe... Dus zit ik te denken om een paar grote kwartels te kopen, maar gaat dat samen met de dwergkwartels, parkieten en kanaries ?
« Laatst bewerkt op: november 06, 2011, 19:37:59 pm door unSOUND »

Offline unSOUND

• Pas uitgevlogen
  • Geslacht: Man
    • unSOUND's webstek
Re: Grote kwartels in parkieten voliere ?
« Reactie #1 Gepost op: november 06, 2011, 13:54:37 pm »
Niemand ?  :-[

Offline Joortje

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Vrouw
  • Juke, mijn signaalhond en maatje
« Reactie #2 Gepost op: november 06, 2011, 14:12:56 pm »
  ??? Ik zie je berichtje, maar ik heb werkelijk geen flauw idee :(, ik heb er helemaal geen verstand van :-[

Maar met deze herinnering denk ik dat je wel wat reacties zal krijgen, vanavond. Misschien niet zoveel mensen nu op het forum omdat Avonturia open is? Of zitten jullie niet allemaal in Den Haag :a036:

Offline pika

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Vrouw
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
« Reactie #3 Gepost op: november 06, 2011, 16:30:30 pm »
Mijn ervaring is ook dat de grotere kwartelsoorten wat minder agressief t.o.v. elkaar zijn. Denk niet dat ze zich storen aan parkieten en kanaries omdat het bodemvogels zijn.
Mijn schoonvader heeft japanse kwartel bij parkieten en kanaries gehouden zonder problemen.

jeannette