Auteur Topic: Dagboek van mijn vogelvriendjes en ons hondje Figo......  (gelezen 1242 keer)

Offline Waterlelie

• Eendags kuiken
  • Geslacht: Vrouw
Dagboek van mijn vogelvriendjes en ons hondje Figo......
« Gepost op: februari 05, 2012, 18:48:20 pm »
Mag ik jullie voorstellen aan:

Do & Sammy, zij zijn sinds 2007 bij ons komen wonen.
Do is een echte meid, is heel erg lief en tam, maar o wee als de hormonen opspelen......
Helaas is onze Sammy erg gaan veren plukken door een allergie, soms een hele tijd niet en dan ineens uit het niets begint hij weer.
Als het te erg wordt dan geef ik hem een kraagje soms wat medicijnen tegen de jeuk en dan gaat het na een poos weer stukken beter,
hij doet met die kraag wel gewoon overal gezellig aan mee....

Loulou & Bamboe:

Loulou is hier bij ons geboren en een pittige tante en woont samen met Bamboe, dat een echt goedzakje is...

Kymco & Kiyo:

Kymco is het eerste kleintje van Loulou en Bamboe en dat hebben wij hier gehouden,
na een DNA test konden wij op zoek naar een vrouwtje en die hebben wij gevonden, een gele prinses Kiyo.
Heerlijk samen spelen op het speeleiland/boom en snoepen van al het lekkers wat voorbij komt.....

En natuurlijk mag onze Figo niet ontbreken, het is een mini Yorkshire terrier van 10 jaar oud en hij weegt maar 2.1 kilo

Ik hoop jullie zo een beetje via dit dagboekje op de hoogte te houden van hoe ze hier bij ons mogen wonen en leven........

Offline Waterlelie

• Eendags kuiken
Re: Dagboek van mijn vogelvriendjes en ons hondje Figo......
« Reactie #1 Gepost op: maart 05, 2012, 12:21:50 pm »
Alle dames hebben hier in huis nu eitjes gelegd, dus helaas meer in de kooi dan er buiten.
Ik heb ze wel bij alle 3 vervangen voor nepperds, ik zie het niet zo zitten om nu kleintjes in huis te hebben
en de eventuele zorgen of ik ze wel een goed huisje kan bieden.
Foto's van de felle mama aga's binnenkort  ;)

Offline Waterlelie

• Eendags kuiken
Re: Dagboek van mijn vogelvriendjes en ons hondje Figo......
« Reactie #2 Gepost op: maart 11, 2012, 14:57:05 pm »
Figo heerlijk uitgeteld na een heerlijke wandeling, uitgeteld en natuurlijk in het zonnetje......
let op zijn tong  :hart: