Auteur Topic: papagaai speelgoed  (gelezen 1610 keer)

Offline jos51

• Bevrucht eitje
  • **
  • Geslacht: Man
    • parfum
papagaai speelgoed
« Gepost op: november 21, 2012, 14:18:41 pm »
jacko heeft hier een keur aan speelgoed wat we dan ook regelmatig verwisselen zo dat hij nooit weken met het zelfde speelgoed hoeft te doen.
maar hij heeft een favoriet speeltje een ketting en bel daar zitten van boven tot onder stukjes gekleurd runder of buffelhuid aan.
nu is het zo dat jacko bij dit speeltje bijna (op een na) alle stukjes buffel of runder huid op zijn.
waar ik ook kijk op internet of in de winkels nergens is zo`n speeltje te vinden.
weten jullie hier op het forum soms waar zo`n speeltje wel te vinden is.

Offline Lejah

• Super Parrot
Re: papagaai speelgoed
« Reactie #1 Gepost op: november 21, 2012, 16:21:27 pm »
Misschien kan je zelf zoiets maken?
Ik heb zoiets laatst voor mijn agaatjes gemaakt, misschien wel anders dan jij bedoeld, maar mischien is het een idee:

Offline jos51

• Bevrucht eitje
  • **
  • Geslacht: Man
    • parfum
Re: papagaai speelgoed
« Reactie #2 Gepost op: november 21, 2012, 21:54:18 pm »
lejah
is wel een goed idee maar alleen jacko probeerd die runder/buffel dingen omhoog over de ketting te krijgen.
en daar is die kip uren zoet mee eenmaal boven dan flikkeren ze weer na onder en dan hoor je iemand van zijn kruis vallen van de woorden die jacko gebruikt(een keer gevloekt toen ik me met een hamer op mijn duim sloeg)dus dan weet je ook waar jacko het van heeft.
maar ik dwaal af zal morgenmiddag als we afgewerkt zijn eens kijken hier in de dierenzaak mischien kan ik daar wat vinden wat jij gemaakt hebt

jos