Auteur Topic: Stichting NOP | Flexa Let's Colour – Kleur je club 2012  (gelezen 1730 keer)

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Country: nl
  • Geslacht: Man
    • Waar is Pascallo - Wandelen tegen kanker!
Stichting NOP | Flexa Let's Colour – Kleur je club 2012
« Gepost op: mei 08, 2012, 20:34:49 pm »
De Stichting NOP en daarmee het Papegaaienpark heeft zich aangemeld bij de Flexa actie Let's Colour – Kleur je club 2012.

Als je in de bouwmarkt een blik Flexa verf koopt, dan krijg je er een actiecode bij voor een gratis blik muurverf. Deze actiecode kun je dan op de website van de actie Flexa Let's Colour – Kleur je club 2012 invullen en het blik schenken aan 1 van de deelnemers van de actie.

Ben je aan het klussen/verbouwen/schilderen etc. schenk dan het gratis blik aan de NOP en heb ze daarmee in het ondersteunen in de middelen die nodig zijn voor het onderhoud van gebouwen.

Bezoek de actiepagina van de NOP op de flexa website op adres: http://kleurjeclub.nl/club/555/stichting-nop

En heb je Facebook of Hyves. Deel deze link dan met je vrienden, zodat we met z'n allen zoveel als mogelijk mensen bereiken die ons kunnen ondersteunen in deze actie.

Ik zou zeggen "Let's Colour"

Offline vivke

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Country: be
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
Re: Stichting NOP | Flexa Let's Colour – Kleur je club 2012
« Reactie #1 Gepost op: mei 08, 2012, 22:50:57 pm »
 :thumsup: :thumsup:

ik hoop dat er heel veel nederlanders gaan verven dit jaar  :thumsup:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Stichting NOP | Flexa Let's Colour – Kleur je club 2012
« Reactie #2 Gepost op: mei 09, 2012, 16:50:14 pm »
Ik zal het onthouden. Als ik het op mijn heupen krijg en zin krijg om te schilderen zal ik Flexa kopen! ;)