Hallo,
Ik heb een voliere in de tuin gehad met pyrrhura's ,maar door omstandigheden moest deze weg,eigenlijk heb ik de voliere veel te kort gehad.
In deze voliere heb ik een koppel pyrrhura's gehad,helaas veel te kort.
Nu zitten wij erover te denken om een koppel pyrrhura's in de woonkamer te nemen,maar daar heb ik wat vraagjes over.
Is een koppel pyrrhura's in de woonkamer net zo luidruchtig als buiten,want buiten reageerden die van mij echt op alles en dat lieten ze ook duidelijk horen.
Ik lees dat mensen ook weleens jongen hebben van een koppel pyrrhura's in de woonkamer,is dit dus mogelijk of is dit een uitzondering?
Stel dat ik een onverwant koppel wil maken,wat is dan wijsheid?Bij verschillende kwekers jonge pyrrhura's halen tegelijk?Of eerst 1 jonge pyrrhura en laten testen wat het is en dan later een man of popje erbij?
Indien er mensen zijn die hier ervaring mee hebben,laat het me weten want ik heb denk ik nog veel meer vragen

O ja,ik zou het ook leuk vinden om foto's te zien van mensen die een koppel in een kooi hebben in huis,dan krijg ik een idee betreft de huisvesting.
Alvast enorm bedankt!
Groeten,
Richard