Auteur Topic: Waar montana kooi bestellen  (gelezen 1835 keer)

Offline wopi

• Aangepikt eitje
Waar montana kooi bestellen
« Gepost op: juli 11, 2013, 11:48:08 am »
In mijn andere topic heb ik al aangegeven dat ik aan het kijken ben voor een nieuw kooi voor Pugsly ( de houdini pyrrhura)
Nu ben ik er dus uit wat betreft de kooi. Ik wil graag de madeira II aanschaffen.

Nu zou ik graag goede ervaringen met webwinkels lezen die deze kooi verkopen. Heb hem gezien bij de huisdiergigant, maar daar lees ik slechte dingen over. Parrotshopnederland, montanacagesbenelux, dierenwerelddijkstra en zo zijn er nog wel een aantal die deze kooi hebben staan op hun website.

Het gaat om veel geld dus vind het belangrijk dat de winkel wel te vertrouwen is.

graag jullie reacties.

Groetjes, Wopi

Offline Bobbie

• Aan de leg
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar montana kooi bestellen
« Reactie #1 Gepost op: juli 11, 2013, 19:43:32 pm »
Kooien etc koop ik altijd bij www.all4pets.nl

Goede ervaringen.

Offline Ineke

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Knabbel,Balou, Vaaltje,Sunny en Rikkie.
« Reactie #2 Gepost op: juli 11, 2013, 22:09:18 pm »
2 van mijn kooien komen bij de  kooiengigant( tegenwoordig huisdier gigant) vandaan, prima ervaringen! Zo zie je maar weer ;)

Offline wopi

• Aangepikt eitje
« Reactie #3 Gepost op: juli 12, 2013, 00:34:54 am »
Dankjullie wel voor de reacties. Er zijn er natuurlijk nog meer welkom  ;)
Vanmiddag heb ik bij de Discus bij mij op de hoek de vraag neergelegd of zij de kooi zouden kunnen leveren. Zij doen meestal echt wel de moeite om producten te bestellen als ze deze zelf standaard niet hebben. De eigenaar die zelf weet welke leveranciers hij heeft was afwezig, dus hier hoor ik nog van of zij contacten hebben met leveranciers. Dit zou voor mij de prettigste oplossing zijn, omdat eventuele problemen ook altijd netjes door hen opgelost worden. Heb dit ook met een doggyride hondenfietskar zo kunnen doen, hier was het doek van kapot gegaan en die hebben ze zo voor me besteld terwijl ze fietskar zelf niet in het assortiment hadden :thumsup:

Spannend dus of het zo gaat lukken :nailbiting: