,s Morgens nadat ik Ruby ( de hond ) heb uitgelaten begin ik meteen met het eten van Juanita en Roberto . Meteen loopt Roberto dan ook de keuken in en
wil dan op mijn schouder . Dan mag hij een paar hapjes meesnoepen en een slokje sinasappelsap drinken . Dan zet ik hem weer terug en ga verder met het eten voor Juanita . Dan appel en banaan snijden en gaan we zitten . Roberto op de schouder en ik geef hem dan stukjes appel en banaan . Dan maak ik tijd voor me eigen om met koffie en brood de digitale kranten te lezen . Hierna zet ik Roberto weer op de schouder en gaan we een half uurtje naar buiten , lekker onder de boom op
de bank .
Dit is eigenlijk zo,n ochtend ritueel geworden wat erin is geslopen en wat we leuk vinden .

Tot nu toe heeft hij nog geen voedsel opgegeven . Soms pakt hij de vinger in de snavel maar niet echt opgeven .
Nu heeft hij afgelopen week al een paar keer best hard in mijn hand gebeten en gisteren in de keuken hou ik hem de pot met lekkers voor en haalde
hij keihard uit in mijn wang .
Ik heb hem aan zijn poten vastgehouden en boven de deur neer gezet ( een van zijn vaste plekjes ) en hem de hele dag genegeerd . Wel zijn eten en drinken
gegeven natuurlijk .
Vanmorgen nog niet op de schouder in de keuken maar met zijn fruit weer wel gezellig . Haalde hij een uur later toen ik in de buurt was weer uit . Gelukkig mis

Hij is niet agresief , zit er normaal bij , staart normaal , geen pinpointen met de ogen . Wel stiller als normaal maar maakt wel zijn geluidjes .
Ik geef toe dat hij heel vaak mij opzoekt en dan bij mij gaat zitten . Hele ,,gesprekken ,,
Heeft dit bijten toch misschien met partnergedrag te maken ?