Auteur Topic: grasparkieten moeten helaas weg ivm chronische klachten  (gelezen 2402 keer)

Offline H.kaplan3

• Eitje
  • *
  • Country: nl
  • Geslacht: Vrouw
  • trotse eignaar van 4 grasparkieten
grasparkieten moeten helaas weg ivm chronische klachten
« Gepost op: maart 06, 2016, 08:44:10 am »
Hallo Beste parkieten liefhebbers. Ik heb 4 hele mooie en lieve grasparkieten van 7 maanden oud waar ik niet meer voor kan zorgen door mijn chronische klachten. Ze leven in een kooi van 1.20 cm breed en 1 meter hoog. Ze hebben een super grote en mooie speelboom van 150 cm hoge boom waar ze de hele dag in spelen. Ik moet ze helaas wegdoen. Ik kan alleen jullie vertrouwen om ze weg te geven. ze zijn gewend om vanaf 9;00 uur los te vliegen in de huiskamer tot in de avond. Ze hebben een supermooie boom waar ze de hele dag in spelen. Ze gaan heen en weer in de kooi en dan weer in de boom. ze komen alleen op de hand als je trosgierst hebt voor ze. Zijn er misschien parkieten liefhebbers die goed voor ze kan zorgen. Ik wil ze niet via Marktplaats weggeven omdat ik niet weet waar ze dan terecht komen.
Ik hoop een lieve eigenaar en een goede thuis voor ze te vinden waar ze ook lekker los rond mogen vliegen en spelen.
Met vriendelijke groeten.
H.Kaplan
« Laatst bewerkt op: maart 06, 2016, 10:18:05 am door H.kaplan3 »

Offline Saar

• Net geringd
  • Geslacht: Vrouw
  • Dido en Spetter, me kleine boefjes
Re: grasparkieten moeten helaas weg ivm chronische klachten
« Reactie #1 Gepost op: maart 19, 2016, 20:22:20 pm »
Ik wou dat ik je kon helpen!
Maar hier heb ik helaas geen plek,
Heb je misschien een foto,