Auteur Topic: Mijn Kweek 2005  (gelezen 23801 keer)

linnuhpin1985

• Gast
Re: Mijn Kweek 2005
« Reactie #105 Gepost op: juni 13, 2005, 19:56:54 pm »
Ik heb gister toch geprobeerd om de jongen er uit te halen, maar helaas zat Sisi er op, en die liet zich er niet vanaf te halen.. dus ik heb met me wanten 3 jongen kunnne pakken, de 2 oudste en iets jongere, de oudste was helaas al te groot om te ringen, de 2e ouste heb ik wel kunnen ringen, en heb nu dus goed kunnen kijken, en heb maar 6 jongen! Maar het is niet nix!!

Hier nog een foto, heb ik net gemaakt, van Sisi (de 2e mama) met de baby's

En hier nog 2 foto'tjes van Sjorsje!
Hier loopt die net naar me oorbel, waar die helemaal gek op is!!  >:( Alleen ik niet zo :P

Waarom moet ik hier in ?

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #106 Gepost op: juni 13, 2005, 20:01:21 pm »
Wat schattig zeg! En dan bedoel ik allebei Sisi met jongen en Sjorsje... Gaat Sjorsje gewoon de voliere weer in als ie volgroeid is of hou je hem binnen? ;)

linnuhpin1985

• Gast
« Reactie #107 Gepost op: juni 13, 2005, 20:05:15 pm »
Me pa vind het nu wel heel leuk als die Sjors zo ziet stuntelen, en me ma wilt het toch proberen om hem binnen te houden, maar mocht het ook niet gaan met me pa, dan moet ze als nog de voliere in! Maar we gaan eerst proberen in huis!

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #108 Gepost op: juni 13, 2005, 20:06:48 pm »
 :thumbsup:

cindylouise

• Gast
« Reactie #109 Gepost op: juni 15, 2005, 19:15:44 pm »
 :hart: echt lief

Kimz

• Gast
« Reactie #110 Gepost op: juni 15, 2005, 19:17:00 pm »
 :hart:

linnuhpin1985

• Gast
« Reactie #111 Gepost op: juni 26, 2005, 21:18:41 pm »
Door het mooie weer zit ik niet veel meer achter de computer, ja alleen me mail te checken, en daar blijft t bij!!

Maar met me valkjes gaat het goed, 3 bonte en 3 geparelde! Ze worden heel goed gevoerd, ze doen alle 3 omste beurt gaan ze het blok in, om ze te voeren, dus eten krijgen ze echt niet te weinig!!

Ze zijn van de week helemaal geplukt door een andere valkparkiet; Gijsje, die de 2 moeders en vader wegjaagde bij het blok. Toen ik ging kijken viel Gijsje, de valk, mij aan omdat ik niet bij de kleintjes mocht komen, maar al snel wist ik waarom!
De kleintjes hadden overal Bloed, op de rug, kuif, onder de vleugels, dat had Gijsje dus gedaan. Heb daarom Gijsje nu ook apart gezet!! Verder gaat het nu weer goed met de kleintjes!!

Ook met sjors gaat het goed, alleen luisterd niet echt goed. Ja ze blijft goed bij je, maar ze heb echt vaak de neiging om te blijven zitten waar ze zit, Omdat ze niet alleen in de keuken mag zijn, En laat zij daar nou net graag naar toe vliegen... En als ze daar dan alleen is, en ik roep haar dan komtze dus niet!! Verder vliegt ze steeds rondjes en beland da weer bij mij of bij me moeder op dr hoofd. Oorbellen/OorLELLEN, kettingen,armbandjes en ringen vind ze helemaal geweldig, me armbandje is al gesloopt door dr..  >:( Maar verder is ze wel lief hoor!!
verder vind ze het helemaal geweldig als ze zit dat me moeder een sigaretje wilt draaien, nou die is niet meer veilig hoor!! Ze vind het er jammer dat ze het sigaretje nog niet aan krijgt!!

Hier een foto van de 2 geparelde,nummer 3 lag nog in het blok! (bij die rechtse kan je bij de staart nog een beetje bloed zien!)

Hier de 2 bontjes, ook hier lag nummer 3 nog in het blok

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #112 Gepost op: juni 26, 2005, 21:33:05 pm »
Scheetjes zijn het joh!  ;) Enne.. je bent niet de enige die door het mooie weer minder achter de computer zit..  :)

cindylouise

• Gast
« Reactie #113 Gepost op: juni 26, 2005, 21:58:02 pm »
 ;D ja het zijn echt lieve droppies om te zien

linnuhpin1985

• Gast
« Reactie #114 Gepost op: juli 27, 2005, 21:25:31 pm »
Naar heel lang  met het geen tijd hebben, krijg ik nu weer een beetje tijd.
Het lukt me niet om alles te lezen dus k doe alleen de dingen die mij beetje intresseren!
Mijn kweek ik opzich heel goed gegaan, weinig voor dit jaar maar ben tevreden!
Ik heb 3 prachtige geparelde valken, 1 licht grijze ( geen idee wat voor mutatie) en 2 bonte ( helaas is 1 bonte overleden)
en dan nog 3 prachtige kakariki's 1 bonte en 2 wildkleur, 1tje gvh en 1 rvh!
Eigelijk heb ik 4 prachtige kakariki's van SJorsje is ook 1 van dit jaar en die zit nu binnen!!

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #115 Gepost op: juli 27, 2005, 21:28:41 pm »
Mooi dat je kweek goed is gegaan!  :thumbsup:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #116 Gepost op: juli 28, 2005, 10:02:06 am »
Ik heb je avonturen met je vogels gemist! Er gebeurde altijd veel bij jou!! :)