Auteur Topic: mijn kweek 2005  (gelezen 27052 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: mijn kweek 2005
« Reactie #105 Gepost op: augustus 22, 2005, 20:17:31 pm »
Daar hou ik je aan! ;)

lutino elegant

• Gast
« Reactie #106 Gepost op: augustus 31, 2005, 23:01:22 pm »

vandaag  2 kakerieken uitgevlogen gelijk even naar de andere twee gekeken ,kon gelijk de nest kast eraf halen want deze waren dood . >:D  het zijn 2 mannen
hoe dit komt weet ik niet ben er zelf geen voorstander van om dagelijks tekijken  denk dat ze zeker al een paar dagen dood waren lijk wel of de ouders ze niet meer gevoerd hebben weet het niet ,maar 2 opstok is ook leuk en ze worden door de man gevoerd ,de pop doet er niet in mee .
alles uit de broed  ga nu kijken wat ik ga samen stellen voor volgend jaar heb een hoop jonge vogels aangekocht en hoop binnen kort met een heel stel te kunnen zien of het daadwerkelijk is wat ik gekocht heb :CENS
denk wel dat de splendits 2 poppen zijn hebben geen van beide nog rode veren in de borst al ruien ze al wel :CENS
« Laatst bewerkt op: augustus 31, 2005, 23:03:28 pm door lutino elegant »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #107 Gepost op: september 01, 2005, 20:28:46 pm »
Zonde joh van die twee dode jongen.. maar als pa wél voert zal hij die twee toch ook wel gevoerd hebben? ???

Tommy

• Gast
« Reactie #108 Gepost op: september 01, 2005, 21:11:51 pm »
Pfffff wat jammer zeg :'( Lijkt me erg verdrietig om dode jongen te hebben.

lutino elegant

• Gast
« Reactie #109 Gepost op: september 01, 2005, 22:49:33 pm »
ik weet het niet loes :CENS ik vind het vooral vreemd dat dit zowel bij de goudmantels als de kakerieken gebeurd is en wel in beide leggen ,heb er geen verklaring voor verleden jaar heb ik er geen last van gehad .
ik vind het toch al een vreemd jaar alle koppels waar ik verleden jaar goed jongen van heb gehad hebben eigenlijk dit jaar het erg slecht gedaan, de geeltjes hadden eeen goede leg 4 van de 5 jongen op stok maar begonnen geen tweede leg .
voor volgend jaar wacht ik af heb nu 17 koppels en enkele losse vogels waar ik nog een tweede bijzoek .
maar verwacht van 8 stellen jongen en van de andere moet ik afwachten dat zijn jonge vogels van dit jaar ;) we moeten dadelijk eerst weer een winter door zien te komen ,waar ik hoop op niet te veel vocht .
voor de rest zien we wel

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #110 Gepost op: september 02, 2005, 08:33:55 am »
Niet teveel vocht.. ik help je hopen! :)