Papegaaien Forum > Kweken!

Papegaaieneigenaren en/of -kwekers

(1/2) > >>

Loes:
SoortNickname          WoonplaatsSoortAmazoneAntoniaRotterdamDubbele GeelkopAntoniaRotterdamGeelschouder BlauwvoorhoofdAntoniaRotterdamPanama GeelvoorhoofdChantalLeidschendamBlauwvoorhoofdCTDenderleeuworanjevleugelamazoneDieselZoetermeerGeelvoorhoofdDilletantjes vaderAmsterdamGeelwangEgweneGraveGeelvoorhoofdheidiHerseltGeelvoorhoofdLoesSleeuwijkPanama geelvoorhoofdMargaoAmsterdamPanamaParkieten-loverArnhemBlauwvoorhoofdRafaelArubaGeelvoorhoofdAraAntoniaRotterdamAra MaracanaAntoniaRotterdamGeelvleugelAntoniaRotterdamBlauw geleBibiAlkmaarBlauw geleBibiAlkmaarGroenvleugelChantalLeidschendamBlauw geleDilletantjes vaderAmsterdamBlauw geleDorianDelftBlauw gelegigglesEmmeloordHarlekijnhvmUtrechtBlauw geleJaantjeWeertBlauwgeleJaninaBarendrechtAra MaracanamarianLeidenGroenvleugelPikaAlmereServeraSweetyHoogerheideBlauwgeleSweetyHoogerheideGroenvleugelBonte boerBinkeboertjeDordrechtCTDenderleeuw/BelgieDeborahAmsterdamEgweneGraveLindaZwolleSillyProvincie UtrechtCongo grijze roodstaartArnootjeArnhemaschraSpijkenissebaloutje-BibiAlkmaarBrede WVaassenChantalLeidschendamCoschEdeCTDenderleeuw (belgië)DianneHorstDieselZoetermeerDilletantjes vaderAmsterdamDorianDelftdutchgerardLosserEgweneGraveFotomaadjeHeerhugowaardgigglesEmmeloordHennieAlphen aan den RijnJaantjeWeertJetPannerdenkyra/destinyDiepenbeek (België)LisianthusonbekendLoesSleeuwijkmatybuObdammarianLeidenParkieten-loverArnhemPascallo.NLElstRiboetDen HelderRossi 46WinschotenSandraBrielleSweetyHoogerheidetattoeGoesTweetyLaarne (Belgie)VampieraNLDen HaagVivkeBelgieWeslyBoxtelEdelpapegaaiBaloutje-Nw GuineagigglesEmmeloordN GlejahonbekendNw GuineaLisianthusAlmereNw GuineaSweetyHoogerheideNw GuineatattoeGoesNw GuineaWeslyBoxtelNw GuineaJardine(Kongo) papegaaiBobbieVlaardingentommy-zAsperenKaapse papegaaiDilletantjes vaderAmsterdamKaketoeAntoniaRotterdamMiddel Geelkuifbaloutje-RoseDorianDelftRoseGigglesEmmeloordRoseheidi-EleonoraRianne83HippolytushoefRoseSandraBrielleRoseSweetyHoogerheidewitkuifSweetyHoogerheideNaaktoogSweetyHoogerheideRosetattoeGoesRoseVivkeBelgieRoseWeslyBoxtelRoseMeyerpapegaaiArnootjeArnhemBobbieVlaardingenEgweneGraveWeslyBoxtelTimneh grijze roodstaart       BillybirdAlphen aan den RijnheidiHerseltVasa (kleine)TommyonbekendRoestkop caiqueparkieten-loverArnhemZwartkop caiqueDropsSpijkenisseKyra/DestinyDiepenbeekSteph-

Loes:
Als jullie aanvullingen hebben, meld het dan hier, dan verander ik de lijst... Graag ook wat meer plaatsnamen, ik zie dat we er een hoop missen (is ook niet verplicht hoor, maar kan in je profiel gezet worden).. ;)

Pascal:

--- Citaat van: parkieten-lover op november 01, 2009, 15:48:01 pm ---Zet me maar op de lijst ;D
Eerste koppel is binnen.

roestkopcaiques

--- Einde van citaat ---

Done

Pascal:

--- Citaat van: Marian op november 01, 2009, 20:32:15 pm ---o dacht dat ik er tussen stond  :-[
 :a036: komt ie
2 grijze roodstaarte djarno en prada
groenvleugel kyara

--- Einde van citaat ---

Done

Pascal:

--- Citaat van: tattoe op maart 01, 2011, 18:42:24 pm ---ik heb 2 x rose kaketoe
         2 x grijzeroodstaarten
          2 x edel s

middelburg
gr louis {tattoe} ;)

--- Einde van citaat ---

Done

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie