Auteur Topic: Dierenkliniek Centrum Oost  (gelezen 9979 keer)

Ingmar

• Gast
Dierenkliniek Centrum Oost
« Gepost op: december 13, 2004, 13:29:07 pm »
Nummer 1 in noordholland ( en de rest  )

Drs. P. van Doormalen,
Oostenburgergracht 183
1018 ND Amsterdam.
Tel: 020 - 6206611

Hij neemt alle tijd voor jou en je vogel, geeft je meer informatie dan je op kan komen, en handelt voorzichtig!
Er werkt daar ook een vrouw, zij is ook erg leuk met vogels!
« Laatst bewerkt op: december 22, 2004, 15:55:10 pm door Aaran »

jacob1972

• Gast
Re: Dierenkliniek Centrum Oost
« Reactie #1 Gepost op: juli 11, 2005, 15:19:11 pm »
die vrouw zit naar mijn weten zelfs in het bestuur van pakara (papegaaien vereniging voor die het niet wisten)

maar een top dierenarts,sluit me er helemaal mee aan.
maar het beste is er niet 1 nodig te hebben hoor!!

Pluisje

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: januari 14, 2006, 12:02:09 pm »
Van Doormalen is topdierenarts inderdaad.

voor geinterreseerden hebben ze een website
http://www.dierenkliniek-centrum-oost.nl/

en ze verzorgen tevens gedragsconsulten voor kromsnavels, dat doet dezelfde vrouw als in de vorige reacties (Jessie Claire van Brederode heet ze).
Ze is heel sympathiek en weet heel veel van vogels en vooral gedrag.

Ik kom er ook altijd met mijn vogels.

Wickingh

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: januari 14, 2006, 18:56:42 pm »
Hai,

een dierenarts die adviseert om bij Dennis te kopen heb ik toch mijn twijfels bij,of komt het dat hij daar een zwager van is.  :CENS

mvg Frank

Ps ik ben er behoorlijk zeker van dat deze vrouw NIET in het bestuur van Pakara zit

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #4 Gepost op: januari 14, 2006, 19:05:46 pm »
[quote een dierenarts die adviseert om bij Dennis te kopen heb ik toch mijn twijfels bij
Citaat

Kan hij ook weer wat verdienen als het vogeltje iets mankeert   :)

dutchgerard

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: januari 14, 2006, 19:48:40 pm »
Doormalen heeft iets met Dennis te maken............. ik zou er persoonlijk niet naar toe gaan.
« Laatst bewerkt op: januari 14, 2006, 19:56:00 pm door dutchgerard »

Wickingh

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: januari 14, 2006, 19:54:33 pm »
Doormalen heeft iets met Dennis te maken............. ik zou er niet naar toe gaan.

Het zijn zwagers

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #7 Gepost op: januari 14, 2006, 20:24:46 pm »
Is dat zo..hm dan laat ik die lekker links liggen dus...

Pluisje

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: januari 15, 2006, 00:40:55 am »
Hier word ik toch wel een beetje kwaad over
1) Nooit gezien advertenties door van Doormalen over Dennis, en ik geloof het niet (kom maar met feiten, ik ben benieuwd)
2) van Doormalen is absoluut een VOGELARTS met alle kennis en hart voor vogels. En wie bij wie in de familie zit (of niet?)  interesseert me niet. 
3) Ik weet wel dat hij veel papegaaien over de stoep krijgt die van Dennis afkomstig zijn (verbaast me niet omdat het bij elkaar in de buurt zit)
en hij helpt deze vogels wat is er mis mee?

Ps ik ben er behoorlijk zeker van dat deze vrouw NIET in het bestuur van Pakara zit
ze zat de hele tijd in de Pakara bestuur maar op dit moment inderdaad niet

Wickingh

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: januari 15, 2006, 01:11:32 am »
Hai,

kwaad worden mag,heb ik ook wel eens last van.  ;)

1. vraag maar eens aan hem naar een goed adres om je vogel te kopen.....raad eens wat hij dan zegt?
2.Zijn kundigheid weet ik niets van, wel zijn er in de papegaaienwereld twijfels over de integriteit als het gaat over zijn relatie met met Dennis.[Kwekers en artsen].
3.Dat hij veel vogels over de vloer krijgt die bij Dennis vandaan komen vind ik niet echt een heel groot wonder, helaas zal dat door iedere goede vogelarts beaamd worden.

Citaat
ze zat de hele tijd in de Pakara bestuur maar op dit moment inderdaad niet

Dan klopt mijn opmerking toch? Was alleen ter info niet als kritiek bedoeld.

mvg Frank

Ps zolang Dennis nog steeds schermt met door Doormalen op PBFD-getestte vogels en deze vogels weldegelijk PBFD hebben is enig wantrouwen op zijn plaats

Pluisje

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: januari 15, 2006, 01:35:25 am »
Ik heb geen papegaai bij Dennis gekocht, maar kom wel bij van Doormalen met mijn papegaaien.
Ik ben diverse keren bij van Doormalen geweest en hij heeft mij nog nooit aangeraden bij Dennis te kopen.
Heb jij die ervaring wel Wickingh? Je zegt al dat je van zijn kundigheid niets weet, ik weet dat wel en ik twijfel zeker niet over zijn integriteit.
Dat Dennis ergens mee schermt zegt niets over van Doormalen. Het is makkelijk om op geruchten af te gaan, het gaat om ervaringen.

Wickingh

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: januari 15, 2006, 02:13:33 am »
Hai,

ik vind het prima als jij er een goed gevoel bij hebt en dan moet je daar beslist aan vasthouden.
Mijn waarschuwing doe ik niet om iemand zonder reden in discrediet te brengen,maar om mensen te waarschuwen vooral te blijven opletten.
Gelukkig weten velen dat ik op dit gebied niet loop te zwetsen, ik zou zeggen prima als je je er goed bij voelt maar houd wel je ogen en oren open,

mvg Frank

PS ik hoop iig dat je geen enkele vogelarts veel nodig hebt. Op dit moment heb ik erg veel contact met diverse vogelartsen en veel kwekers en dan raak je aardig op de hoogte van veel ins en outs op dit gebied.

Wickingh

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: januari 26, 2006, 17:01:59 pm »
Hai,

mijn vogelartsen scholen elk jaar bij, Dr. Doormalen gebruikt nog steeds zijn kennis van 15 jaar geleden (volgens zijn collegas).
Dat is hetzelfde als een huisarts die zijn kennis niet op pijl houdt , ennuh zo'n huisarts wil ik niet hebben,

mvg Frank

Pluisje

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: januari 26, 2006, 23:49:20 pm »
Wij zijn vandaag toevallig net bij van Doormalen geweest. Het was opmerkelijk hoe goed hij op de hoogte was van alle nieuwe kennis op papagaaiengebied.
Wickingh, wanneer ben jij voor het laatst bij van Doormalen geweest?
Hij heeft van onze kakatoe bloed afgenomen voor een algemeen bloedbeeld, en een veertje om op schimmelinfecties te testen. Hij ging de monsters meteen analyseren (!!!) en gaf ons na 20 minuten de uitslag (die overigens goed was). Alleen de test op de schimmelinfectie laat nog een weekje op zich wachten. Nadat wij om 20.15 uur bij hem weggingen ging hij nog een grijze roodstaart opereren. Nogmaals wij zijn erg blij met van Doormalen.

En je kan je ook bijscholen door regelmatig wetenschappelijk literatuur te volgen.
Het is o.a. openbaar op http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?DB=pubmed.
Het was me duidelijk dat hij het ook doet.

Wickingh

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: januari 27, 2006, 01:52:22 am »
Tja,

ik ben blij dat je erg tevreden bent over hem  :thumsup: ,

mvg Frank