Auteur Topic: Kimz kweek  (gelezen 15676 keer)

Kimz

• Gast
Kimz kweek
« Gepost op: juli 12, 2005, 13:54:46 pm »
Mijn grasje Mishka heeft op dit moment 5 eitjes waarvan er een waarschijnlijk binnenkort uitkomt :thumbsup: .Ik weet nog niet of ze bevrucht zijn, kan ik niet goed zien :CENS . Spannend.....

Kimz

• Gast
Re: Kimz kweek
« Reactie #1 Gepost op: juli 13, 2005, 11:28:51 am »
Jaja,er is een eitje uitgekomen! :thumbsup: De moeder is gelukkig heel lief en gaat opzij als ik wil kijken :hart: . Groetjes, Kim.

Nanda

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: juli 13, 2005, 11:30:56 am »
gefeliciteerd hoor. :thumbsup:
Nu maar wachten op de rest van de eitjes.
Spannend hoor!! ;)

jaantje

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: juli 13, 2005, 11:34:08 am »
spannend kim :thumbsup:
proficiat :-*

Dilemmy

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: juli 13, 2005, 11:39:47 am »
Proficiat.  :-*

Laat je ook nog foto's zien? Ben wel benieuwd naar de jonkies.

groeten Cinnemon

lineola

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: juli 14, 2005, 10:32:39 am »
 :-* gefeliciteerd

groetjes marjan

Kimz

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: juli 14, 2005, 16:25:30 pm »
Dankje allemaal, ja ik zal foto's maken als er wat meer eitjes zijn uitgekomen. Ik wil ze niet te zeer storen maar zou wel om de vijf minuten willen gaan kijken  :) . Doe ik niet natuurlijk. Ik vind het zo spannend ;) .
Groetjes, Kim.

Kimz

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: juli 14, 2005, 20:19:30 pm »
Het 2e eitje is uitgekomen! :hart: Ik heb ze binnengezet want ze werde gek van de andere vogels buiten, die maken ook zo'n herrie. Nu zitten ze lekker rustig.

Kimz

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: juli 15, 2005, 18:42:02 pm »
Ik kon vanmiddag de babytjes goed bekijken toen de vader ging eten, de moeder gaat vanzelf opzij. En ik zag dat er eentje rode oogjes heeft! Dat word dus een albino of lutinotje! Toch nog wat leuks vandaag. Het kan  een lutino worden want de moeder van de vader is ook lutino. Van de moeder weet ik de afstamming niet. Ben benieuwd ;)
Groetjes, Kim.

Offline Neophema Plaza

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
    • George Steinz
« Reactie #9 Gepost op: juli 15, 2005, 18:43:23 pm »
Ik kon vanmiddag de babytjes goed bekijken toen de vader ging eten, de moeder gaat vanzelf opzij. En ik zag dat er eentje rode oogjes heeft! Dat word dus een albino of lutinotje! Toch nog wat leuks vandaag. Het kan  een lutino worden want de moeder van de vader is ook lutino. Van de moeder weet ik de afstamming niet. Ben benieuwd ;)
Groetjes, Kim.
Dan zal het idd een lutino worden en wel een popje  :thumbsup:

Kimz

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: juli 15, 2005, 19:06:06 pm »
Echt! O wat leuk. Ik snap niet zoveel van die afstammingen maar ik begin het te volgen. Ik heb nu geen lutinos meer dus dat lijkt me kei leuk. Bedankt he! :thumbsup:

Dilemmy

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: juli 16, 2005, 18:10:40 pm »
Het kan ook albino zijn (maar dat denk ik niet omdat de vader lutino is), maar het kan ook een creme-ino zijn. Deze zijn dan lichtgeel ook met rode ogen. Ze zijn allemaal even mooi. Dus ik ben benieuwd wat het wordt...

Groeten Cinnemon

Kimz

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: juli 16, 2005, 18:24:56 pm »
O, leuk. Naja, de vader is niet lutino, de moeder van de vader is lutino. Maar in ieder geval is het derde jonkie uit het ei gekomen vandaag en deze heeft weer zwarte oogjes, maar dat geeft niks, ik wil ze anders toch weer allemaal houden ;) . Dat is nu al een probleem. Ik wil ze allemaal wel houden. Maarja, ik heb er veel te veel.
Groetjes, Kim.

Kimz

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: juli 17, 2005, 16:02:37 pm »
En hier zijn dan foto's van de kleintjes en hun ouders:

lineola

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: juli 17, 2005, 16:11:19 pm »
oh lief zeg :hart:
groetjes marjan