Auteur Topic: Kimz kweek  (gelezen 15554 keer)

Kimz

• Gast
Re: Kimz kweek
« Reactie #15 Gepost op: juli 19, 2005, 15:52:15 pm »
Vanmorge lag er weer een jonkie bij en weer eentje met rode oogjes! :thumbsup: Zo lief..straks wil ik ze weer allemaal houden :-[
Groetjes, Kim.

nathalie

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: juli 19, 2005, 16:05:56 pm »
Leuk hoor :hart:

Groetjes Nathalie

lineola

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: juli 19, 2005, 16:19:12 pm »
hoi, tof, toch nog een ino :thumbsup:,
groetjes marjan

Kimz

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: juli 19, 2005, 16:23:12 pm »
2 ino's! :thumbsup: Nummer 2 en nummer 4 zijn ino's en er ligt nog een eitje. Ik ga dadelijk maar eens kijken of het bevrucht is. Eerst kon ik dat niet zien omdat ze buiten zaten. Maar nu staan ze binnen dus. Ben benieuwd...
Groetjes, Kim.

Kimz

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: juli 19, 2005, 19:14:48 pm »
 :thumbsup: Volgens mij is het bevrucht hoor! Ik kan er niet doorheen kijken. :thumbsup:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #20 Gepost op: juli 19, 2005, 19:24:38 pm »
Wat schattig zeg die jongen!  :hart:

Kimz

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: juli 21, 2005, 12:03:13 pm »
En het laatste eitje is ook uitgekomen! :thumbsup: Weer eentje met zwarte oogjes. En het oudste jonkie heeft zijn oogjes al een beetje open :hart:
Groetjes, Kim.

Kimz

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: juli 26, 2005, 13:40:42 pm »
De babytjes zijn onderhand bijna 2 weken(ong.) en hier zijn wat foto's van vandaag:
De oudste, ik ben benieuwd welke kleur hij krijgt. Tot nu toe heeft ie wit met zwarte stekeltjes.
Dit is er eentje met rode ogen, het ziet ernaar uit dat het toch een albinotje word.
Deze heeft wat gele stekeltjes
En nog een met rode oogjes, hij heeft nog niet echt een kleurtje.
Nog klein en kaal
En allemaal bij elkaar in het mandje :hart:
Groetjes,Kim
« Laatst bewerkt op: juli 26, 2005, 14:02:16 pm door Kimz »

lineola

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: juli 26, 2005, 14:04:49 pm »
oh, echt lief zeg :thumbsup:

groetjes marjan

Dilemmy

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: juli 26, 2005, 18:19:14 pm »
Er zitten zeker twee kweekvormen albino's bij. Maar wel schattig hoor die jonkies.
Ik ben erg benieuwd wat die andere voor kleurtjes gaan krijgen. In ieder geval donkere kleuren, omdat ze zwarte snaveltjes hebben. wordt nog spannend voor je wat die andere voor kleurtjes gaan krijgen he.

Groeten Cinnemon

dylantjuh

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: juli 26, 2005, 18:26:47 pm »
Wat lief!!!!!!!!!!!!!!!!

Kimz

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: juli 26, 2005, 18:33:31 pm »
Er zitten zeker twee kweekvormen albino's bij. Maar wel schattig hoor die jonkies.
Ik ben erg benieuwd wat die andere voor kleurtjes gaan krijgen. In ieder geval donkere kleuren, omdat ze zwarte snaveltjes hebben. wordt nog spannend voor je wat die andere voor kleurtjes gaan krijgen he.

Groeten Cinnemon
Zeker spannend. De oudste heeft wat weg van zijn moeder. Die is blauw. En de derde lijkt wel wat op zijn vader ;) .

Dilemmy

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: juli 26, 2005, 18:37:23 pm »
Je kan het pas goed zien als ze echt de veren beginnen te krijgen.
Ik zit er ook geregeld ernaast, want de veerstengels voordat ze zijn uitgevouwen lijken meestal wel wat donkerder dan ze eigenlijk zijn, maar meestal kan je inderdaad wel een schatting maken.
Leuk dat die andere op de moeder en vader lijkt.

Groeten Cinnemon

Kimz

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: juli 26, 2005, 18:42:53 pm »
Je kan het pas goed zien als ze echt de veren beginnen te krijgen.
Ik zit er ook geregeld ernaast, want de veerstengels voordat ze zijn uitgevouwen lijken meestal wel wat donkerder dan ze eigenlijk zijn, maar meestal kan je inderdaad wel een schatting maken.
Leuk dat die andere op de moeder en vader lijkt.

Groeten Cinnemon
Jah dat heb ik ook gemerkt bij het vorige nest :) . Ik dacht dat ie groen werd maar hij werd geel.
Groetjes, Kim.

Kimz

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: juli 27, 2005, 13:01:42 pm »
Het oudste jong is een beetje blauw aan het worden en de derde krijgt al meer gele pennen aan zijn vleugeltjes. Onderhand is de albino pop die buiten zit ook bezig hoor, ze zit constand in het nestkastje en heeft de hele sepia opgegeten(ook die van haar buurman, hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen :CENS ). Maar niemand tegen mijn ma zeggen, die gaat flippen als er nog meer parkietjes komen! :) Groetjes, Kim.