Auteur Topic: Kimz kweek  (gelezen 15675 keer)

Kimz

• Gast
Re: Kimz kweek
« Reactie #30 Gepost op: juli 27, 2005, 18:38:59 pm »
 :o Oeioei mijn albino popje heeft een eitje gelegt :-[ Als mijn ma hier achter komt joh...die doet me wat. ik vertel het haar pas als er een paar andere verkocht zijn hoor :D . Anders gooit ze die vogels eruit :( . Groetjes, Kim.

Kimz

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: juli 28, 2005, 12:04:29 pm »
 :) Het gaat steeds lekkerder hier, de twee popjes die ik van mijn opa heb zijn ook flink in broedstemming. Dit is dus niet de bedoeling. Ik denk dat ik er maar een koppeltje van verkoop aangezien ik niet nog meer jonkies erbij kan hebben. Nouja, ik wel maar mijn moeder niet ;D . En ik wil een koppeltje kwarteltjes gaan halen binnenkort. Maarja, eerst wat parkietjes kwijt zien te raken. Dit zou opzich toch niet zo moeilijk moeten zijn. Maarja...het lukt nog niet echt. Nog maar wat advertenties plaatsen dan maar. :)
Groetjes, Kim.

jeroen

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: juli 28, 2005, 15:35:40 pm »
dat gaat echt fantastisch bij jou :-* :-*

alleen wat zijn lutino vogeltjes??? :CENS (ik weet wel wat albonoos zijn, is het tegenovergestelde ofzo??????????)

Dilemmy

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: juli 28, 2005, 15:42:58 pm »
een lutino is een heel gele vogel (botergeel) met bordoauxrode ogen.
Groeten Cinnemon

Kimz

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: juli 28, 2005, 18:21:49 pm »
dat gaat echt fantastisch bij jou :-* :-*

alleen wat zijn lutino vogeltjes??? :CENS (ik weet wel wat albonoos zijn, is het tegenovergestelde ofzo??????????)
Nouja fantastisch....Nu moeten er wel wat vogeltjes verkocht worden want ik wil zo graag een vrouwtje bij mijn mannetjesaga en een koppeltje kwarteltjes. En het andwoord op je vraag heeft Cinnemon al gegeven. Groetjes, Kim.

dylantjuh

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: juli 28, 2005, 18:22:41 pm »
Zielig he :(

Kimz

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: juli 28, 2005, 18:28:13 pm »
Zielig he :(
Wat? Dat er verkocht moeten worden? Nou die van mijn opa moeten toch weg dat vind ik niet zo erg,die zijn toch wild. Maar de vogeltjes die ik zelf gekweekt heb vind ik wel jammer dat ze weg gaan hoor :( . Maarja ik moet er wat voor over hebben om de andere vogeltjes te kunnen kopen he. Als er nu iemand op de wereld bestond die mijn grasjes wil hebben was het nog niet zo'n probleem... ???
Groetjes, Kim.

Kimz

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: juli 30, 2005, 14:43:15 pm »
Het oudste jonkie word zeker blauw, het tweede albino, derde iets met geel, vierde lutino en de vijfde heeft nog niet echt veertjes :thumbsup: . Mijn ene opa heeft een grasje gekocht en de andere opa wil weer een geel koppeltje(als ik dat nou eens had ??? ). In de buitenvoliere is het nu een zooitje omdat er mieren zaten, hopenlijk zijn ze nou weg. Maar nu komt er toch echt een plaatsgebrek aan. Ik wil een geel koppeltje proberen samen te stellen en ik heb maar een beetje geel mannetje...dat word wat...
Groetjes,Kim.

catharina

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: juli 30, 2005, 22:09:43 pm »
gefeliciteerd met de goede kweek :-*
het verkopen is in de vakantie tijd altijd lastig
heb zelf nog jonge grasjes en valkjes maar raak ze nog niet kwijt
is elk jaar het zelfde
straks na augustus gaat het weer wat makkelijker
Piet

Kimz

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: juli 31, 2005, 11:24:13 am »
Dankje. Tja, het grootste probleem is dat ik ze in de winter niet kwijt kan aangezien ik de vorige winter maar zes parkietjes had, die konden binnenstaan. Maar ik kan geen 30 parkietjes binnenzetten. Ik ga proberen om ze in het binnenhokje te lokken met voer, ze durven er nu nog niet in. En hopenlijk is dat hokje warm genoeg :CENS .
Groetjes, Kim.

Kimz

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: augustus 05, 2005, 18:25:56 pm »
Ik heb twee foto's gemaakt van de jongen vandaag. De kleinste, Bubbles, staat er niet op, die is ook nog vrij kaal.
Dit is de oudste, Bandit:

Ligt ie lekker :) Deze heb ik dan ook gebruikt bij foto van de maand.

Dit zijn van links naar rechts Kate, Tasha en Amber:

Tasha, de lutino hou ik :hart: . De rest zal ik moeten verkopen :( . Ik zou dolgraag de oudste ook houden, dat is een echt bandietje. Laatst was ik het nestkastje schoon aan het maken en toen had ik ze allemaal in een mandje gedaan samen met mams. Maar wie kruipt er weer uit: Bandit. Hij was eruit gekropen, in een plastic zakje gekropen en daarmee liep ie de kamer rond :) . Een wandelend tasje, echt leuk om te zien.
Groetjes, Kim.

Kimz

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: augustus 05, 2005, 20:48:22 pm »
Nog ff snel wat fototjes gemaakt, ze zijn zooooo schattig :hart: .

Deze is lief, Bandit beschermt zijn broertjezusje

Amber en Kate

Vooraan Amber, dan Bandit en achteraan komt Bubbles kijken

Met zijn viertjes op de foto, was nog niet makkelijk. Deze verkoop ik dus allemaal :'(

En dit is Bubbles, zoals je ziet heeft ie nog niet echt een kleur, alleen de gewone zwartwitte vleugelpennen. Ik ben onderhand heel benieuwd naar de kleur aangezien ik de kleuren in de familie van zijn moeder niet ken.

Groetjes, Kim.

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #42 Gepost op: augustus 05, 2005, 20:52:53 pm »
 :hart: wat een moppies  :hart:

Dilemmy

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: augustus 05, 2005, 22:08:43 pm »
Ze zijn erg schattig, vooral de twee ino's zijn echt prachtig.
Je kan wel zien bij ze dat er veel geel inzit en wit inzit. Maar het zijn toch echt schatkes.

Groeten Cinnemon

Kimz

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: augustus 06, 2005, 09:44:41 am »
Ja,t zijn schatkes :hart: vanmorgen was bandit alweer uit het nestkastje gekropen :) . Hij probeerd ook vanalles uit. Zat ie midden in de voerbak, echt te kijken van wat is dit nou :CENS Vanavond moet ik ze een nachtje alleen laten, zondagavond kom ik weer terug, ik mis ze nu al ::)
Groetjes, Kim.