Auteur Topic: eindelijk  (gelezen 3890 keer)

waldy

• Gast
eindelijk
« Gepost op: augustus 22, 2005, 07:32:35 am »
eindelijk zijn onze kakarikie,s weer begonnen net nu we dachten dat alle vohgels bijna uit gebroed waren we zaten nog op het laatste nest van de valken te wachten en op de twee span engelse grasparkietjes en dan zal mijn man de voliere willen veranderen maar daar komt nu niets van natuurlijk met die kakairi,s  :CENS die gaan nu net in het nest blok zitten dat buiten hangt als ze nu voor binnen hadden gekozen dan kon mijn man gewoon erder gaan met het veranderen hier.wij hebben een zeer goed jaar gehad met onze vogels dit jaar en de meeste jongen verkocht toch wel  :hart:

Offline parkieten-lover

• Broedrijp
  • Geslacht: Man
  • Caique freak
Re: eindelijk
« Reactie #1 Gepost op: september 02, 2005, 11:49:47 am »
haha

slimme kakarikie's. ;D
en laat je straks wel foto's zien van de volliere
ben erg benieuwd.

gr kilian

Tommy

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: september 02, 2005, 13:19:11 pm »
Wel heel leuk zeg! Nog meer jongen :)
Straks moet je midden in de winter de voliere verbouwen ;D

waldy

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: september 03, 2005, 06:29:17 am »
hihi als we minden in de winter moeten bouwen zegt mijn man dan stellen we dat gewoon weer uit gisteren gekeken in de blokken nog bij de kakariki,s  :'( nog niets te vinden ze zijn wel heel veel in het blok en manneke treed haar best erg veel al zeg ik dat  :thumbsup:  hihihi soms wel 6 keer per dag  :hart: nou zij liever dan ik  ;D ;D ;D bij de valken staan de laatste jongen op uit komen hier 2 stuks en bij twee span engelse grasparkieten is het nog niet zo ver  de 1 heeft 3 jongen en de andere heeft er 5  en dat zijn voor dit stel toch al weer 18 jongen dit jaar ja ze waren ons te snel af en dat gebeurd nu niet weer en dan zitten we nog met twee span rijstvogels die niet weten wat stoppen is zij hebben nu ook nog weer eitjes voor de derde ronde bij het eene span weer 9 eitjes en bij de andere liggen er 6  :thumbsup: maar wel de laatsten nu want we halen straks gelijk de blokken er uit en als ze dan toch nog weer gelecht hebben jammer dan dan gooien we dat gewoon weg want ze zijn wel even aan hun rust toe voor het volgende jaar . ;D

Tommy

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: september 07, 2005, 14:42:27 pm »
Zijn de baby valkjes er al? :hart:
De gekke vogels gaan door tot ze er bij neer vallen als ik je verhaal zo lees ;D

waldy

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: september 08, 2005, 10:01:54 am »
ja hoor de baby valkjes zijn er het zijn twee mooie donkere grijse geworden en heb er ook al een koper voor deze twee  :hart: zij komen vanavond nog even weer langs om te kijken hoe het gaat .

Tommy

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: september 08, 2005, 10:13:37 am »
Gefeliciteerd hoor! :-* Komen ze in huis? of in een voliere?

waldy

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: september 08, 2005, 20:51:35 pm »
ze gaan een grote voliere in  :hart: