Nou, de titel zegt het al: Ik ben een supervogel!
Dat zegt Dorian tenminste steeds tegen me.
En ik denk dat ze daarmee bedoelt dat ik erg goed ben.
En dat is natuurlijk ook zo! Dat Dorian en Menno daar nu pas achter komen.
Die hebben daar dus 2 hele dagen voor nodig gehad. Zucht... Je ziet dat toch zo aan me?
Maar inderdaad, ik denk dat ik me voorbeeldig gedraag.
In het begin vond ik het opstappen wel moeilijk, vooral als dat in mijn kooi moest.
Gisteren ging dat nog wat moeilijk vonden Dorian en Menno. Nou, ik vond dat het prima ging, maar omdat zij dat niet vonden heb ik vandaag maar even laten zien dat ik best weet hoe het moet.
Dorian zei op, en toen ging ik op haar vinger zitten. En dan gaat ze heel enthousiast kakelen!!!
Dat ik een supervogel ben dus... Telkens als ik iets goed doe, vooral met opstappen, willen ze me wat lekkers geven.
Ik denk omdat ik zo goed ben. Maar als ik dat elke keer zou aannemen als ik dingen goed doe,
dan wordt ik een roze varken, zo dik. Want ik doe alles goed.
Nee, ik luister dan liever naar dat enthousiaste gekakel van Dorian en Menno.
Lachen man!!!
Gisteren kwam Dorian weer met dat speelgoed met knopjes erop aanzetten. Dat is echt zo'n gaaf ding. Blijkt dus dat ze er daar twee van hebben. En allebei zijn denk ik speciaal voor Pinkeys, want er komen steeds nieuwe plaatjes uit, waar ik op sta.
Kijk maar:

Dit is mijn bal. Die krijg ik steeds wanneer ik de voeten van Menno of Dorian wil schoonmaken. Ze waarderen ook niets he?
Maar als ik eenmaal weet hoe die bal werkt, dan zal ik massages gaan geven!

Zo ben ik lief he? Net een bolletje. Ik kan zo reclame gaan maken voor beschuit...

En mijn andere kant: stoere kaketoe.
Ik doe maar alsof, want zo stoer ben ik nog niet hoor. Maar ik oefen alvast veel voor in de toekomst.

Hier ging ik onder Dorians camera zitten. Ik wilde spelen met dat ding, maar het speelde niet met mij. Dus na even flink lief gekeken te hebben, ben ik hard door de kamer gaan springen en fladderen. Maar hij speelde nog niet met me. Maar ik ben wel weer op een plaatje terecht gekomen.

Dit is mijn leukste speelgoed buiten de kooi. Behalve dan een lepel. Die glimt zo mooi. Dan doe ik alsof ik een heel erg gierige ekster ben.
Leuk spel joh! Misschien komen daar ook nog wel een keer plaatjes van.

Hier ben ik twee keer. Dat zie je alleen als je heel goed kijkt.

Als je voor dat ding zit dan zijn er ineens twee Pinkeys. Maar toch was die andere niet aan de achterkant. Ging heel snel rennen om aan de achterkant te kijken, maar daar was niemand.
Dorian heeft me uitgelegd dat ik het zelf ben. Nou, dat weet ik nog niet zeker hoor.

Maar ALS ik dat dan zelf ben. wat ben ik dan moooooooooooi. Zucht....

Hier zit ik lekker bij Dorian. Ze kijkt wel heel serieus he?

En zo ziet de bovenkant van mijn kooi eruit. Gaaf he? Met een speelboom en bamboeplanten. En speelgoed. En eten en drinken. En nog een stok.
Maar het leukste van daar zijn de houtsnippers. Die kun je naar beneden gooien. En als je dan flink je best doet, heb je beneden op de grond, rond je kooi nog een stuk kooi gemaakt. Jammer dat Dorian en Menno het steeds als ik weer in mijn kooi opruimen met een ding dat sjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj doet. Heel hard.
Zo, nu ga ik lekker slapen in mijn kooi. Daar ben ik ook graag.
Het is heel mooi, met lekker eten en veel speelgoed en takken om KAPOT te maken.
Leuk leuk leuk.
Jullie ook veel plezier vandaag met alles.
Dag dag, Pinkey