Auteur Topic: nieuwe vriendjes .....  (gelezen 2277 keer)

CT

• Gast
nieuwe vriendjes .....
« Gepost op: november 27, 2005, 20:12:40 pm »
Hoi allemaal,

Ik kan de stilte hier thuis niet aan, en heb dan vandaag maar besloten om direct nieuwe vriend te nemen. Wel het zullen er twee worden, daar ik uit werken ga en dan is die lieverd toch nog met een soortgenootje in huis. (Zo volg ik ook jullie raad op die jullie me gaven ...)
Mijn keuze is gevallen op een koppeltje Forpussen van dit jaar (blauw x wkl/blauw), dus heel andere vogeltje dan Joken. Maar mijn Joken zal altijd in mijn gedachten blijven. Ik hoop dat ik met deze twee ook zoveel leute zal hebben en misschien krijg ik ze nog tam ook. Zal jullie raad daarvoor dus ook wel nodig hebben. Dinsdagavond ga ik ze halen. Laat jullie wel verder weten hoe het gegaan is.
alvast groetjes en nogmaals bedankt voor het luisterend oor.
CT

Kimz

• Gast
Re: nieuwe vriendjes .....
« Reactie #1 Gepost op: november 27, 2005, 20:26:30 pm »
wat leuk dat je nieuwe vogels gaat halen, veel plezier met ze! :-*

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #2 Gepost op: november 28, 2005, 08:49:51 am »
Hee! Wat leuk! Ik kan me voorstellen dat je gek wordt van die stilte.. :( Dit is wel heel iets anders, twee forpusjes! Ik ben blij voor je dat je je aandacht nu weer op iets anders kan richten, het is een goede afleiding! :thumsup:

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #3 Gepost op: november 28, 2005, 09:05:54 am »
Heel veel plezier met je nieuwe gaaitjes. :-*

jaantje

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: november 28, 2005, 11:07:26 am »
Van mij ook,heel veel plezier met je nieuwe aanwinsten :-*

..ingrid..

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: november 28, 2005, 12:14:04 pm »
heel veel plezier !!!  :-*

Tommy

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: november 28, 2005, 13:43:53 pm »
Wat leuk voor je! :a036: Ik denk dat ik toch ook vrij snel nieuw gezelschap in huis zou halen hoor.  ;) Het lijkt me inderdaad zo stil :cry:
Forpussen zijn erg leuk om te zien...ik hoop dat je er heel veel plezier aan beleeft :-*

CT

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: november 28, 2005, 17:22:24 pm »
Hallo,

Blue en Bau zijn thuis !! Mijn man en ik zijn ze vandaag gaan halen !!, het zijn wel heel andere vogeltjes als Joken, kleiner maar ..... zien er heel lief uit, Blue had zelfs al zijn doosje gesloopt. Nu ga ik ze rustig laten wennen. Bau is het vrouwtje en Blue is het mannetje, beiden zijn ze vijf maand, dus nog vrij jong.
ze zijn alles vanop hun stokje aan het begluren. Hun kooitje is lekker ruim dus ik denk dat alles in orde komt.
Fotootjes volgen later,
groetjes

CT (Dinnie)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #8 Gepost op: november 28, 2005, 17:41:44 pm »
Wat leuk joh Dinnie! Ik ben benieuiwd! Laat ze eerst maar eens rustig aan de nieuwe situatie wennen!  ;)

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #9 Gepost op: november 28, 2005, 17:49:46 pm »
En, is jouw Blue net zo lief als mijn Blue  ;)

Veel plezier met je nieuwe vogels!

CT

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: november 28, 2005, 19:55:21 pm »
hoi,

:thumsup: terug leven in huis, het lijkt erop dat die twee hen heel vlug en goed hebben aangepast. heb al een filmpje genomen met mijn webcame maar weet niet hoe in te voegen, de kwaliteit is niet zo duidelijk maar ik ben aan het oefenen.
wat me opvalt is dat Bau heel actief is een een voorlopertje, Blue is zoals alle mannen heel volgzaam  ;D.

De vergelijkingen met mijn Joken zijn er al gekomen, het eerste waar ik mezelf op betrapte was, mmm Bau zit al in de schommel, onze Joken heeft er nooit ingezeten maar de schommel heeft wel wat moeten verwerken.

haha, het is net of mijn Joken herleeft.

groetjes
Dinnie
 :elvis: aan allen voor de steun en de leuke reacties, doet goed aan mijn hartje.

chau ::)